AndroidHealthClinic

Studie/werk combineren met trainen

wat is er mis met een zak boterhammen ???
ik neem soms 10-12 bruine boterhammen mee voor 5uur ofzo dat ik op school zit. Niemand zal je raar aankijken hoor. A man gotto eat!

Gewoon niets aantrekken, en als ze raar opzien vertel je gewoon over je sport.
Bij mij op het werk zijn ze het al gewoon, ik eet gewoon de hele dag door, ze kunnen er wel om lachen.

Dan zie je het contrast tussen een sportmens (zoals wij iedereen hier) en iemand die niets doet ( wat trutten op het werk ) die dan 2-4 boterhammen op een dag meenemen maar die dan wel meer het figuur van een koe of olifant hebben

ik neem soms 10-12 bruine boterhammen mee voor 5uur ofzo dat ik op school zit. Niemand zal je raar aankijken hoor. A man gotto eat!

Niets, maar het kan geen basis voor je schema zijn. Brood tegenwoordig is al niets meer waard.

Het probleem van eten op het werk ligt hem meer in feit of het wel kan. Op een serieus kantoor/bedrijf kun je jezelf echt niet zomaar een bodybuilding vreetstyle aannemen.

Niets, maar het kan geen basis voor je schema zijn. Brood tegenwoordig is al niets meer waard.

Het probleem van eten op het werk ligt hem meer in feit of het wel kan. Op een serieus kantoor/bedrijf kun je jezelf echt niet zomaar een bodybuilding vreetstyle aannemen.

Heb al bij diverse bedrijven op kantoor gewerkt en heb er tot nog toe totaal geen problemen mee gehad. Bij elke maaltijd ben ik een kwartier aan 't knagen om mijn rauwkost weg te werken, collega's met overgewicht gaan me zelfs imiteren nadat ik uitgelegd heb dat het goed is voor de lijn :)

als je al 3maaltijden op je werk kunt nuttigen ben je al eind( 2koffiepauzes en lunchpauze)

je ontbijt neem ik aan wel?:p
das dan al 4...

je avondeten 5
pre-workout maaltijd=6

pwo maaltijd 7
voor het slapen gaan 8

I don't see the problem:D

Ik wordt af en toe ook in de maling genomen hier omdat ik zoveel eet of met mijn tupperware aan kom lopen. :D

@Marky: Niet al het brood over 1 kam scheren he.

ik studeer ac, loop op dit moment stage, eten is geen probleem zolang je rekening mee houdt bij wie en waar je zit. Je kan niet met eten aan komen zetten wat mensen nog ruiken een uur later. ik neem zelf 12 sneetjs brood met flink wat beleg.

Bij de meeste bazen hoeft het idd geen probleem te zijn.
Maar ik zit zelf aan soort vervanger te denken.
Een shake van brinta (complexe carbs) met vloeibaar gepasteuriseerd ei-eiwit. Soort goedkope shake dus. Iemand enig idee van gepasteuriseerd ei-eiwit? Hoe lang is zo'n pak houdbaar. Het schijnt dat het verkrijgbaar is bij makro etc.

Of sla ik nu de plank totaal mis?

ik ben bouwprojectmanager bij een gemeente en ik eet mijn voedsel gewoon naast mijn compu op. soms klagen de collega's dat mijn rijstwafels stinken maar daar houdt het dan ook mee op.
Gewoon elke 2,5 uur een ander bakje naast mijn compu:D .
Mijn 6 eiwitten eet ik daarentegen wel in de auto op weg naar de sportschool op. Komt toevallig zo uit en dan stinkt het niet zo op kantoor. Maar kip en tonijn eet ik wel op de werkplek.:meal:

Ik ken het probleem. Ik volg zelf een postgraduaat conferentietolk Engels-Russisch. Op school kan ik wel voldoende en regelmatig eten (per lesblok van twee uur krijgen we tien minuten pauze), maar tijdens de middag kijken mijn medestudenten me wel vreemd aan als ik 200gr kip uit mijn tupperware naar binnen speel :o met dan nog een berg groenten van de salad bar.

In januari had ik stage bij de Raad van Europa in straatsburg en daar was het wel knap lastig. Je kan niet even zeggen tegen de spreker dat hij even pauzeert zodat jij even kan eten. Zit je in de cabine simultaan te tolken en jou taal komt aan de beurt dan moet je gewoon doorbijten. Mijn kamergenoot stond nogal gek te kijken, mijn koffer zat vooral vol met eten (shakes, eiwitrepen, fruit,...). Het is altijd een beetje zoeken. Desnoods loop ik ook even naar de wc met mijn appel. :p Alles voor de sport!

Agreed.

Ik heb ook 12 boterhammer en 3 bananen mee naar school. Als mensen me daarom raar aankijken maakt toch niets uit, zolang je je voeding maar op peil kan houden.

Terug
Naar boven