XXL Nutrition

Superpump Max.doel vet verlies,spiermassa erbij

arjan20

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal, Ik heb voor mijn vakantie een vet meeting gedaan en nu de vakantie voorbij is heb ik er weer een meeting gedaan om te kijken wat me lichaam deed als ik 3 weken niet train en ongezond eet en drink.
De uitslag gaf aan dat ik 3% vet toegenomen en 2,5 vet vrije massa heb verloren, het word dus de hoogste tijd om aan de bak te gaan.
Ik gebruik nu mijn voedingsschemawaar door ik vet verlies en langzaam in vet vrije massa aankom. En ik ga daar de hulp van het supplement Superpump Max erbij gebruik en te testen.Ik heb een keer eerder superpump 250 gebruikt en daar was ik zeer te vrede over. Ik ga nu 4keer in de week krachttraining doen en af en toe hardlopen. Over een maand ga ik weer een meeting doen dus dan wil ik minimaal 2% minder vet en de 2,5kg vetvrije massa er weer bij hebben of meer.

• Topic Starter Topic Starter
Even wat meer informatie over SuperPump MAX van Gaspari Nutrition.

Studie: 2 to 5 maal meer droge spiermassa per training!
Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
Geweldige kracht en energie!
Pomp je spieren vol - massieve spieren!
Spiermassa vanaf de eerste dosering!
Bevecht vermoeidheid en spierpijn!

Laatst bewerkt:
Heb nu bijna een Pot van de nieuwe Superpump Max op..
Zal zeker een goed product zijn alleen slaat het bij mij niet aan.
Zat na 3 dagen al op 3 scoops.. En merk en nu weer weinig van..
voor mij dus geen goede PWO.

Je hebt wel wat energie en krijg het er ook warm van (dus het doet wel iets..). Pomp valt reuze mee.. tot bijna niet.. Ja lichaamsvet zou ik moeten meten.

Hoor graag hoe die bij jou bevalt!

spier gainen en vet verliezen at the same time?? ow wacht, je gebruikt preworkout dan moet het wel lukken

spier gainen en vet verliezen at the same time?? ow wacht, je gebruikt preworkout dan moet het wel lukken

Zonder preworkout moet het ook lukken vet verbranden en spiermassa aankomen. Maar over een maand ga ik het weer meten en dan kom ik erachter hopelijk. Deze preworkout is meer een steuntje in rug voor de training.

Ik zal nu ook maar even me training,s schema posten.
Ik doen 4 sets van 5 herhalingen.

Maandag. bovenrug biceps en buik.
Dinsdag. schouders en bovenkant borst.
Woensdag. benen onderrug en buik.
Donderdag. rust
Vrijdag. borst triceps en buik.
Weekend. rust

Ik probeerde ook al mijn voeding,s schema te uploaden maar dat lukte nog niet echt.

Heb nu bijna een Pot van de nieuwe Superpump Max op..
Zal zeker een goed product zijn alleen slaat het bij mij niet aan.
Zat na 3 dagen al op 3 scoops.. En merk en nu weer weinig van..
voor mij dus geen goede PWO.

Je hebt wel wat energie en krijg het er ook warm van (dus het doet wel iets..). Pomp valt reuze mee.. tot bijna niet.. Ja lichaamsvet zou ik moeten meten.

Hoor graag hoe die bij jou bevalt!

Heb je de superpump 250 ook al eens geprobeerd?

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 18:47 ----------

Zo ik heb nu de hele week getraind met superpump max en ik moet zeggen dat het aardig goed ging.Elke dag flink spierpijn aan over gehouden en nachts goed kunnen slapen. Alleen het voelde niet zo schokkend aan zoals het werd beloofd maar ik heb deze week maar 1 scoop per training gedaan en ik zit te denken om volgende week naar 2 scoop te verhogen. Wel een nadeel van dit product vind ik de prijs die mocht wel iets goedkoper maar als het uiteindelijk goed resultaat geeft is het het geld wel waard.

Vandaag ondanks de hitte toch super getraind. Ik voel dat ik meer energie krijg maar echt pomp nog niet, maar de training ging echt lekker. Ik zweet wel veel meer door superpomp max maar dat kan meschien ook aan de warmte liggen. Met de kilo,s ben ik ook aardig omhoog gegaan dus dat gaat ook goed. Maar vet verlies zit er toch helaas niet in begin ik nu het idee te krijgen, maar dat is nog altijd afwachten met de vetmeeting over een kleine 3weken.

Ik train nu bijna 3 weken met superpomp max en ik moet de dosering wel verhogen steeds om nog wat te voelen. De pomp is redelijk maar is helaas ook weer snel weg.
Als ik in de spiegel kijk word ik wel steeds ietsjes strakker en droger dus dat is mooi, en de kilo,s kruipen langzaam omhoog maar niet echt veel. Als ik laat in de avond train merk ik wel dat ik wat moeilijker in slaap kom, dus daar moet ik ook mee oppassen. Over ander halve week ga ik me vet meten enzo en dan kan ik zien wat eruit komt.

Terug
Naar boven