MuscleMeat

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Ik heb hem ook nu,,

ben er best tevreden over,

Hij werkt super snel, maar ook snel weer weg, ongeveer een uur bij mij!!
bij deze voel ik me eigen nog goed, bij no explode werd misselijk enzo

ik vind het een fijn productµ
ik pas 2 schepjes

Eerste maal 1 schepje geprobeerd, niks van gemerkt. 2e maal 2,5 scheppen geprobeerd, bijna teveel van gevoeld. :D
Heftig spul, om 7u30 ingenomen en tot 2u s'nachts gevoeld.

:D

Wie durft er 3 scheppen Labrada, 2 scheppen NOS ether + 5 RPM's aan ? :D

Eerste maal 1 schepje geprobeerd, niks van gemerkt. 2e maal 2,5 scheppen geprobeerd, bijna teveel van gevoeld. :D
Heftig spul, om 7u30 ingenomen en tot 2u s'nachts gevoeld.

:D

Wie durft er 3 scheppen Labrada, 2 scheppen NOS ether + 5 RPM's aan ? :D

nee man, dan ga ik mensen doodmaken enzo ivm me adhd :D

die 5 rpm alleen al does the trick..

3 potjes binnen gekregen.dinsdag ff testen met 1 schepje en afwisselen met no xplode.berichjes komen nog na gebruik.

meteen 3 potjes... gewaagd...

maar aan de andere kant: nog niet 1 verkeerd woord gezien over Supercharge :D

• Topic Starter Topic Starter
True, maar die Noxpump waar ik nu mee bezig ben mag er zeker naast gaan staan :D

By the way, die oude M-stack was uit voorraad :grumble:

OMFG!! serieus?? :mad::mad::mad: wat stom van me dan!! had ik er toch nog 1tje motten meenemen aaaaaa!! gvd hier baal ik echt van..

enne die Noxpump he, wat is dat voor product? en beschrijf eens of maak een review :D

Ja, ik baal er ook van, ik wou er direct 2 of 3 bestellen :(

Ja, zo'n fagget heeft al die ouwe M-Staks opgekocht :mad:

Ik heb Chris net gebeld, hij gaat kijken of hij die ouwe M-Stak nog kan krijgen op 1 of andere manier.. anders moet (en) ik (we) aan de nieuwe :eek: misschien is die ook goed :rolleyes:

Animal heeft me vooralsnog, net als Applied, me nog niet in de steek gelaten ;)

komt goed bro', je weet tog :P

Mag je tegelijk ook WHEY en L-Glutamine erbij mengen?

hmmm ok bedankt

Ik deed nu altijd 35min voor de training Glutamine+ WHEY en meteen voor de training 3 bcaa capsules.
Nu moet ik nog een plaatsje vinden voor supercharge en NOS ETHER

Ik deed nu altijd 35min voor de training Glutamine+ WHEY en meteen voor de training 3 bcaa capsules.
Nu moet ik nog een plaatsje vinden voor supercharge en NOS ETHER

skip de whey...... neem voor je workout glutamine met nos ether en wat supercharge.. na de workout je bcaa samen met de nos ether

Terug
Naar boven