MuscleMeat

'Syndroom van Moslim'

• Topic Starter Topic Starter
God zal ook nooit zulke verderfelijke vragen aan je stellen of verwachten dat je in Zijn Naam zoiets zou doen!

in dat opzicht ben ik het wel eens met Spier, en ben je IMO een oproerkraaier!
:p

God heeft toch aan 'xxxx' (naam vergeten) gevraagd om zijn eigen zoon te doden. Die vent ging dat doen, maar op het moment zelf geeft God hen dan een schaap gegeven. en dat is het verhaal achter het offerschap.
Althans bij de islam, maar ik dacht dat christendom dat verhaaltje ook had.

En over incest: het is ook een hypothetische vraag. Als God je zou vragen om u eigen kind te doden, waarom dan niet over incest ?
Of heeft God ook zijn eigen taboes?:lol:

@Spiertje16 als God tot jou komt ben jij dan niet een profeet?

Oh die 2 verschillen wel degelijk van elkaar.
En bij de ene laat je net je zieke fantasie iets teveel los op het forum hier. Ik had eigenlijk op de eerste niet eens moeten antwoorden
En je geeft zelf net aan waarom het niet zou kunnen dat Allah swt zoiets zou vragen, dus het is ook onnodig om daarop te antwoorden

Niet zwansen spiertje, er is geen enkel verschil!!!!
Ik kon zeggen:
zou je je 10 keer op de kop kloppen als god dit je zou vragen?
Zou je pissen in je buurman's tuin als god je dit zou vragen ?
Zou jij varken eten als god dit zou vragen ?
...

op al deze vragen zou je simpelweg 'ja' antwoorden. Want bovenstaande zijn totaal niet taboe of in de ogen van mensen helemaal niet 'erg'

Als ik vraag:
Zou jij je eigen moeder doden ?

Dan zeg je ook ja, wat voor u een teken is dat je God dient.
Ik besef dat ook wel hé spiertje, ik ben ook moslimgeweest/leef nog steeds in moslimgemeenschap en die vraag is me ook gesteld geweest. Als je tot zoiets kan doen, betekent het dat je god waarlijk dient.

Tegenover belgen komt dit nu echt gestoord over. zie flowegirls reactie.

Maar nu stel ik een vraag dat zelfs moslims(!!!) in het nauw dreeft, en dat is incest. Want nergens anders is de respect in de moslimgemeenschap zo groot voor ouders. En als dan incest tenboven komt, haha, dan blijf je daar met je mond vol tanden.
Dan ontwijk je die vraag en weet ik nog wat allemaal. Het is overduidelijk spiertje, dus probeer niet met 'nietszeggende woorden/zinnen te komen zoals 'dogmatisch' of 'het is anders'.

Het is juist hetzelfde!

@Spiertje16 als God tot jou komt ben jij dan niet een profeet?

Er komen geen profeten meer.
Daarom zijn Cyan zn vragen onzin, ik antwoorde alleen uit religieus standpunt van wat er gedaan zou moeten worden mocht ik bv in de tijden van de profeet en daarvoor geleefd hebben.
Maar wat Cyan vraagt zal nooit gebeuren, daarom zijn het dogmatische bullshitvragen. Want mocht Allah swt zich aan mij tonen, dan gaat dit tegen de koran in, wat betekent dat de koran en de profeet niet klopt, en de islam in elkaar valt.
En dit is gewoonweg onmogelijk, en daarom zeg ik de hele tijd, cyan is een perverse smeerlap die zijn fantasien hier aan het spuiten is

God heeft toch aan 'xxxx' (naam vergeten) gevraagd om zijn eigen zoon te doden. Die vent ging dat doen, maar op het moment zelf geeft God hen dan een schaap gegeven. en dat is het verhaal achter het offerschap.
Althans bij de islam, maar ik dacht dat christendom dat verhaaltje ook had.

En over incest: het is ook een hypothetische vraag. Als God je zou vragen om u eigen kind te doden, waarom dan niet over incest ?
Of heeft God ook zijn eigen taboes?:lol:

verhaal van Abraham die zijn ENIGE zoon Isaak ging offeren, omdat God dat van hem vroeg: Abraham wist dat hij, die God onvoorwaardelijk vertrouwd, uiteindelijk beloond zal worden!
( check ook verhaal van Job)

incest is verderfelijke shit in God's ogen; althans wat ik mag aannemen wat erover in de Bijbel staat geschreven!
:rolleyes:

Klus, zou jij ook je eigen moeder vermoorden als 'God je dat vroeg'?!

Niet zwansen spiertje, er is geen enkel verschil!!!!
Ik kon zeggen:
zou je je 10 keer op de kop kloppen als god dit je zou vragen?
Zou je pissen in je buurman's tuin als god je dit zou vragen ?
Zou jij varken eten als god dit zou vragen ?
...

op al deze vragen zou je simpelweg 'ja' antwoorden. Want bovenstaande zijn totaal niet taboe of in de ogen van mensen helemaal niet 'erg'

Als ik vraag:
Zou jij je eigen moeder doden ?

Dan zeg je ook ja, wat voor u een teken is dat je God dient.
Ik besef dat ook wel hé spiertje, ik ben ook moslimgeweest/leef nog steeds in moslimgemeenschap en die vraag is me ook gesteld geweest. Als je tot zoiets kan doen, betekent het dat je god waarlijk dient.

Tegenover belgen komt dit nu echt gestoord over. zie flowegirls reactie.

Maar nu stel ik een vraag dat zelfs moslims(!!!) in het nauw dreeft, en dat is incest. Want nergens anders is de respect in de moslimgemeenschap zo groot voor ouders. En als dan incest tenboven komt, haha, dan blijf je daar met je mond vol tanden.
Dan ontwijk je die vraag en weet ik nog wat allemaal. Het is overduidelijk spiertje, dus probeer niet met 'nietszeggende woorden/zinnen te komen zoals 'dogmatisch' of 'het is anders'.

Het is juist hetzelfde!
Daarom zijn Cyan zn vragen onzin, ik antwoorde alleen uit religieus standpunt van wat er gedaan zou moeten worden mocht ik bv in de tijden van de profeet en daarvoor geleefd hebben.
Maar wat Cyan vraagt zal nooit gebeuren, daarom zijn het dogmatische bullshitvragen. Want mocht Allah swt zich aan mij tonen, dan gaat dit tegen de koran in, wat betekent dat de koran en de profeet niet klopt, en de islam in elkaar valt.
En dit is gewoonweg onmogelijk, en daarom zeg ik de hele tijd, cyan is een perverse smeerlap die zijn fantasien hier aan het spuiten is

Zo moet het wel duidelijk genoeg voor je zijn, dus kap met die smeerlapperij
En niet komen met die hypothetische bullcrap want je valt gewoon de mand

ik kom uit een pinkstergemeente, en die is gevuld met 5 soorten gelovigen:
- Leraar
- Pastoor
- Evangelist
- Profeet
- Apostel
;)

verhaal van Abraham die zijn ENIGE zoon Isaak ging offeren, omdat God dat van hem vroeg: Abraham wist dat hij, die God onvoorwaardelijk vertrouwd, uiteindelijk beloond zal worden!
( check ook verhaal van Job)

incest is verderfelijke shit in God's ogen; althans wat ik mag aannemen wat erover in de Bijbel staat geschreven!
:rolleyes:

Kijk naar mijn post klusmiertje.
Je bent deze atheisten geen antwoord verschuldigd hoor

Stel die vraag aan moslims

'Zou jij je eigen moeder nken als God dit je zou vragen' en geniet van hun reactie. Ze stuntelen langs alle kanten! Probeer het niet irl te doen en ook niet wanneer incest uit de taboesfeer is, want dan werkt het niet en ben jij de lul. Geen ervaring gehad, je weet het gewoon.:D

Volgens mij is Klus groot genoeg om zelf uit te maken wie en wat hij wil antwoorden.

Niet op ****ing bullsshit vragen die van geen kant kloppen, en die nooit zouden kunnen gebeuren.

Ja wat als dit, wat als dat.
NEE, het staat niet zo in de koran of bijbel dus ermee door te gaan hoef je niet

Hypothetische vragen zijn geen onzin.

Ik probeer het misschien op een andere manier, misschien wekrt dit.
Zou mohammed zijn eigen moeder nken als God het hem vroeg ?

Hmm...misschien is deze vraag wel simpeler te beantwoorden, want het gaat hem niet meer om de 'ik' figuur. Maar toch proberen se:D

Hypothetische vragen zijn geen onzin.

Ik probeer het misschien op een andere manier, misschien wekrt dit.
Zou mohammed zijn eigen moeder nken als God het hem vroeg ?

Hmm...misschien is deze vraag wel simpeler te beantwoorden, want het gaat hem niet meer om de 'ik' figuur. Maar toch proberen se:D

Weer van die dogmatische bullshit vragen
Ik heb je net al eruit geluld en nou probeer je het maar door de profeet te beledigen, echt waar jij hoort heel erg thuis tussen de atheisten ja.
Ik heb je net gezegd waarom het niet kan, en om te stellen dat god zoiet zou vragen is onzin want jij gelooft er niet eens in.
En hoe verwacht je da ik ga antwoorden voor de heilige profeet, je bent een idioot als je denkt dat ik da ga doen
Dus dikke doei cyan,ga maar lekker slapen want hier valt niks meer te halen:hello:

Kennelijk had jij geen problemen om te antwoorden wanneer ik het over de 'moord had op je moeder'

Dan typte je echt in het trots, zo van: Maar tuurlijk cyan! Maar tuurlijk dadde!

En nu gaat het over incest en is je repliek: OMG, god zou dat nooit vragen, je vraag is dogmatisch, blablabla

Wie valt er nou door de mand ?

daarom... zoveel verschillende geloven... Zoveel verschillende verhalen.. De mens had en heeft een rijke fantasie..

Heb uw naaste lief.. Dat zeg ik niet omdat en of andere god dat heeft gezegd, maar omdat de wereld er een stuk beter uit zou zien als iedereen dat zou doen.
Als god bestaat zou hij hier genoeg mee hebben

Kennelijk had jij geen problemen om te antwoorden wanneer ik het over de 'moord had op je moeder'

Dan typte je echt in het trots, zo van: Maar tuurlijk cyan! Maar tuurlijk dadde!

En nu gaat het over incest en is je repliek: OMG, god zou dat nooit vragen, je vraag is dogmatisch, blablabla

Ja echt he, props voor Cyan!

Zo zielig om te zien hoe jezelf nog probeer te redden:roflol:
Eens kijken of dat lukt als je eenmaal bij de schepper bent Ahmet

Terug
Naar boven