MuscleMeat

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Nou, gister mijn tweede training gedaan en ging als een speer. Bedankt voor je review Sanca!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, gister mijn tweede training gedaan en ging als een speer. Bedankt voor je review Sanca!

Ben blij dat het voor jou ook zo goed werkt!!!

Ik ben nu alweer een paar weken bezig met rpm en drive maar ik mis die supercharge echt ontzettend... Morgen in Hasselt snel een nieuwe pot uithalen denk ik :D

Ik ben nu alweer een paar weken bezig met rpm en drive maar ik mis die supercharge echt ontzettend... Morgen in Hasselt snel een nieuwe pot uithalen denk ik :D

Damn mijn bestelling moet nog binnenkomen:(
ik hoop aankomende week terwijl ik vrij ben.alleen jammer dat ik dan niet op de basis ben en kan gaan trainen.maar jah ga gewoon de supercharge en no xplode om en om nemen.zo dat ik niet gewend kan raken aan supercharge.heb al een tollerantie bij engergize xpanded.

hebben jullie een tollerantie opgebouwd met supercharge?
hoe is de smaak en wat vinden jullie er van?

Hmm ik ga het in september maar es proberen(wil vanaf 1 september es gaan proberen te "bulken") Tot nu toe alleen nog maar gecut

Ik heb vanmiddag heel bijdehand Supercharge aanbevolen bij van die gastjes die bij echt foute supplementen aan het neuzen waren.. Ik zeg: die Supercharge, dát is dé shizzle :D

..Heb het echter nog nooit gebruikt :roflol: uiteraard wél van plan te doen binnenkort..

Vanmiddag ben ik naar huis gegaan met de stack Animal M-Stak en Animal Pump ;)

Ik heb vanmiddag heel bijdehand Supercharge aanbevolen bij van die gastjes die bij echt foute supplementen aan het neuzen waren.. Ik zeg: die Supercharge, dát is dé shizzle :D

..Heb het echter nog nooit gebruikt :roflol: uiteraard wél van plan te doen binnenkort..

Vanmiddag ben ik naar huis gegaan met de stack Animal M-Stak en Animal Pump ;)

why geen supercharge voor jouw?en ben je zelf weggelopen met andere supps?

en de ouwe M-Stack was er nog, die wou ik natuurlijk hebben ;)

je wilt zeker proberen of er echt PH in zit of niet?hoop dat het werk voor je.maar die gast heeft nog niets gepost van de uitslag in de topic "mstack werkt"

:D ik weet alleen dat ik knijterhard op die ouwe M-Stak ga, heb 'm al eerder gehad.. écht een superproduct!

Die fruitpunch is goed te pruimen.

En de nieuwere versie is minder of....?!

nieuwe samenstelling, hoor er diverse dingen over.. zowel goeie als minder goeie berichten..

die ouwe doet ZEKER zijn werk bij mij, dus vandaar dat ik die meejat.. hophop in de pocket jE WeEt t0g zElLuFf!i!

tja, en wanneer ik die ouwe niet meer kan krijgen......komt die nieuwe er :D

beetje kansloze post van me..

Ben blij dat het voor jou ook zo goed werkt!!!

Ik heb 'm ook gefixed nu!
Ben benieuwd ernaar..
Volgende week eens testen ;)

Waar heb je'm gehaald in Hasselt???

Ik heb 'm ook gefixed nu!
Ben benieuwd ernaar..
Volgende week eens testen ;)

Waar heb je'm gehaald in Hasselt???

Bij muscle2muscle in kuringen, moest er toch even zijn om wat trainingsmateriaal
De supercharge was uitverkocht, naar't schijnt vliegen ze de deur uit :D

Om me niet met lege handen te laten zitten tot de nieuwe levering heb ik een paar samples noxpump van dorian yates meegekregen, knalt er ook behoorlijk lekker in maar geef een "vaag" gevoel na de training, beetje duizelingen ook

Mhh.. Sanca makes me curious about this so called 'magic potion' :D

:D

Ik zou zeggen probeer eens ergens een sample te scoren... Ik voelde 'em iig na de 1ste inname onmiddelijk werken...

Eigenlijk moet je zeggen dat je die rug van je te danken hebt aan de Supercharge.. dan moet je alleen niet raar opkijken wanneer jij nergens meer Supercharge kunt krijgen :D (uitverkocht, moet besteld worden..)

Eigenlijk moet je zeggen dat je die rug van je te danken hebt aan de Supercharge.. dan moet je alleen niet raar opkijken wanneer jij nergens meer Supercharge kunt krijgen :D (uitverkocht, moet besteld worden..)

Ik zou er eigenlijk eens een vergoeding voor moeten vragen, de pm's over supercharge kan ik niet meer bijhouden, na mn review zit opeens iedereen aan de supercharge :roflol:

Ik zou er eigenlijk eens een vergoeding voor moeten vragen, de pm's over supercharge kan ik niet meer bijhouden, na mn review zit opeens iedereen aan de supercharge :roflol:

binnenkort kunnen ze mijn PM er over.als ik het binnenkrijg.zit nog steeds te wachten op de binnenkomst van mijn bestelling uit de usa.al 10 dagen dus hoop deze week binnen

Terug
Naar boven