Fitness Seller

Sweetdreamss (are made of these) log

• Topic Starter Topic Starter
Joh geen spang, van die ene boterham met calve pindakaas ga je echt niet helemaal hartstikke tyfuskapotdoodsterven.

Punt is dat mijn broertje zo'n echo van 15 jaar is en dus bergen pindakaas eet en dan lijkt het me wat minder gezond(;

Ecto geeft een beter beeld dan under-eater als iemand wel gewoon 4000 cal per dag eet. Geloof je dan ook niet in een snel of langzaam metabolisme hebben?
Ja ik dacht vroeger ook dat ik ecto was en veel kon eten zonder dik worden. Waren dagen bij dat ik inderdaad easy 4-5000 kcal at. Maar vervolgens at en sliep ik het hele weekend vrijwel niets. Netto at ik gewoon te weinig.

Update woensdag 10 augustus
Na drie uur treinreizen eindelijk weer thuis. Had wel een lekkere meal prep voor het avondeten en snacks gemaakt though.

image.jpeg

Vandaag dus zoals je al ziet geëxperimenteerd met wat meer vetten. Beviel me wel goed, dus dat ga ik vaker doen. Al blijven carbs m'n fave.

Anyway, door het reizen niet echt bewogen. 1927 cal, vetten tikken toch wat sneller aan hm, uit 263 gr carbs - 65 gr vet - 68 gr eiwit. Mijn hoofd zegt te veel vet en te weinig eiwit maar misschien moet ik hier nog even aan wennen? Ik zie zelf liever 50 vet en minstens 80 eiwit.

Verder morgen mezelf maar weer eens wegen. Net nog wat selfies genomen maar die zijn echt kansloos haha. Geduld hebben Lisa. Zolang ik maar weet dat ik op het goede pad ben(:

Update woensdag 10 augustus
Na drie uur treinreizen eindelijk weer thuis. Had wel een lekkere meal prep voor het avondeten en snacks gemaakt though.

image.jpeg

Vandaag dus zoals je al ziet geëxperimenteerd met wat meer vetten. Beviel me wel goed, dus dat ga ik vaker doen. Al blijven carbs m'n fave.

Anyway, door het reizen niet echt bewogen. 1927 cal, vetten tikken toch wat sneller aan hm, uit 263 gr carbs - 65 gr vet - 68 gr eiwit. Mijn hoofd zegt te veel vet en te weinig eiwit maar misschien moet ik hier nog even aan wennen? Ik zie zelf liever 50 vet en minstens 80 eiwit.

Verder morgen mezelf maar weer eens wegen. Net nog wat selfies genomen maar die zijn echt kansloos haha. Geduld hebben Lisa. Zolang ik maar weet dat ik op het goede pad ben(:

Post je selfies in de 'post je foto's (vrouwen)'-sectie.

in.

Update donderdag 11 augustus
De weegschaal vanochtend zei 54.4kg dus ik ben aangekomen op 1900 cal. Bijzonder. Zal vast wel vocht zijn dus ik probeer me er niet zo op vast te pinnen maar ik ga wel twijfelen of ik goed bezig ben???

Verder qua eten ging het prima, iets minder gegeten dan normaal, maar ik heb ook niks actiefs gedaan. 1633 cal waarvan 205 gram carbs - 68 gram eiwit - 55 gram vet. Alles van clean producten (havermout met ongezoete amandelmelk ipv gesuikerde ontbijtgranen etc) dus dat is wel netjes. Mijn vet intake heb ik als je naar de macro's kijkt relatief hoog gehouden en daarvoor in de plaats heb ik 50 gram carbs minder. Eiwitten zijn ondanks dat ik weer eiwitpoeder heb genomen nog best laag, maar dat komt misschien omdat mn intake sowieso vraag laag is. Ik streef naar 80 gram, dat is 1,5x mn lichaamsgewicht maar 68 gram is nog steeds 1,3x mn lichaamsgewicht. Volgens mn dietist is het belangrijk om minstens 0,8x je lichaamsgewicht aan eiwitten te eten, maar met sporten heb je echt wel meer nodig. Alleen die verhalen van mensen die 2-3x hun lichaamsgewicht eten :eek:

Ik heb veel meer spierpijn dan gisteren, ook al deed ik mijn workout eergisteren. Bijzonder. Vooral bij mn buik en armen, lachen en zwaaien is geen plezier meer zo haha. Morgen toch maar even benen dag gaan doen, die kunnen wel weer wat lijden;)

Sweet dreams (alvast) en tot morgen:rolleyes:

Die mensen die 2-3 gr per kg lichaamsgewicht eten hebben daar geen problemen mee omdat ze geen VEGAN zijn.

Ik denk dat ik best aan 2x m'n bw zou komen op z'n vegan. Gewoon havermout en noten rammen, bonen en quinoa hebben ook veel eiwitten.

Terug
Naar boven