2Ripped4U
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een weightgainer of proteine repen voor al dat gewandel en intensieve verstoppertje zonder fatsoenlijk voedsel.
Creatine zal wel helpen denk ik, maar eigenlijk moet je dat elke dag nemen

Kerel ik vrees dat je het gewoon op eigen kracht zal moeten doen, de mogelijkheid om supplementen te nemen zijn miniem en meenemen is onmogelijk daar je veel onverwachste inspecties gaat krijgen , alles wat je bij je hebt wordt bestraft , een tip is zorgen dat je optimaal in de topvorm bent net voor de opleiding begint, maar tijdens de opleiding zal je alles op eigen kracht moeten doen rust wanneer je kan rusten en eet wanneer je kan eten en verder gewoon de knop omzetten , hoe dat moet dat leer je snel genoeg en zoniet zit je snel weer bij mamsie en mag je worsten verkopen bij de Hema![]()

al mijn vrienden zitten bij de mariniers. Was geen enkel probleem daar.
als je de opleiding al haalt en je word geplaatst op de kazerne dan kun je zelfs je supplementen daar gewoon kopen op de kazerne zelf. in de opleiding is t uit den boze, en trouwens wij hadden ook zon gast erbij die meteen aan de creatine zat en andere supplementen en beweerde dat hij supergetraint en sterk was, daar hij ook al jaren aan bergklimmen en wandelen deed erbij. hij was de eerste die afviel in de opleiding, rug te zwak kon kennelijk niet lang marsen met een rugzak op, janken dat ie deed.
(mocht je perse supplementen willen gebruiken, de best mogelijke plek is: je patroonhouders uitelkaar halen en je supplementen verstoppen in de veer in de houders, 9 van de 10 kaderleden kennen die niet of nog niet)
(btw zwaarste elementaire opleiding is de potom niet de eco)
hahah waarom suplement, zelf vind ik dit echt onzin train goed en eet goed, eet dan 2 uur voor het sporten of erna een grote pot met rijst of spageti, maar ga geen supplementen nemen als je echt zo ver bent dat je het nodig hebt zal je dat niet op dit forum vragen maar je trainer/ coach dat wel zeggen.
helaas dat de meeste trainers of coaches over t algemeen nogal belabberd zijn en niet voldoende stand van zaken hebben.
supplementen pas gebruiken als je eten/training/rust op orde zijn anders niet, zijn deze wel in orde en je wilt wat extras is er helemaal niks mis met supplementen, in tegendeel zelfs. word er alleen niet van afhankelijk.