Gamemaniak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom in godsnaam 1 dag verplicht sluiten? Slaat echt nergens op. Is zo typische betutteling. Laat mensen toch zelf beslissen wanneer en hoelang ze hun winkel open willen houden.
Rustdag. Wij willen 1x in de week pauze, maar iemand die geen **** heeft om pauze te nemen (puur om de klanten af te snoepen) vind ik niet geheel eerlijk. Vandaar dat ik vind dat er regulering moet komen en dat is dus verplicht sluiten.
Iemand kan zo 100 euro van de kassa stelen zonder dat we iets merken.Dat is niet zo evident voor iedere kleine zelfstandige hoor. Mijn ouders baten een winkel uit, ze gaan niet iemand komen vragen om 1x in de week te werken (en we moeten die ook vertrouwen). We zijn niet zo luxues en technologisch ingericht zoals in de colruyt hoor.Iemand kan zo 100 euro van de kassa stelen zonder dat we iets merken.
Ja, maar stel dat u concurrent wel opent, dan pikken ze je klanten. Dus voel je je verplicht om toch die dag te openen en dat vind ik jammer. Dus, imo, ik hecht de voorkeur aan verplichte sluitdag.