Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Jammer chrisje, ik haal je van de lijst. Mocht het onverwacht veranderen dan kun je op het laatste moment altijd nog meedoen (mocht je dat willen)

dat is een ding wat zeker is, moet nog wat mensen achter me laten he hahahahahaha

• #1.384
dat is een ding wat zeker is, moet nog wat mensen achter me laten he hahahahahaha

Mooi te horen kerel! Thats the attitude!!!

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 20:47 ----------

Morgen ben ik misschien niet aanwezig. Ik bel om 09:00 in de ochtend het ziekenhuis voor een afspraak later die dag. Hebben ze bv om14:00 een gaatje dan kan ik helaas niet. De sleutel van de arena ligt op kantoor bij koen, mirthe, andre.
Verder nog een squatmachine en powerstair blokken gekocht. Echt super blij mij. Heeft me een duit gekost maar topkwalitiet spul er bij. Powerstairs staan morgen op de markt. Squatmachine komt er nog een keer aan. SMTL blijft maar investeren.... ;)

squatmachine ... ? wat moet ik me daar bij voorstellen

gaaf!

Heb hem aan mogen voelen maar echt een degelijk apparaat!!
Viking press kan hier trouwens ook goed mee.. Maar daar heeft Alex al wat voor

ik kom zondag trainen met 3 vrienden van onze gym, wie traint er daar nog zondag?

iemand die zondag gaat trainen ?

• #1.393
Ik gooi komende zondag de training op slot. Ikzelf ben naar het NK gewichtheffen kijken van mijn jongste broertje. Min of meer vaste trainingspartners van mij gaan mee kijken. Vanaf dan is gewoon iedere week de training weer open. Excuses voor het ongemak

Rrrrr !!! ben gemotiveerd tot het bot nog een weekje en dan weer GASSEN !!!!! Waar is NK Lex ? Wens Domi succes van mij !! Btw ben nog wat knaken aan je verontschuldigd. Geef ik je dan volgende week zondag. ;)

• #1.395
In oosterhout vlak bij Nijmegen (dus niet die bij Breda / Dordrecht). Zal ik doen en kom maar op met die knaken ;) Eventjes inhouden en zondag 3 maart mag je van de ketting!!!

Wens hem van mij ook maar succes ;)

• #1.397
Männer, na een afwezigheid van maar liefst 3 weken mag ik komende zondag zoals het er nu uit ziet were flink tegen aan. tenminste voor zover dat dit kan. Heb nauwelijks getraind dit jaar vanwege rugblessure, voorhoofdsholteontsteking, studie en nu mijn kleine meid. Het is de bedoeling dat er van nu af aan weer flink tegenaan gegaan wordt! Komende zondag is naar verluidt het geweld uit Eindoven aanwezig en zal er met teun en enzo op de kwali onderdelen getraind worden. Ikzelf ga een deels ander plan trekken. Wie is nog meer van de partij?
Seb en Ninja hebben ook toegezegd

helaas nog niet :(

soon

• #1.399
Nieuw geïntroduceerd: De Hellenbrand medley!!!

Mijn strongman carriere is begonnen bij Maurice Hellenbrand in de staalvlechters fabriek van zijn vader. Ieder zondag ochtend 10:00 (veel te ****ing vroeg) werd ik onderworpen aan zijn aparte doch spartaanse trainingsmethode. 1 van zijn apartheden was een medley die 30 minuten tot 45 min kon duren. Je was meteen klaar met trainen als die erop zat, de laatste loodjes deed ik in een apathische staat. Regelmatig gekotst. Daarom kijk ik daar met warme gevoelens op terug. Zo als hij trainde was mooi, het raakt de essentie van strongman in de oorsprong. Zo was het ooit bedoelt. Op de dag van vandaag is alles te veel gestandaardiseerd. Ter ere van Maurice en om hem te bedanken voor alle mooie momenten wil ik de Hellenbrand medley weer in het leven roepen. Ik zal een apart bordje maken en daar de naam + snelste tijd (indien die gezet kan worden ;) ) er op vermelden. De medley bestaat uit de volgende onderdelen:

1. Tyrepull 20mtr
2. Sledpull 20mtr
3. 3 mijnwagon assen laden
4. Framerswalk 110kg 20 mtr
5. Yoke 320 kg 20 mtr
6. Big Betsy Tyre 420kg 3 flips
7. 3*146kg stone laden
8. 50 slagen met de hamer

Zoals Maurice zou zeggen: 'are you a viking?'

;) Alex

Nieuw geïntroduceerd: De Hellenbrand medley!!!

Mijn strongman carriere is begonnen bij Maurice Hellenbrand in de staalvlechters fabriek van zijn vader. Ieder zondag ochtend 10:00 (veel te ****ing vroeg) werd ik onderworpen aan zijn aparte doch spartaanse trainingsmethode. 1 van zijn apartheden was een medley die 30 minuten tot 45 min kon duren. Je was meteen klaar met trainen als die erop zat, de laatste loodjes deed ik in een apathische staat. Regelmatig gekotst. Daarom kijk ik daar met warme gevoelens op terug. Zo als hij trainde was mooi, het raakt de essentie van strongman in de oorsprong. Zo was het ooit bedoelt. Op de dag van vandaag is alles te veel gestandaardiseerd. Ter ere van Maurice en om hem te bedanken voor alle mooie momenten wil ik de Hellenbrand medley weer in het leven roepen. Ik zal een apart bordje maken en daar de naam + snelste tijd (indien die gezet kan worden ;) ) er op vermelden. De medley bestaat uit de volgende onderdelen:

1. Tyrepull 20mtr
2. Sledpull 20mtr
3. 3 mijnwagon assen laden
4. Framerswalk 110kg 20 mtr
5. Yoke 320 kg 20 mtr
6. Big Betsy Tyre 420kg 3 flips
7. 3*146kg stone laden
8. 50 slagen met de hamer

Zoals Maurice zou zeggen: 'are you a viking?'

;) Alex

This is strongmaaaaaan !

Terug