MuscleMeat

suiker in de koffie dan voor extra calorieën ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb wel vaker naar volle yoghurt gekeken maar daar zit wel 4x zoveel vet in vergeleken met de halvolle.
En wat is daar mis mee? Je eet t maar 1x per dag.
eet om 15.00 maar 1 boterham klopt omdat ik anders met het avond eten vrij weinig op kan en eet op werk ook nog pinda,s tussendoor
heb al gekeken naar een yoghurtdrank met meer kcal maar dan krijg het soort yoki drink en dan spul is zo zoet en niet te drinken.
Je hebt van eigen merk ah ook varianten die niet zo zoet zijn. Kijk ook eens naar kefir of mocht je ervan houden ayran (Turks en zout yoghurt drank). Op zich bevat t niet zoveel meer kcal maar alle beetjes helpen. Pak eens een mix van mango sap met karnemelk of melk. Ook al wat meer. Experimenteren.
eiwit shake neem ik vaak in de gym maar kan inderdaad beter even naar huis rijden en hem drinken met volle melk.
Je hebt ook houdbare volle melk ;)
sweet chilli erbij goeie !!! :rolleyes:
Das een must!! :D
Of Vietnamese loempia's met sweet chilisaus :D
 
even andere vraag tegenovergestelde van het moeten aankomen.
moet je met cutten onder de 1 gram vet per kg zitten of maakt dat niet uit ?
kom op 115 uit nu.
 
even andere vraag tegenovergestelde van het moeten aankomen.
moet je met cutten onder de 1 gram vet per kg zitten of maakt dat niet uit ?
kom op 115 uit nu.
Het enige wat telt is dat je qua kcal onder je onderhoud zit. Op welke manier je dit doet maakt in principe niet zoveel uit. Om verlies van spiermassa tegen te gaan is het wel handig om zo'n 2g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen. Sommige mensen cutten graag op veel koolhydraten omdat je dan veel meer volume kunt eten. Sommige mensen liever met meer vet omdat ze dan minder honger ervaren.

Whatever floats your boat :)
 
Het enige wat telt is dat je qua kcal onder je onderhoud zit. Op welke manier je dit doet maakt in principe niet zoveel uit. Om verlies van spiermassa tegen te gaan is het wel handig om zo'n 2g eiwit per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen. Sommige mensen cutten graag op veel koolhydraten omdat je dan veel meer volume kunt eten. Sommige mensen liever met meer vet omdat ze dan minder honger ervaren.

Whatever floats your boat :)
nou ik cut straks op 3700 kcal ik eet vaker met tegenzin dan dat ik echt honger heb hahaha
eiwitten zit ik op 260
 
Je eiwitten zitten wel erg hoog. Kan prima hoor. En vet hoger maakt ook niet uit als je maar aan je kcal voldoet.
Neem je meer vetten om alles goed weg te krijgen prima. Mocht je wat energie "missen" dan kan je altijd wat eiwitten nog inruilen voor koolhydraten.
 
Je eiwitten zitten wel erg hoog. Kan prima hoor. En vet hoger maakt ook niet uit als je maar aan je kcal voldoet.
Neem je meer vetten om alles goed weg te krijgen prima. Mocht je wat energie "missen" dan kan je altijd wat eiwitten nog inruilen voor koolhydraten.
ja snap wat je bedoeld heb alleen vaak moeite om al die koolhydraten weg te krijgen.
eiwitten en vetten gaan net wat makkelijker.
zit op 400 koolhydraten
 
Als je nooit echt honger hebt tijdens een cut zit je dan te hoog in kcal of heeft dat er niks mee te maken ?
 
Als je nooit echt honger hebt tijdens een cut zit je dan te hoog in kcal of heeft dat er niks mee te maken ?
Zeker niet. Ik vind het veel makkelijker om minder te eten dan veel te bulken.
Honger kan je (leren) onderdrukken. Als je de hele dag door koffie drinkt helpt dat al wat. Heeft weinig met kcal intake te maken.
 
Dan heb je nog nooit echt gecut.
laatste keer dat ik x gecut heb is 5 jaar geleden was toen nog best nieuw in de fitness woog uiteindelijk 76kg heb toen best honger geleden maar vroeg me nou af wat jullie mening was.
probeer het nu zo goed mogelijk uit te voeren want heb niet heel veel ervaring met cutten klopt inderdaad
 
Back
Naar boven