- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
subtiel sanca

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
subtiel sanca

Je weet toch dat "meat" in deze zin niet verwijst naar dierlijk materiaal voor culinaire doeleinden?
That's what she said.
deze paste goed in me 'hormonale straatje'Je weet toch dat "meat" in deze zin niet verwijst naar dierlijk materiaal voor culinaire doeleinden?
Touché !!![]()
Ohh nu kan ik .gif invoeren
Kijk hij kan ook bewegen.

Weet ik dat ook weer haha. Was wel gezellig verder, maar ik zit nu weer in de trein naar huis. Morgen weer school en kijken of ik een workout kan doen, m'n armen zijn nog steeds moe van het klimmen dus hopelijk zijn die morgen wat beter. Ben bang zo'n tennisarm op te lopen als ik ze overbelast (geeeen idee of dat kan haha)zuurkool/witlof smoothie dan?Yoo ik leef nog,
Niks veranderd hier zo te zien haha. Ik heb net Cowspiracy gekeken (vegan filmavontuur be like) dus wees gewaarschuwd
Ik heb in Limboland bij een vriendin gelogeerd, alleen die was dus raw vegan (dus alleen onbewerkt eten) dus ik heb even een detox kuur d'r opzitten lol. Spinaziesmoothies zijn niet zo mijn dingWeet ik dat ook weer haha. Was wel gezellig verder, maar ik zit nu weer in de trein naar huis. Morgen weer school en kijken of ik een workout kan doen, m'n armen zijn nog steeds moe van het klimmen dus hopelijk zijn die morgen wat beter. Ben bang zo'n tennisarm op te lopen als ik ze overbelast (geeeen idee of dat kan haha)
Doeii
zo is bipedalism juist ontstaan om op 4voeters te jagen

het klinkt iig erg lekkerHaha ik ben benieuwd of jij het zou uithouden
De bleekselderij versie was al erg genoeg dus no thanks![]()