Ik heb meteen betaald gekregen voor mijn "studie" verkeerleiding(meer dan menig afgestudeerd hb-oer) , probeer eerst een het salaris te behalen van een verkeersleider voordat je mans komt doen![]()
**** salaris, werken zuigt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb meteen betaald gekregen voor mijn "studie" verkeerleiding(meer dan menig afgestudeerd hb-oer) , probeer eerst een het salaris te behalen van een verkeersleider voordat je mans komt doen![]()

Ik heb meestal 2 examens in 2 weken. Wil ik daar echt goed en veel voor leren, dan ga ik meestal op school zitten. Thuis doe ik een halve dag niks.
Op school bij ons geen plek voor.
Wat studeer je dan?
Haha de ironie hé. El smurfo over samenvattingen... Als je universiteit doet, heb je geen tijd voor echt samenvattingen van elk vak of je hebt geen leven. Beetje schema's ok... Maar alles samenvatten?

Helemaal mee eens, samenvatting is leuk als je tijd over hebt, maar bij beetje degelijk tentamen kan je echt niet overal samenvattingen van gaan maken.
Enigste wat je kan doen is het gewoon elke week goed bij houden en zorgen dat je niet te ver achter komt, verder gewoon effectief en efficient studeren, en gewoon knallen.

Dus jij trekt liever een uitkering dan dat je salaris hebt.... Had eigenlijk ook niets anders verwacht van jou......![]()
Dan snap ik je vorige opmerking niet..... Ik heb 2 jaar toegekeken met 2000 netto salaris. Daarna mocht ik stilletjes aan dingen gaan doen. Jij moet waarschijnlijk stage lopen + een bijbaan om rond te komen. Wat is het verschil........![]()
Hmm mss eens in een bibliotheek gaan zitten morgen.Op school bij ons geen plek voor.
Wat studeer je dan?
Zit trouwens op schema voor vandaag. Als ik vanavond evenveel doe als gisteren dan ga ik zelf voor zitten.![]()

Laatste jaar rechten doe ik. Ah yes, katholieke universiteit, geen ontkomen aan![]()
Rechten lijkt me ook nog leuk, heeft mn pa ook nog gedaan en boeit me zelf ook wel.
Ik leer van samenvattingen die ik op internet koop, zonder het boek open te slaan![]()
De beste tip die voorbij is gekomen is om een goede studieomgeving te zoeken, namelijk een bibliotheek (in een hokje of in een studiezaal). En dan langzaam de studiedruk opvoeren. Beginnen met 2 uur per dag, dan naar 4 uur, 8, 12...
En wil het dan allemaal nog niet lukken:
Of ritalin![]()
kweenie eens of adderal verkrijgbaar is hier in NL