AndroidHealthClinic

Sweetdreamss (are made of these) log

Ik doe eigenlijk niet echt een warming-up of cooling-down dus dat lijkt me een best goed idee haha. Ga ik morgen meteen mee aan de slag!

Fruitsuiker boeit me idd niks, plantaardige melk wordt alleen gezoet met geraffineerde suiker. Dus ik beperk dat erg, maar die 2 suikerklontjes zullen me nou ook weer niet vermoorden.
Ik let zelf ook tegenwoordig op met toegevoegde suikers, en dat is al een hele stap vooruit. Dat klein beetje zal het inderdaad niet maken.

Alleen van die 90% pure chocola is gezond, maar die is zo bitter. Dus ik heb meestal met 60-70%. Ik neem meestal 2-4 blokjes dus hier geldt weer hetzelfde als de gezoete soja melk.
Dat lijkt me sterk. Komen er ineens bepaalde stoffen bij 90% die niet in 60% zitten?
60-70% is voor mij de weer te zacht :D

Dit is het schema voor deze week, je doet al deze oefeningen 2x wat ongeveer een half uurtje duurt.

Hopelijk past mijn lichaam zich gewoon snel aan, moet bedenken dat ik gewoon ruk ben ik push-ups enzo dus dat dat killing is. Ik ben natuurlijk ook wel een vrouw. Dus onderschat dit niet aub hahaha.
Met deze trainingen zou ik me geen zorgen maken. De intensiteit is laag. Je lichaam zal zich aanpassen, maak je daar geen zorgen over. Voldoende eten, goed slapen, voldoende opwarmen, en alles komt goed.

Soja bevat alsnog wat minder BCAAs dan wei-eiwit, zo uit m'n hoofd zo'n 25% minder leucine in ieder geval. Bruinerijsteiwit zelfde verhaal ongeveer. Je kunt trouwens ook makkelijk compenseren door gewoon zo'n 25% meer van dat eiwit te nemen (vaak goedkoper dan losse aminozuren toevoegen). Voor een veganistisch voedingspatroon wordt ook een 23% hogere eiwitinname geadviseerd door de Gezondheidsraad.

als soja eiwit 25% minder bcaas bevat moet je 33% meer van dat eiwit nemen voor een gelijke hoeveelheid bcaas, niet 25%

HAH
PLEURLAAT: 1
GALEN: GAY

volg je kayla itsines?

leucine is niet vegan want de meeste suppboeren maken dit uit haren of dieren

en @ dat schema; nu weet ik meteen wat al die meiden doen bij mij in de gym :roflol:

ik volg mn hart

god***domme

jongens moet ik sanca roepen? :goodpostinggreen:

Goed postniveau weer inderdaad. We zullen maar weer back on (vegan) topic gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 16 augustus
Oh god waar gaat dit topic heen haha. Idk of ik het eeuwige vegan gezeik erger vind of dit:o

Anyway, vandaag was echt een kutdag dus ik post even om wat meer motivatie te krijgen:eyes:

De dag begon prima en ik had een groot maar gezond ontbijtje gemaakt omdat ik een workout zou doen, maar die ging dus totaal niet hoe ik wilde.
Tijdens de commando's (plank/pushup combi) voelde ik mijn buik echt branden, nog spierpijn van een week (!!) geleden? Geen idee, maar de pijn was niet te doen dus ik heb besloten maar naar mn lichaam te luisteren en te kappen. Had ook geen zin meer om zo op het eten te letten dus 500 cal meer op dan gepland. Uiteindelijk nog wel een korte arm workout - 3 horizontale pullups als nieuw PR gehaald ja lach me maar uit maar tis er toch weer 1 meer:roflol::cheer:- gedaan en even 20 km geracefietst. Dus qua eten zit ik dan wel weer oke (macro's btw van vandaag: 336 KH - 68 vet - 96 eiwit = 2386 cal) , alleen jammer dat ik na week 2 al van mn trainingsschema moet afwijken.

Maar ik vraag me wel echt af, hoe kan ik in godsnaam na een week nog enorme spierpijn hebben? Of is dit iets anders? Confused.

Heb je tijdens het hoesten ook nog spierpijn?
Tijdens het dagelijks leven gebruik je je core ongeveer 0, overigens. Dus het is logisch dat deze zeer zwak is. Volume een pak omlaag gooien en frequentie verhogen moet helpen om dit soort grote last te voorkomen, denk ik.

Terug
Naar boven