XXL Nutrition

Sven Kramer wisselt te snel van baan en loopt goud mis

overigens zn vriendin, Naomi (L)

Lekker wijf, maar aan de hand van deze foto pas ik even. Als ze klaar is met grinneken dan mag ze terug komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

smiling-horse-bammer-400x400.jpg

* Na Hiddink is Gerard Kemkers nu de meest populaire coach in Korea

* Kemkers: "Je gaat winnen van die Koreaan" Kramer: "Wat? Naar de binnenbaan?

* Kemkers kan beter naar Engeland verhuizen, kan hij constant links rijden

* Nieuwe versie van TomTom, de KemkersKemkers, altijd verzekerd van de kortste weg

* Kemkers dacht waarschijnlijk: BUITEN is het te koud dus blijf maar lekker BINNEN

* Als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen

* Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht

* Zat van je baan in de buitenlucht? Bel 0800-Kemkers voor een leuke binnenbaan

* Hoi, ik ben Gerard Kemkers, demissionair coach van Sven Kramer

* Het was toch Ben Kramer die van de verkeerde kant was?

* Attentie, attentie Sven Kramer rijdt helaas niet meer in verband met een wisselstoring, onze excuses voor het ongemak

* Kemkers en Kramer. Weinig wisselwerking

* Wat kon Kramer nou gebeuren toen hij plots naar binnen schoot, er is leven, er is leven na de dood

* Wat is de overeenkomst tussen Balkenende en Sven Kramer? Ze hadden beide de verkeerde baan.

* Sven heeft al een nieuwe sponsor, de ANWB.... 'hebben we u ooit de verkeerde kant op gestuurd? '

* Bij Essent krijgt u nu ook korting op wisselstroom.

Gaat om het idee, niemand geeft er een k*t om of het 100% correct is gephotoshopt. :)

Hey Daan je hebt de thread niet door gelezen he ? :D

Klopt :D laat me raden, old news.

Een dikke + 1
OR was het ook nog eens , als je dan zegt dat het niet verdiend is ben je een beetje een sport Uuuu ..geen verstand van laat ik het zo zeggen....

Goud was inderdaad niet verdiend....... Als je bijna 7 seconden langzamer bent dan de gediskwalificeerde nummer 1 is het niet verdiend.

Heeft niets te maken met verstand van sport.

LOL hij was fout (Sven) of je het nu leuk vind of niet , dit hoort er ook bij en Sven faalde...
Dus verdien je GEEN goud !

Ik zeg nergens dat Sven het verdiende , ik reageer alleen op jouw reactie waarbij je zegt dat je geen verstand van sport hebt als je zegt dat die Koreaan het niet verdiend.

Dus bij deze : Je verdient geen goud als iemand anders bijna 7 seconden sneller is dan jij. Dan krijg je het is de schoot geworpen!

:roflol:

Trouwens het heeft ook een klein voordeel dat Sven het verprutst heeft (of de coach dan) Bob heeft nu wel een plakje :D

Idd kwa aantal medailles maakt het niet uit.

Bekijk het van de voordelige kant: alle epic grappen/afbeeldingen!

Inderdaad.

Vergeet ook niet dat Kemkers de schaatser was met de zwabbervoet. En wat krijg je als je je laat coachen door iemand met een zwabbervoet? Precies! Ik bedoel maar. ;)

Het meest bizarre aan heel dit incident is, toen ik gisteren toevallig de Spits las, er ingezonden berichten zijn van mensen die er serieus over struikelden dat Sven had gevloekt... met ''potverdomme''... dat is toch wel het meest sneu eigenlijk... ???
Ik had een scheldkanonade in alle mogelijke talen afgevuurd nadat olympisch goud door mijn neus zou worden geboord :roflol:

Het meest bizarre aan heel dit incident is, toen ik gisteren toevallig de Spits las, er ingezonden berichten zijn van mensen die er serieus over struikelden dat Sven had gevloekt... met ''potverdomme''... dat is toch wel het meest sneu eigenlijk... ???
Ik had een scheldkanonade in alle mogelijke talen afgevuurd nadat olympisch goud door mijn neus zou worden geboord :roflol:

Haha, stelletje moraalridders :D

ja erg sneu voor sven, en dan wordt die bij de ploegenachtervolging ook nog eens met paar slome stumpers opgescheept :roflol:
maar hij gaat er wel goed mee om in de media

Terug
Naar boven