Col_inc
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 20 jan 2017
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Krijg iedere avond kaassaus.![]()
geef je ook kaassaus?
Krijg iedere avond kaassaus.![]()
Neem je vit D3? Cafeïne?
Ik heb het laatste weken ook heel erg. Staand in slaap vallen, in de pauze elke keer na mijn maaltijd even ogen dicht en snurk gewoon in de kantine
[/QUOTE
Echt hè niet normaal. Ik kan slapen waar ik sta. Met beetje geluk morgen weer fitter![]()
En anders maar niet. Dadelijk f armen trainen krijg meestal wel energie van !!!
Ohneeeeeeeee Borst vandaag jukkerdejuk
En en en?Maandag morgen dus!! Heeft die man met zijn tang eindelijk tijdhij is de enige die het kan.
Ben wel aangekomen maar voel mij niet zwaarder. En de spiegel lacht naar mij dus ben niet bang voor morgen![]()
Die volg ik ff niet?
pso ! Zijn we weer.
vorige week laatste spuit gezet, en daar blijft het ook bij, ik kan mijn vinger er niet heel goed opleggen maar de afgelopen 10 dagen mij toch niet heel tof gevoeld. Merk nu dat het een beetje uit mijn systeem is. En waar ik de eerste weken mij prima voelde voelde ik het mijn de afgelopen week helemaal niet. Het duurt ook even voordat het werkt natuurlijk.
Voelde mijzelf niet lekker,
Kreeg pijn aan mijn borsten
Kreeg pijn aan mijn onderkantje.
Libido weg
Zin trainen nul komma nul. Uiteraard wel getraind maar met moeite.
Voor iedereen die het niet kan laten. Er is aan de onderkant NIETS veranderd. Maar de pijn zetten mij wel aan het denken.
conclusie werkt niet voor mij. Vond anavar veel toffer, als de dosering laag is. En boekte er meer resultaat op zowel in kracht als op groei
voordeel is ik ben 3,5 kilo aangekomen !!! En daar ben ik super blij mee. Mijn billen zijn gegroeid yeah en dat gaan we nu vasthouden hoop ik. En dat is direct het resultaat van de primo ... allemaal niet schrikbarend maar zie wel resultaat. 3,5 kilo vind ik wel heel veel en heb ook nog nooit zo gevreten in mijn leven.
maar vind het welletjes zo, mislukt experiment dat niet want heb er wel wat kilo’s mee gewonnen maar vanaf het moment dat het echt ging werken voelde het niet goed. Het voelde als te veel in mijn lijf en dat kwam echt met de laatste spuit. BAM niet oké.
Nu even rust in mijn lijf en misschien voor de zomer nog een keer wat Anavar als ik niet helemaal tip top de bikini in kan.
HGH zet ik door, want mijn huid is zo mooi aan het worden en ik slaap als een os zal daar wel van komen.
dankjewel lieve mensen voor alle leuke grapjes en adviezen en ook voor alle kut grapjes !
100 mg primo de week is niet zo heel licht voor een vrouw naar wat ik gelezen heb. Mss te hoge dosis?
anavar heb ik al genoeg gezien bij vrouwen op 10mg, amper sides en oogt harder/strakker. Maar blijft een oral dus zoals je zegt even lichaam laten ''ontwennen'' en je kan er tegenaan.
Ja dat was dus de redenen dat ik dacht beter primo want gaat niet door de lever.
op anavar voelde ik mij fantastisch, jeuk in mijn lijf als ik aan de sportschool dacht. Toen ik naar de 15 mg ging werd ik lastig
voor mij is anavar de beste voor een vrouw. Alles was goed, goed voor de kop goed voor de sport. En op een halve per dag lijkt mij de leverschade niet erger dan 2 glazen wijn per dag. Ik denk dat het allemaal wel mee valt Had aan een halve afdoende. Hele ging ook maar waarom meer nemen als met minder ook goed gaat. Heb nog 3 potten staan en de primo spuit ik wel bij mijn man erin![]()
Deze fitboy gaat ook aan de anavar soon. x)
Nog nooit gepopt. Ben benieuwd.
Ik ga 20mg low dosen voor extra cuts. Voor de gains doe ik het nietOeeeeeeee spannend ! Valt allemaal reuze mee hoor mannen nemen veel meer dan vrouwen maar ik vond het top !
Twijfelachtig of je veel gaat merken van 20mg, tenzij je het natuurlijk uitstrekt over een zeer lange periode.Ik ga 20mg low dosen voor extra cuts. Voor de gains doe ik het niet![]()
Ik ga 20mg low dosen voor extra cuts. Voor de gains doe ik het niet![]()
Waarom geen Spuitje kaasje?Deze fitboy gaat ook aan de anavar soon. x)
Nog nooit gepopt. Ben benieuwd.