AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Ik heb ook gedoneerd voor Bulkpowders. Overigens maakt het mij niet gek veel uit of bulkpowders of myprotein getest wordt, beiden bedrijven leveren denk ik soortgelijk product met bijna exact dezelfde prijs.
Dus mocht er een tekort blijven dan zou ik t prima vinden als er een gecombineerd bedrag naar 1 test gaat als dat tzt wel genoeg is.

Ik heb ook gedoneerd voor Bulkpowders. Overigens maakt het mij niet gek veel uit of bulkpowders of myprotein getest wordt, beiden bedrijven leveren denk ik soortgelijk product met bijna exact dezelfde prijs.
Dus mocht er een tekort blijven dan zou ik t prima vinden als er een gecombineerd bedrag naar 1 test gaat als dat tzt wel genoeg is.

Nou nee, ik heb liever dat beide worden getest. Ik zie niet echt in waarom je moet afgaan op het gevoel wat jij kennelijk hebt dat het dezelfde producten zijn. Soortgelijk ja, maar dat zijn alle whey's.

Nou nee, ik heb liever dat beide worden getest. Ik zie niet echt in waarom je moet afgaan op het gevoel wat jij kennelijk hebt dat het dezelfde producten zijn. Soortgelijk ja, maar dat zijn alle whey's.
Wat ik wou zeggen: als er over een ruime tijd niet genoeg is voor beide testen dan zou het voor mij een optie zijn om het geld te combineren voor één test, als het gezamelijk wel genoeg zou zijn. Gezien het bedrag waar het nu een tijdje op blijft steken. Liever één test dan geen test.
Als dan blijkt dat bijv bulkpowders prima is dan kunnen mensen in ieder geval besluiten om daar goedkope whey te halen. Of andersom voor myprotein.
Ik heb ze beiden al eens gehad en ik vind ze beiden lekker van smaak, goed oplosbaar, ze lijken dezelfde structuur te hebben, etc. Dat bedoel ik met soortgelijk product.

Een goede vraag is ook welke producenten aan myprotein en bulkpowders leveren.

welke producenten aan bulkpowders leveren.

als ik 3 x een 2,5 kg pot bestel bij Bulkpowders betaal ik 11 euro nog wat per kg, (20 euro korting op dit moment) dat is heel wat minder dan bij veel andere bekendere. Ook vraag ik me af, als Bodyenfit gewoon weg komt met oplichting. Gaan anderen dan ook niet gewoon sjoemelen als straks de % hype weer over is gevlogen (voorbij is) af en toe een veel goedkopere batch ertussen gooien, niemand die er achter komt waarschijnlijk. Een test is slechts een kort moment in de tijd. Of dat ze van producent switchen. Heel veel zegt dit niet. Wel of iemand de boel op orde heeft. En de etiketten kloppen. Iets wat sommigen niet onder controle blijken te hebben.

We zullen het hopelijk binnenkort weten ;) 310euro voor een aminozuur- en eiwitanalyse. Koolhydraten lijkt me niet nodig meteen (is 110euro extra met suikers).

Laatst bewerkt:
Waarom hebben jullie weer whey perfection opgestuurd? Er is toch al bewezen dat hier veel niet aan klopt? Kun je beter het geld bewaren voor een whey perfection test op de NIEUWE batch...

ik zou echt geen geld en moeite meer steken in body en fit als ik jullie was.

die test had je beter kunnen bewaren om andere winkels te testen.

Hangt allemaal af van wat mensen willen testen natuurlijk. Ik vind het een leuke bevestiging. Ben wel benieuwd naar Myprotein en Bulkpowders (heb hier ook voor gedoneerd). XXL zal wel goed zitten.

Wat me niet lekker zit, is dat B&F hier ook nog zonder veel kleerscheuren mee weg lijkt te komen, mede doordat de 'grote media' dit schandaal niet oppikken.

Wat me niet lekker zit, is dat B&F hier ook nog zonder veel kleerscheuren mee weg lijkt te komen, mede doordat de 'grote media' dit schandaal niet oppikken.

Dan mogen ze alle eiwitpreparaten van de andere leveranciers ook aanpakken. Ik ben niet zo naief om te geloven dat de anderen in orde zijn wat dat betreft.

Berichten naar de VWA en Kassa zijn er al uit hoor. Alleen zullen meer mensen meldingen moeten maken voordat hetcdaadwerkelijk opgepakt wordt.

Nette resultaten van PS.

Ziet er goed uit inderdaad. Had de site al gemaild of ze de resultaten toevoegen. Ze zouden eerst een eigen analyse (aminozuur en stikstof) willen uitvoeren vooraleer ze andere resultaten van de bedrijven zelf toevoegen. Zelfde voor Bodylab, sportfood hadden ze voorheen al toegevoegd.

Misschien een optie deze 3 te testen nadat Myproteïn en Bulkpowders is getest?

Het is hier in ons land toch een zielige bende dat wij als sporters zelf supplementen moeten laten onder zoeken, omdat er mee gesjoemeld wordt:mad:
Als je niet oppast worden er supplementen ingenomen met stofjes die slecht zijn voor je gezondheid en die niet vermeld staan op de product beschrijving.
Kijk dit is toch wat anders dan het controleren van whey,want men weet waar men op moet letten.
Maar als er vreemde stoffen worden gebruikt,is de kans heel erg klein dat daar ooit iemand achter komt,of er moeten meerdere mensen bepaalde verschijnselen krijgen,en dan zou dit op de een of andere manier aan elkaar gelinkt moeten worden.
Jammer dat deze producten niet structureel worden gecontroleerd,en dat de overheid de leveranciers verplicht om alle toe gevoegde stoffen op het etiket te laten vermelden.
En bij overtreden hiervan een flinke boete opleggen.
Wat een f..k..g gedoe???

PS is per definitie goed, leverancier die heel goed nadenkt over de (inhoud van) producten. Meer dan iedere andere webshop :).

Ik begrijp ook niet dat er iemand de resultaten heeft doorgemaild naar een overheidsinstantie. Deze kunnen dan op basis van de aangeleverde informatie een onderzoek instellen en indien nodig al preventieve maatregelen ondernemen. De persoon die de melding overmaakt doet dit gratis en brengt enkel info ter kennis waarvan hij via een openbaar medium (internet) kennis van kreeg.

In België zou een melding bij een overheidsinstantie (zoals de voedselinspectie) ervoor kunnen zorgen dat er een onmiddellijk verbod wordt opgelegd tot verkoop van het betreffende product. Dit is dan wel preventief totdat er een beslissing valt.

Eens opgezocht en voor Nederland kan men hier terecht:
http://www.vwa.nl/organisatie/contact/melden-en-vragen-voor-burgers-consumenten

Terug
Naar boven