- Waardering
- 164
Lekker wijf, maar aan de hand van deze foto pas ik even. Als ze klaar is met grinneken dan mag ze terug komen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naturell is typisch zo'n belg die verlangt naar de legendarische belgische schaatslegende, waar geen kruit tegenop gewassen was.
oh wacht.

fl**ker dan op !
zeeeeer slechte afbeelding.. weerspiegeling geeft namelijk WEL de TOMTOM.. deze is DOMDOM gephotoshopped..
zeeeeer slechte afbeelding.. weerspiegeling geeft namelijk WEL de TOMTOM.. deze is DOMDOM gephotoshopped..
zit nog in 6e week van mn kuur ben onderhand 94kg
Ecto

Een dikke + 1
OR was het ook nog eens , als je dan zegt dat het niet verdiend is ben je een beetje een sport Uuuu ..geen verstand van laat ik het zo zeggen....
LOL hij was fout (Sven) of je het nu leuk vind of niet , dit hoort er ook bij en Sven faalde...Goud was inderdaad niet verdiend....... Als je bijna 7 seconden langzamer bent dan de gediskwalificeerde nummer 1 is het niet verdiend.
Heeft niets te maken met verstand van sport.
Ja geloof dat er een wel nieuw is

LOL hij was fout (Sven) of je het nu leuk vind of niet , dit hoort er ook bij en Sven faalde...
Dus verdien je GEEN goud !
Trouwens het heeft ook een klein voordeel dat Sven het verprutst heeft (of de coach dan) Bob heeft nu wel een plakje![]()
Bekijk het van de voordelige kant: alle epic grappen/afbeeldingen!

Het meest bizarre aan heel dit incident is, toen ik gisteren toevallig de Spits las, er ingezonden berichten zijn van mensen die er serieus over struikelden dat Sven had gevloekt... met ''potverdomme''... dat is toch wel het meest sneu eigenlijk...
Ik had een scheldkanonade in alle mogelijke talen afgevuurd nadat olympisch goud door mijn neus zou worden geboord![]()