AndroidHealthClinic

SummerShape

jukokakevin

Cool Novice
Waardering
3
Hoi mede dutch bodybuilders:)

Afgelopen periode wilde ik mezelf testen. Ik heb mezelf als doel gesteld deze zomer zo strak als mogelijk is te komen en deze periode af te sluiten met een fotoshoot. De shoot is inmiddels een maand geleden. Eerst paar weken vakantie gehad, verrassend genoeg vrijwel niets aangekomen in deze periode. Vanaf vandaag ga ik een periodisatie starten met als doel om wat spiermassa te winnen. Mijn streef is om geleidelijk aan elke maand 0,5-1 kg aan te komen en en zodoende in een jaar zoveel mogelijk droge spiermassa te winnen.
Hieronder zal ik wat foto's toevoegen van mijn start, en een paar foto's van tussentijdse trainingen. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

De bovenste foto is een vergelijking van mijn start in april en een week voor mijn shoot in augustus. Tweede foto is 3 weken voor de shoot, laatste twee foto's zijn foto's van de fitness shoot.

http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/843/De+inspiratie+van+thuistrainers

IMG_1412.JPG

IMG_0154.jpg

DSC_4378.jpg

DSC_4346.jpg

Mooi resultaat!

In wat voor tijdsbestek heb je dit behaald?

En wat waren je vetpercentages?

Niet superveel spiermassa, maar dat maakt absoluut niet uit. Dit is gewoon een hard fysiek en volgens mij kan jij bevestigen dat je jouw doel gehaald hebt en dat telt. Lekker man, respect en goed gedaan met je doorzettingsvermogen! Ik vind vooral die pullup bruut!!

Leuk artikel ook btw!

Damn, zeer netjes.
Ik zou zeggen deel je tips!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi resultaat!

In wat voor tijdsbestek heb je dit behaald?

En wat waren je vetpercentages?
Thanx:) Ik ben vanaf april op mijn voeding gaan letten en in augustus de shoot gepland. Heb het lekker rustig aan gedaan, 4 maanden voor uitgetrokken. Mijn vetpercentage heb ik niet gemeten, voorheen deed ik vaak huidplooimeting maar dit geeft grote verschillen t.o.v. de gouden standaard de DXA scan. Daarom besloten om geen huidplooimetingen te doen tijdens mijn voorbereiding.

Terug
Naar boven