MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

Conclusie; we kunnen best vlees eten.
[Link niet meer beschikbaar]

2cwom4g.png

Carrying capacity was generally higher for scenarios with less meat and highest for the lacto-vegetarian diet. However, the carrying capacity of the vegan diet was lower than two of the healthy omnivore diet scenarios.

• Topic Starter Topic Starter
Update metingen zaterdag 13 augustus
Vond het wel weer even tijd voor een goede meting.

Gewicht: 54.0kg, bmi 19.1
Taille: 62 cm
Heupen: 92 cm
Nek: 31 cm
Bovenbeen: 53 cm

Mijn gewicht is de afgelopen drie weken gelijk gebleven, ondanks dat ik 200 cal onder behoefte eet. Kan betekenen dat ik meer spieren ipv vet heb though:D Volgens internet zit ik met deze cm op vetpercentage 18.7% maar dat lijkt me ronduit bullshit. Jammer dat je hier geen foto's mag plaatsen, en om nou een speciale log voor foto's aan te maken nah.

Vandaag wordt alsnog een beetje een cheat day ben ik bang, verjaardag en heb te veel spierpijn om te kunnen sporten. Naja IIFYM dan maar ipv clean eten en proberen toch onder de 1900 cal te blijven;)

Nee ik weet waar ik het over heb, heb ook zelf zo'n prik apparaatje en moest een tijd 10x per dag prikken. M'n bloedsuiker zat toen altijd rond de 3, soms zelfs na goede maaltijden nog. Ben ook 8x flauwgevallen dit jaar, meestal omdat m'n bloedsuiker dan 2.5 was ofzo. Maar het is minder erg dan eerst dus ik kan d'r prima mee leven, moet er gewoon rekening mee houden(:

Je begrijpt dat dat niet gezond is om te laten bij een 'de dokters weten het niet' toch? Krijg je het bij snel opstaan vanuit een liggende positie of iets?

Je begrijpt dat dat niet gezond is om te laten bij een 'de dokters weten het niet' toch? Krijg je het bij snel opstaan vanuit een liggende positie of iets?

Mja mijn moeder heeft precies hetzelfde, en de enige optie voor verder onderzoek is dat ze een week in het ziekenhuis wordt opgenomen en dat is ook wel weer heftig. Bij opstaan word ik heel duizelig/zwart voor de ogen, maar dat komt door een lage bloeddruk. Bij warmte en ongesteld zijn is dat nog erger. Maar m'n bloeddruk was vorige week gemeten 107/55 dus dat is veel beter vergeleken met de 80/42 die het was.

Mja mijn moeder heeft precies hetzelfde, en de enige optie voor verder onderzoek is dat ze een week in het ziekenhuis wordt opgenomen en dat is ook wel weer heftig. Bij opstaan word ik heel duizelig/zwart voor de ogen, maar dat komt door een lage bloeddruk. Bij warmte en ongesteld zijn is dat nog erger. Maar m'n bloeddruk was vorige week gemeten 107/55 dus dat is veel beter vergeleken met de 80/42 die het was.

Lijkt me sterk dat het zo zwart-wit is, misschien toch eens informeren naar de opties en je klachten duidelijk beschrijven.

Conclusie; we kunnen best vlees eten.

Ligt het aan mij of staan vegetariërs duidelijk boven aan? Gevolgd door mensen die gematigd vlees eten. In de conclusie staat ook duidelijk: "The findings of this study support the idea that dietary change towards plant-bases diets has significant potential to reduce the agriculture land requirements of U.S. consumers and increase the carrying capacity of U.S. agricultural resources." De reden dat vegans onder de gematigde vleeseters en vegetariërs zitten, is omdat ze er vanuit gaan dat je geen supplementen mag gebruiken.

Lijkt me sterk dat het zo zwart-wit is, misschien toch eens informeren naar de opties en je klachten duidelijk beschrijven.

25 augustus weer een afspraak dus ik zal het dan vermelden, maar thanks voor je concerns.

heb geen concerns wou alleen demonstreren hoe slim en up to date ik ben qua medicine & health

heb geen concerns wou alleen demonstreren hoe slim en up to date ik ben qua medicine & health

Ah wel beetje jammer dat jij dan net als al die artsen geen oplossing/oorzaak kan verzinnen. Blijkbaar moet je toch weer even terug naar de kleuterschool.

Anyway,

Tijd voor de eet update
240 carbs - 61 vet - 67 eiwit geeft 1835 calorieen.
Niet gesport en ook niet bepaald clean gegeten though.
Dus laten we bidden dat het IIFYM principe werkt:bow2:

Morgen wel ff weer wat cleaner eten hoe lekker de chocolade cruesli ook is rip.
En kijken of ik weer iets kan bewegen ondanks dat de BBG workout me gehandicapt heeft gemaakt. Ciao bitches:wave:

Dit was toch een trainingslog?

Misschien kan HUARGH ook zelf antwoord geven. Hij is hier de professor diabetes gerelateerde aandoeningen en zal dan ook een beter advies kunnen geven.

Het is wat Galen zegt, ik heb niet genoeg informatie om te zeggen wat je precies mankeert maar wel genoeg informatie om je te vertellen dat het slim is om meer informatie te vergaren.

Ergens een link naar je bbc schema?

Normale kost het geld, maar ik heb een illegale link gekregen van @DiSTuRBeD :engel:

Maar leg day was:
15 jump squats
15 squats
24 walking lunches (met 2x2kg)
24 knee ups (gedaan op een 50cm hoge kruk)
~ 30 seconde rust
16 X jumps
10 burpees
24 weighted step ups
15 medicine ball squats
~ 30 seconde rust

En dan dit nog een keer herhalen. Tis een korte workout van maar een half uurtje, maar je moet wel echt 100% geven.

flinke lunch zo, 4kg eten heuheu

Normale kost het geld, maar ik heb een illegale link gekregen van @DiSTuRBeD :engel:

Maar leg day was:
15 jump squats
15 squats
24 walking lunches (met 2x2kg)
24 knee ups (gedaan op een 50cm hoge kruk)
~ 30 seconde rust
16 X jumps
10 burpees
24 weighted step ups
15 medicine ball squats
~ 30 seconde rust

En dan dit nog een keer herhalen. Tis een korte workout van maar een half uurtje, maar je moet wel echt 100% geven.
Waarom doe je dan geen beginnersschema zoals stronglifts of iets dergelijks

say wut? everyone can google "bikini body guide" ... Googling is not a crime

Terug
Naar boven