- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Ik let zelf ook tegenwoordig op met toegevoegde suikers, en dat is al een hele stap vooruit. Dat klein beetje zal het inderdaad niet maken.Ik doe eigenlijk niet echt een warming-up of cooling-down dus dat lijkt me een best goed idee haha. Ga ik morgen meteen mee aan de slag!
Fruitsuiker boeit me idd niks, plantaardige melk wordt alleen gezoet met geraffineerde suiker. Dus ik beperk dat erg, maar die 2 suikerklontjes zullen me nou ook weer niet vermoorden.
Dat lijkt me sterk. Komen er ineens bepaalde stoffen bij 90% die niet in 60% zitten?Alleen van die 90% pure chocola is gezond, maar die is zo bitter. Dus ik heb meestal met 60-70%. Ik neem meestal 2-4 blokjes dus hier geldt weer hetzelfde als de gezoete soja melk.
60-70% is voor mij de weer te zacht

Met deze trainingen zou ik me geen zorgen maken. De intensiteit is laag. Je lichaam zal zich aanpassen, maak je daar geen zorgen over. Voldoende eten, goed slapen, voldoende opwarmen, en alles komt goed.Dit is het schema voor deze week, je doet al deze oefeningen 2x wat ongeveer een half uurtje duurt.
Hopelijk past mijn lichaam zich gewoon snel aan, moet bedenken dat ik gewoon ruk ben ik push-ups enzo dus dat dat killing is. Ik ben natuurlijk ook wel een vrouw. Dus onderschat dit niet aub hahaha.

- gedaan en even 20 km geracefietst. Dus qua eten zit ik dan wel weer oke (macro's btw van vandaag: 336 KH - 68 vet - 96 eiwit = 2386 cal) , alleen jammer dat ik na week 2 al van mn trainingsschema moet afwijken.