- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Behalve voor de andere helft van nederland
schaatsen is dit jaar opeens de nationale sport gewordenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schaatsen is dit jaar opeens de nationale sport geworden
) dan had hij gewoon de buitenbocht moeten nemen. Het is zijn eigen beslissing geweest om naar Kemkers te luisteren. Accepteer het dan ook als hij fout zit.
Lekker makkelijk om Kemkers de schuld te geven. Als Sven zo zeker van zijn zaak was (net zo zeker als dat ie ging winnen) dan had hij gewoon de buitenbocht moeten nemen.
Hij heeft daarna nog 8 rondjes gereden en geen moment is het hem opgevallen dat hij in de verkeerde baan zat.
Zelf niet toen hij 'finshte' in de zelfde baan als waarin hij starte, ging er geen lampje branden bij hem.
Het is zijn eigen beslissing geweest om naar Kemkers te luisteren. Accepteer het dan ook als hij fout zit.
Die coach had overigens bijna meteen door dat die een fout had gemaakt. Als die nou in de 8 overige gebleven rondjes een extra buitenbocht had genomen in plaats van een binnenbocht, zou die dan niet gediskwalificeerd zijn? Omdat die dan toch evenveel binnenbochten als buitenbochten heeft genomen zoals oorspronkelijk bedoelt......
overigens zn vriendin, Naomi (L)
Sterker nog , het moment dat ie over de pion ging was het al gebeurdDe regels zijn simpel, 1 keer een foute wissel en je bent gediskwalificeerd. Logisch ook, als Skobrev er dichter achter had gezeten was Skobrev in verwarring geraakt of gehinderd door Kramer.

De regels zijn simpel, 1 keer een foute wissel en je bent gediskwalificeerd. Logisch ook, als Skobrev er dichter achter had gezeten was Skobrev in verwarring geraakt of gehinderd door Kramer.
Lekker makkelijk om Kemkers de schuld te geven. Als Sven zo zeker van zijn zaak was (net zo zeker als dat ie ging winnen) dan had hij gewoon de buitenbocht moeten nemen.
Hij heeft daarna nog 8 rondjes gereden en geen moment is het hem opgevallen dat hij in de verkeerde baan zat.
Zelf niet toen hij 'finshte' in de zelfde baan als waarin hij starte, ging er geen lampje branden bij hem.
Het is zijn eigen beslissing geweest om naar Kemkers te luisteren. Accepteer het dan ook als hij fout zit.
Een dikke + 1Die Koreaan was tot een half jaar geleden een sprinter, dit was zijn derde officieele 10 kilometer wedstrijd ooit. Zijn land heeft nooit wat voorgesteld in deze tak van sport en hij in persoon even min en nu wint hij even een zilveren en gouden medaille. De man is een held in eigen land, of hij nu tweemaal zilver of eenmaal goud en eenmaal zilver had binnengesleept. Ik denk niet dat Kramer's diskwalificatie ook maar een klein beetje af doet van zijn vreugde en die van zijn thuisland, en terrecht. Die gozer heeft het helemaal zelf gedaan, een ongelooflijke prestatie neergezet en foutloos gereden.
Wel jammer voor Kramer zelf, die had er natuurlijk wel gewoon onderdoor gereden zonder problemen.
Je kan daar allemaal heel ridderlijk over doen en zo maar ik kan je vertellen dat ik er geen traan om zal laten als we van de zomer wereldkampioen worden als gevolg van een niet terecht verkregen strafschop of wanneer Van Persie de bal zo netjes in het doel mept met zijn handje terwijl de schijdsrechter denkt dat het een kopbal is.
Die Koreaan was tot een half jaar geleden een sprinter, dit was zijn derde officieele 10 kilometer wedstrijd ooit. Zijn land heeft nooit wat voorgesteld in deze tak van sport en hij in persoon even min en nu wint hij even een zilveren en gouden medaille. De man is een held in eigen land, of hij nu tweemaal zilver of eenmaal goud en eenmaal zilver had binnengesleept. Ik denk niet dat Kramer's diskwalificatie ook maar een klein beetje af doet van zijn vreugde en die van zijn thuisland, en terrecht. Die gozer heeft het helemaal zelf gedaan, een ongelooflijke prestatie neergezet en foutloos gereden.
Wel jammer voor Kramer zelf, die had er natuurlijk wel gewoon onderdoor gereden zonder problemen.
Je kan daar allemaal heel ridderlijk over doen en zo maar ik kan je vertellen dat ik er geen traan om zal laten als we van de zomer wereldkampioen worden als gevolg van een niet terecht verkregen strafschop of wanneer Van Persie de bal zo netjes in het doel mept met zijn handje terwijl de schijdsrechter denkt dat het een kopbal is.
zit nog in 6e week van mn kuur ben onderhand 94kgHallo
Heb jij recentelijk je eigen stats wel eens bekeken?