XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

Dag 2 en 3 graag meedoen!! Leuk initiatief dit!!

Doe waarschijnlijk ook eentje mee, uit respect ;)

Dag 2 en 3 ;)

dag 3 zal hem waarschijnlijk ook voor mij worden, leuk initiatief

Ik heb wel zin in dag 1 en 2 :D

Volgende week zondag, 16 december ben ik er om events te komen doen. Timbers en stones staan hoe dan ook op het programma. Wie is er nog meer bij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.330
Dag Ruubje, ik train die dag om 10:00 al. Ik heb om 14:00 een afspraak die dag. Je bent welkom om dan mee te trainen, maar ik weet in welke staat jij het 's ochtends verkeert. Sebastiaan en Teun trainen dan ook met mij mee.

Ik ga volgende week waarschijnlijk meespelen @krachtteam Kempen

Dag Ruubje, ik train die dag om 10:00 al. Ik heb om 14:00 een afspraak die dag. Je bent welkom om dan mee te trainen, maar ik weet in welke staat jij het 's ochtends verkeert. Sebastiaan en Teun trainen dan ook met mij mee.

Dan ben ik er rond 10.30-11.00 en spring en ik wel ergens tussenin. No problem. Tot zondag!

• #1.333
Great d*ck! Ik heb de 200+ stone klaar voor gebruik...

Een leuk interview op de krachtsport site van vikingstrength met mij:

[Link niet meer beschikbaar]

gaaf artikel alex

yup, cool interview!

Gaaf artikel.
Hoorde wel eens dat er op tv wat centimeters en kgs bij worden geteld, dat blijkt maar weer. Haha

Alex deze zondag tot hoelaat ben je er zie dat je een afspraak hebt 2 uur dus is het open van 10:00 tot 13:00 dan? Wilde even komen trainen maar weet niet of we zo vroeg al redden...

hey niels, ik heb zondag niks te doen dus als jullie later willen komen (wel op tijd natuurlijk) en alex vind het goed dan wil ik wel met jullie meetrainen?

• #1.339
Leuk dat je langs wilt komen Niels. Komende zondag starten we idd om 10:00 en sluit de boel om 12:30 is eenmalig omdat ik verplichtingen heb vanwege mijn werk. Hoop dat je er begrip voor hebt dat ik 'onbekenden' niet zonder mijn aanwezigheid met mijn onderdelen laat trainen. Excuses voor het ongemak

Laatst bewerkt:
hey lex, ik kom dan wel een andere keer weer, ben wel van plan op korte termijn weer te komen!

Terug
Naar boven