XXL Nutrition

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Lijkt wel wat op swole en v12 supps van 4-5 jaar geleden, dat was toen de hype, de ingredienten lijken er erg op iig

hmz mss eens proberen na mijn pot methyl mass

Dit is iets voor mij deze winter! :cool:

heb hem besteld bij xxl krijg hem als het goed is morgen binnen, ben eens benieuwd.
ik laat natuurlijk weten wat ik er van vond.

heb hem besteld bij xxl krijg hem als het goed is morgen binnen, ben eens benieuwd.
ik laat natuurlijk weten wat ik er van vond.

romano wat vind je er van?

heb 3 bussen super charge besteld.bij bulknutrition.com ga zeker snel er over posten als ik het heb gebruikt.maar heb pas vrijdag besteld dus denk ik dat ik het over 2 weken heb of zo.als het niets is dan verkoop ik het gewoon

Waarom niet 1 bus proberen en alst goed werkt een nieuwe kopen?

en waarom moet je 2 weken wachten op je bestelling
bestel je het vanuit het buitenland?

Waarom niet 1 bus proberen en alst goed werkt een nieuwe kopen?
ben een persoon die meer koopt tegelijk.misschien ben ik ook lui.lijkt me dat je eigenlijk meer aan hebt en goedkoper bent als je meer koopt dan bv elke maand iets laat komen vanuit de usa,toch?met de hoge verzendkosten.

en waarom moet je 2 weken wachten op je bestelling
bestel je het vanuit het buitenland?

jah bestel het bij bulknutrition.com dus ga er vanuit grof geschat dat het 2 weken duurt voor dat het binnenkomt.beetje mijn fout dat ik niet er bij gezet hebt dat ik via de usa gaat

met wat kan je dit goed me stacken ?

zal dit goed werken samen met tribex (blue) of RPM?

romano wat vind je er van?

heb 3 bussen super charge besteld.bij bulknutrition.com ga zeker snel er over posten als ik het heb gebruikt.maar heb pas vrijdag besteld dus denk ik dat ik het over 2 weken heb of zo.als het niets is dan verkoop ik het gewoon

ik vind hem minder sterk dan expand energized en de pot gaat ook sneller leeg ma het product opzich zonder te vergeleijken met iets anders is wel oke maar niet geweldig.

Ik ben niet gevoelig voor Kre-Alkalyn, zou dit spul dan wel bij mij werken..??

• Topic Starter Topic Starter
Ben vandaag begonnen aan mij eerste pot. Smaak is zeker niet verkeerd en de werking is bij mij goed!

welke smaken hebben jullie hebben jullie?
zelf heb ik 2x punch en 1x grape besteld vanuit amerika.want orange van energize xpaned had ik 2 potten van en die vind ik echt vies.eerste is op en de 2e is bijna leeg.denk nog voor ongeveer 4x trainen.

Ik heb alleen nog maar de grape gehad

Terug
Naar boven