XXL Nutrition

supplement voor vetverbranding

vandall

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
67kg
Vetpercentage
13%
Ik heb al veel goede info van dit forum gekregen dus nu dacht ik van het maar is een keer te vragen.

Ik heb altijd goed op mijn voeding en cardio gelet maar de laatste tijd heb ik echt zwaar moeite om het laatste vetpercentage dat ik er wil af krijgen er effectief af te krijgen. Nu dacht ik van een vetverbrander te gaan gebruiken, maar is dit aan te raden? (gezond, veilig, etc...)

Graag hoor ik jullie mening :D

Dat "laatste beetje" dat je er effectief af wilt krijgen doe je door nog beter op je voeding/cardio te letten. Imo zijn fatburners complete tijd en geld verspilling. In ieder geval zolang je niet op single digits staat.

Ik heb 2x fat burners gratis gekregen (een van XXL nutrition en andere weet ik niet meer) en dat heeft voor mij niks gedaan. Zou het dus ook nooit kopen al zeker niet omdat die 2 potjes die ik had in de winkel samen 70 Euro waren. Misschien komt het omdat ik altijd al redelijk droog sta (8-9) maar imo is het geldverspilling.

Als je een goede fatburner kan krijgen is het zeker de moeite waard, kijk bijvoorbeeld eens bij b&f op de site. Verder carb-cyclen en HIIT.

Als je een goede fatburner kan krijgen is het zeker de moeite waard, kijk bijvoorbeeld eens bij b&f op de site. Verder carb-cyclen en HIIT.

2-3 mg x lean boddy mass gewicht in cafene innemen klein uurtje voor de training
zorg ervoor dat je wat harder kan trainen en daardoor meer calorien verbrand :)

Terug
Naar boven