XXL Nutrition

Sven Kramer wisselt te snel van baan en loopt goud mis

Bekijk het van de voordelige kant: alle epic grappen/afbeeldingen!

lijkt de NS wel , ook problemen met spoor wisseling

Lekker makkelijk om Kemkers de schuld te geven. Als Sven zo zeker van zijn zaak was (net zo zeker als dat ie ging winnen ;)) dan had hij gewoon de buitenbocht moeten nemen.
Hij heeft daarna nog 8 rondjes gereden en geen moment is het hem opgevallen dat hij in de verkeerde baan zat.
Zelf niet toen hij 'finshte' in de zelfde baan als waarin hij starte, ging er geen lampje branden bij hem.

Het is zijn eigen beslissing geweest om naar Kemkers te luisteren. Accepteer het dan ook als hij fout zit.

Lekker makkelijk om Kemkers de schuld te geven. Als Sven zo zeker van zijn zaak was (net zo zeker als dat ie ging winnen ;)) dan had hij gewoon de buitenbocht moeten nemen.
Hij heeft daarna nog 8 rondjes gereden en geen moment is het hem opgevallen dat hij in de verkeerde baan zat.
Zelf niet toen hij 'finshte' in de zelfde baan als waarin hij starte, ging er geen lampje branden bij hem.

Het is zijn eigen beslissing geweest om naar Kemkers te luisteren. Accepteer het dan ook als hij fout zit.

Het ging in een fractie van een seconde, met 50 km/uur ga je zo snel dat de bocht al bereikt is voordat je echt kan nadenken. De coach heeft altijd gelijk als hij aanwijzingen geeft en Kramer zat in de trance van de race. Niet zo vreemd dat hij past laat opmerkte dat hij fout zat.

Die coach had overigens bijna meteen door dat die een fout had gemaakt. Als die nou in de 8 overige gebleven rondjes een extra buitenbocht had genomen in plaats van een binnenbocht, zou die dan niet gediskwalificeerd zijn? Omdat die dan toch evenveel binnenbochten als buitenbochten heeft genomen zoals oorspronkelijk bedoelt......

overigens zn vriendin, Naomi (L)

Die coach had overigens bijna meteen door dat die een fout had gemaakt. Als die nou in de 8 overige gebleven rondjes een extra buitenbocht had genomen in plaats van een binnenbocht, zou die dan niet gediskwalificeerd zijn? Omdat die dan toch evenveel binnenbochten als buitenbochten heeft genomen zoals oorspronkelijk bedoelt......

overigens zn vriendin, Naomi (L)

De regels zijn simpel, 1 keer een foute wissel en je bent gediskwalificeerd. Logisch ook, als Skobrev er dichter achter had gezeten was Skobrev in verwarring geraakt of gehinderd door Kramer.

De regels zijn simpel, 1 keer een foute wissel en je bent gediskwalificeerd. Logisch ook, als Skobrev er dichter achter had gezeten was Skobrev in verwarring geraakt of gehinderd door Kramer.
Sterker nog , het moment dat ie over de pion ging was het al gebeurd :(

Als Skobrev er vlak achter had gezeten had dit nooit gebeurd, want Kemkers dacht dat Skobrev de buitenbaan in ging.

Hij wist al dat het niet snor zat toen hij met zijn schaats buiten de pion om ging (heb ik hem horen zeggen en een rondetijd van 27 valt ook op).

Yeah right... 6 jaar vertrouwen op een coach en dan in een split second je coach negeren terwijl je zelf ook ineens twijfelt.. that's gonna happen. Kom op, zo werkt het natuurlijk niet. Als hij er over na had kunnen denken was het misschien wel goed gegaan, maar het vertrouwen in zijn coach en zijn heel stellige manier van wijzen moest afgewogen worden tegen zijn eigen intuïtie (want nadenken is er niet echt bij in zo'n korte tijd als je in een wedstrijd-trance zit)

Pfff dat lijkt me k*t vooral als je anders met 4 seconden had gewonnen.

Hij is gewoon de winnaar. **** dat.

Ik kreeg vandaag deze mail binnen van Euroclix :roflol:

2dj70jk.jpg

Ik weet één ding.. als ik zo goud zou moeten winnen zou ik het echt geen eer vinden voor mezelf. Tenslotte gaat het om de competitie, de prestatie die je kan leveren. Als je dan wint omdat een ander pech heeft met een regeltje dan ben je maar half gewonnen imo. Winnen omdat je sneller en technisch beter bent, daar ligt de echte competitie en eer.

Die Koreaan was tot een half jaar geleden een sprinter, dit was zijn derde officieele 10 kilometer wedstrijd ooit. Zijn land heeft nooit wat voorgesteld in deze tak van sport en hij in persoon even min en nu wint hij even een zilveren en gouden medaille. De man is een held in eigen land, of hij nu tweemaal zilver of eenmaal goud en eenmaal zilver had binnengesleept. Ik denk niet dat Kramer's diskwalificatie ook maar een klein beetje af doet van zijn vreugde en die van zijn thuisland, en terrecht. Die gozer heeft het helemaal zelf gedaan, een ongelooflijke prestatie neergezet en foutloos gereden.

Wel jammer voor Kramer zelf, die had er natuurlijk wel gewoon onderdoor gereden zonder problemen.

Je kan daar allemaal heel ridderlijk over doen en zo maar ik kan je vertellen dat ik er geen traan om zal laten als we van de zomer wereldkampioen worden als gevolg van een niet terecht verkregen strafschop of wanneer Van Persie de bal zo netjes in het doel mept met zijn handje terwijl de schijdsrechter denkt dat het een kopbal is.

Die Koreaan was tot een half jaar geleden een sprinter, dit was zijn derde officieele 10 kilometer wedstrijd ooit. Zijn land heeft nooit wat voorgesteld in deze tak van sport en hij in persoon even min en nu wint hij even een zilveren en gouden medaille. De man is een held in eigen land, of hij nu tweemaal zilver of eenmaal goud en eenmaal zilver had binnengesleept. Ik denk niet dat Kramer's diskwalificatie ook maar een klein beetje af doet van zijn vreugde en die van zijn thuisland, en terrecht. Die gozer heeft het helemaal zelf gedaan, een ongelooflijke prestatie neergezet en foutloos gereden.

Wel jammer voor Kramer zelf, die had er natuurlijk wel gewoon onderdoor gereden zonder problemen.

Je kan daar allemaal heel ridderlijk over doen en zo maar ik kan je vertellen dat ik er geen traan om zal laten als we van de zomer wereldkampioen worden als gevolg van een niet terecht verkregen strafschop of wanneer Van Persie de bal zo netjes in het doel mept met zijn handje terwijl de schijdsrechter denkt dat het een kopbal is.
Een dikke + 1
OR was het ook nog eens , als je dan zegt dat het niet verdiend is ben je een beetje een sport Uuuu ..geen verstand van laat ik het zo zeggen....

Laatst bewerkt:

Een shorttracker en daar was hij redeljk succesvol. Alleen wist hij zich niet te plaatsen voor de OS en daardoor maar de stap gemaakt naar de lange baan. Met twee wereldtitels in het shorttracken is het zeker geen koekebakker.

Terug
Naar boven