XXL Nutrition

Kuur log vrouw primo

Bezoekers in dit topic

Zoals ik al zei ik probeer steeds meer te eten. Gaat alleen niet van de een op andere dag.

En zonder kei veel te eten is de rest van mijn lijf wel exact zoals ik het wil hebben. Dus nu met steeds meer proberen te eten en een nieuw schema probeer ik met wat toevoegingen aan te komen. En om te zien of dat lukt heb ik een log aangemaakt.

Er bestaan tegenwoordig weight gain shakes waar geen toegevoegde suikers inzitten. Is dat geen optie voor je?
 
hoe gaat het met je stem?

Ja niets aan het handje. Echt niets nergens mee aan de hand. Ik klink nog steeds als een piepend muisje. Grapje ik heb een hele nasale stem en die is het zelfde.

Alles. is hetzelfde geen gekke dingen. Alleen honger. Heel de dag honger.

Luister als een waakhond naar mijn lijf momenteel. Maar merk helemaal niets.

Merk wel pomp maar minder als op de anavar. Maar misschien is het te vroeg om conclusies te trekken.

met anavar na dag of 4 al !

ongelooflijk veel zin om te trainen nu minder wel zin maar zelfde als zonder aas.

Anavar puisten nu niet maar dat ging snel weg.

anavar meer energie ! Lijkt nu minder

anavar totaal geen honger nu sterf ik langzaam aan ondervoeding wat ik ook eet.

anavar sex drive hoog nu geen zin.

anavar meer kracht nu zelfde als normaal misschien iets meer. Gister toevallig sterk op armen.


Anavar meer pomp.


anavar slecht slaap nu als een Os

Conclusie nu week twee anavar bunt beter. Maar ben beetje bang voor de lever dus spuit leek mijn beter.

Wat wil wel heb is dat ik spierpijn heb over mijn lijf en misschien tegen een griepje aanzit

Iemand zei gister stack de primo met anavar. Maar dat gaan we niet doen. Dadelijk krijg ik een baard en klink ik als Tom jones. :D
 
Er bestaan tegenwoordig weight gain shakes waar geen toegevoegde suikers inzitten. Is dat geen optie voor je?

jazeker ? Heb je een link ?
 
Er bestaan tegenwoordig weight gain shakes waar geen toegevoegde suikers inzitten. Is dat geen optie voor je?
Als er opstaat geen toegevoegde suikers, dan wordt dit meestal vervangen door lactose of stevia om de zoete smaak te compenseren.
Maar ben het wel eens dat deze varianten aanzienlijk lager zijn in suikers.
Die van B&F om maar een dom voorbeeld te stellen bevat haver voor carbs op te voeren. Zie er het nut niet van 1 om dan zo'n variant te kopen aangezien je dan ook gewoon whey+havermout+ wat fruit of ander complexe carbs kan eten en dit op hetzelfde neer komt.
 
Als er opstaat geen toegevoegde suikers, dan wordt dit meestal vervangen door lactose of stevia om de zoete smaak te compenseren.
Maar ben het wel eens dat deze varianten aanzienlijk lager zijn in suikers.
Die van B&F om maar een dom voorbeeld te stellen bevat haver voor carbs op te voeren. Zie er het nut niet van 1 om dan zo'n variant te kopen aangezien je dan ook gewoon whey+havermout+ wat fruit of ander complexe carbs kan eten en dit op hetzelfde neer komt.

Klopt maar zo'n weightgainer is sneller gemaakt en is een goede aanvulling op het al bestaande dieet vind ik.
 
Ja niets aan het handje. Echt niets nergens mee aan de hand. Ik klink nog steeds als een piepend muisje. Grapje ik heb een hele nasale stem en die is het zelfde.

Merk wel pomp maar minder als op de anavar. Maar misschien is het te vroeg om conclusies te trekken.

met anavar na dag of 4 al !


anavar sex drive hoog nu geen zin.

Wat wil wel heb is dat ik spierpijn heb over mijn lijf en misschien tegen een griepje aanzit

Iemand zei gister stack de primo met anavar. Maar dat gaan we niet doen. Dadelijk krijg ik een baard en klink ik als Tom jones. :D

Pomp staat ook bekend bij Anavar he niet vergeten.

Sex drive is op te krikken gewoon een geile beer zoeken

En je griepje dat zou eens best kunnen hebben er meer lastvan als ze beginnen met kuren voor t eerst, is normaal je lichaam moet harder werken lagere weerstand snel vatbaar....
 
Deze is van de Action.
 

Bijlagen

  • 20200213_133419.jpg
    20200213_133419.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 149
  • Weightgainer 2.jpg
    Weightgainer 2.jpg
    134,4 KB · Weergaven: 134
Pomp staat ook bekend bij Anavar he niet vergeten.


ja das waar. Pomp is ook nep. Maar wel leuk

Sex drive is op te krikken gewoon een geile beer zoeken

heb ik maar die ontloop jk

En je griepje dat zou eens best kunnen hebben er meer lastvan als ze beginnen met kuren voor t eerst, is normaal je lichaam moet harder werken lagere weerstand snel vatbaar....
kan ook zomaar zijn. Ik maak mij er niet zo druk om. Ben alleen niet fit.
 
Even up date.
Na 14 dagen Primobulan.

vrijdag benen training ging top. Had eindelijk die drang die ik voelde met Anavar.

Zeer toffe work out gehad van mijn trainer.

3 x 8 x 50 kg squats los niet op Smith. Eerste keer met trainer los. En voelde voor het eerst in mijn leven goed. Ben nooit een squater geweest omdat het technisch niet goed voelde. Maar nu zelfverzekerd. Moet wel echt mijn hoofd erbij houden.

3 x 8 x 30 kg front squats ( nooit eerder gedaan vond het technisch heel moeilijk)

3 X 8 x 80 kg squats met safety bar. ( ook nooit eerder gedaan, dit was wel zeer prettig trainen. dit is eigenlijk denk ik de beste manier om goed te leren squaten beter als in de Smith.

Hack squats ( in de machine )

3 x 8 ( Kg geen idee)

toen anders om in de hack squat machine

3 x 8 ( kg geen idee )

Later nog 3 x 21 zonder gewicht volgens mij in de hack squat. Dwz 7 x beetje zakken en omhoog dan helemaal naar beneden en diep maar niet heel hoog komen dan 7 x helemaal op en neer. Heb zwaar gegild onder deze oefening. Flink pomp

Zaterdag rust.

Vandaag armen. Ging goed. Anderhalf uur volop getraind. Toen nog even buik gedaan.

Enige wat een beetje ruk is. Is dat ik 3 puisten heb op mijn kin.

pomp is goed kracht goed.Die extra zin begint nu echt te komen. Gemoed is goed ben niet lastig of vervelend.

zeer goed eten das ook goed.

slaap goed

stem zelfde

voor iedereen die zich druk maakt in mijn onderbroekje nog steeds geen veranderingen.

huid meh 3 puisten maar ben aan het einde van mijn strip met Femoston ( oestrogeen en progesteron niet de pil maar lijkt er op ) en daar kan t ook van komen.

gewricht 66,7 kilo dus gewicht gaat de goede kant op. Terwijl buik mooi blijft!

gewicht plus 1,8 kilo. In twee weken. Best veel vind ik!!! Vorige keer 64,9. maar ben er blij mee zolang ik geen dikke buik krijg. Heb zelfs het idee dat billen er wat beter uit zien. Maar kan ook komen omdat ik per dag 6 miljoen keer in de spiegel kijk!

Momenteel eet ik met gemak 2800-2900 calorieën. Nooit verwacht dat ik zo’n honger boost kon krijgen, met anavar juist totaal geen honger nog minder dan ik normaal heb. Nu schrans ik als een paard.

morgen spritz nummer 3. Ik blijf op 10 mg das genoeg. Heb geen behoefte aan meer. Dwz 1 hele ML :D fijne daarvan is dat het maar hele kleine prikjes zijn.

HGH nog steeds 1 iui

Fijne zondag lieve mensen! :heart:
 
Fijne update :p

Laat je je vet niet meten?
 
Fijne update :p

Laat je je vet niet meten?

Maandag morgen dus!! Heeft die man met zijn tang eindelijk tijd :) hij is de enige die het kan.

Ben wel aangekomen maar voel mij niet zwaarder. En de spiegel lacht naar mij dus ben niet bang voor morgen ;)
 
Even een mini up date dag na spuit Moe. Vorige week ook weer daarvoor ook.

Maar of het door spuit komt of door dikke training op maandag i dont know.

Ben zo moe als een maai.
 
Even een mini up date dag na spuit Moe. Vorige week ook weer daarvoor ook.

Maar of het door spuit komt of door dikke training op maandag i dont know.

Ben zo moe als een maai.

:roflol:

Ik heb het laatste weken ook heel erg. Staand in slaap vallen, in de pauze elke keer na mijn maaltijd even ogen dicht en snurk gewoon in de kantine:roflol:
 
Even een mini up date dag na spuit Moe. Vorige week ook weer daarvoor ook.

Maar of het door spuit komt of door dikke training op maandag i dont know.

Ben zo moe als een maai.
Meer kaassaus
 
Back
Naar boven