MuscleMeat

'Syndroom van Moslim'

daarom... zoveel verschillende geloven... Zoveel verschillende verhalen.. De mens had en heeft een rijke fantasie..

Heb uw naaste lief.. Dat zeg ik niet omdat en of andere god dat heeft gezegd, maar omdat de wereld er een stuk beter uit zou zien als iedereen dat zou doen.
Als god bestaat zou hij hier genoeg mee hebben

God bestaat idd, en met naastenliefde als hoogste gebod is Hij idd tevreden: want wanneer je naastenliefde in de paraktijk brengt zijn er ook geen ruzies, oorlogen, verkrchtingen, inbraken, enz. meer!
:D:thumbs:

Weer van die dogmatische bullshit vragen
Ik heb je net al eruit geluld en nou probeer je het maar door de profeet te beledigen, echt waar jij hoort heel erg thuis tussen de atheisten ja.
Ik heb je net gezegd waarom het niet kan, en om te stellen dat god zoiet zou vragen is onzin want jij gelooft er niet eens in.
En hoe verwacht je da ik ga antwoorden voor de heilige profeet, je bent een idioot als je denkt dat ik da ga doen
Dus dikke doei cyan,ga maar lekker slapen want hier valt niks meer te halen:hello:

ik ben in jouw ogen slecht, omdat ik niet geloof?

• Topic Starter Topic Starter
Zo zielig om te zien hoe jezelf nog probeer te redden:roflol:
Eens kijken of dat lukt als je eenmaal bij de schepper bent Ahmet

Neen! Je gaat niet zo beginnen hé! Antwoord!

Ik herhaal het met plezier, ik leg het uit met handen en voeten, ook al is het ****ing via de forum! Maar je gaat niet weglopen verdomme:D
Dat doe je altijd en ik haat dat. En na x aantal maanden voeren we weer dezelfde discussie. No more, antwoorden zul je!

Geef nou toe, met bovenstaande heb ik je echt te pakken hé. Eerst had je dus echt geen problemen om te antwoorden. (moet ik je stuk 'copy pasten' misschien ?).
Pas wanneer het ging over incest heb je ALLE mogelijke manieren gedaan om niet erop te antwoorden. Alle wazige shit gepost. Je hebt er alles om gedaan om maar gewoon niet te antwoorden. (ik begrijp dat ook en ik vind dat ook goed en normaal van u, maar je moet het wel toegeven!)

Iedereen die hier meesleest, zal meelezen, kan makkelijk uitmaken hoe de vork in het steel zit. Maar toch wil ik het uit u eigen mond horen.
Ohja, spiertje, God weet zowiezo het antwoord ook al hé, dus wat boeit het als je het hier op het net typt of niet.
(God weet dat je het niet zou doen, wat betekent dat u ouders op het eerste plaats komt en God op het 2de!!!).

en wat vind je van hindoes, christenen, boedhisten, Indianen, bosnegers?

Ik herhaal het met plezier, ik leg het uit met handen en voeten, ook al is het ****ing via de forum! Maar je gaat niet weglopen verdomme:D
Dat doe je altijd en ik haat dat. En na x aantal maanden voeren we weer dezelfde discussie. No more, antwoorden zul je!

Geef nou toe, met bovenstaande heb ik je echt te pakken hé. Eerst had je dus echt geen problemen om te antwoorden. (moet ik je stuk 'copy pasten' misschien ?).
Pas wanneer het ging over incest heb je ALLE mogelijke manieren gedaan om niet erop te antwoorden. Alle wazige shit gepost. Je hebt er alles om gedaan om maar gewoon niet te antwoorden. (ik begrijp dat ook en ik vind dat ook goed en normaal van u, maar je moet het wel toegeven!)

Iedereen die hier meesleest, zal meelezen, kan makkelijk uitmaken hoe de vork in het steel zit. Maar toch wil ik het uit u eigen mond horen.
Ohja, spiertje, God weet zowiezo het antwoord ook al hé, dus wat boeit het als je het hier op het net typt of niet.
(God weet dat je het niet zou doen, wat betekent dat u ouders op het eerste plaats komt en God op het 2de!!!).
dan stel je de vraag niet, wanneer je dat al weet!
( God gaat niet iets onmogelijks van je verlangen waarvan hij weet dat het je verder van Hem af zal brengen)

je lijkt een beetje op Satan, beste Cyan, ook dat stuk ongeluk probeerde Jezus te verleiden!

Copy paste al you like
W8 ik doe het wel voor je

Daarom zijn Cyan zn vragen onzin, ik antwoorde alleen uit religieus standpunt van wat er gedaan zou moeten worden mocht ik bv in de tijden van de profeet en daarvoor geleefd hebben.
Maar wat Cyan vraagt zal nooit gebeuren, daarom zijn het dogmatische bullshitvragen. Want mocht Allah swt zich aan mij tonen, dan gaat dit tegen de koran in, wat betekent dat de koran en de profeet niet klopt, en de islam in elkaar valt.
En dit is gewoonweg onmogelijk, en daarom zeg ik de hele tijd, cyan is een perverse smeerlap die zijn fantasien hier aan het spuiten is

Daarom als Allah swt zoiets zou vragen dan zou het Allah niet echt zijn, dan is hij of een valse god of een vals iemand, immers de koran is het woord van god en die is perfect dus het zou onmogelijk zijn(volg je me nog)
Wat dus zou betekenen dat de islam niet het ware geloof is en alles in elkaar valt. Het zou dan ook een shaytaan kunnen zijn, want alleen die kan zulke onzedelijke dingen van je vragen. Allah swt zou zoiets nooit doen in zijn almachtige wijsheid hoop ik. En dit allemaal is onmogelijk omdat de islam de waarheid is

( God gaat niet iets onmogelijks van je verlangen waarvan hij weet dat het je verder van Hem af zal brengen)

je lijkt een beetje op Satan, beste Cyan, ook dat stuk ongeluk probeerde Jezus te verleiden!

Jij hebt geen idee
Het zou mij niet verbazen als Cyan huichelt met satan hoor.
En het wil maar niet door die dikke kop van hem doordringen dat het onmogelijk is wat hij zegt
En nu gaat hij met zielige aanvallen het proberen te redden en te pareren.
Nope game over Cyan, ga maar lekker naar bedje toe:roflol:

verhaal van Abraham die zijn ENIGE zoon Isaak ging offeren, omdat God dat van hem vroeg: Abraham wist dat hij, die God onvoorwaardelijk vertrouwd, uiteindelijk beloond zal worden!
( check ook verhaal van Job)

incest is verderfelijke shit in God's ogen; althans wat ik mag aannemen wat erover in de Bijbel staat geschreven!
:rolleyes:

Dus god zou wel iets verderfelijks vragen. En dat is dus moord op je zoon. Ik vind dat wel verderferlijk. Elk gezond mens vindt dat verderfelijk.
Wat bedoel je met 'uiteindelijk', dat ie 'uiteindelijk' naar paradijs zou gaan ?

Als ik me het goed herinner, gaat het bij de islam zo.
God vraagt aan abraham om zijn zoon te doden. Abraham zegt waarom ?
God zegt dan dat dat een teken zou zijn dat abraham hem werkelijk dient, zijn gezag erkent dus. Anders is de mens juist gelijk shaytaan (duivel). Abraham was er kapot van, maar uiteindelijk ging ie er toch over(mede dankzij zijn zoon, want die wou dan wel dood als god het hem vroeg, maar ik weet niet meer precies wat ie zei). Abraham wist gans die tijd niet dat er, net voor de snijding van de hals, een schaap zou tevoorschijnkomen. God zei: Stop! Dood je zoon niet, je hebt je al genoeg bewezen. Slacht deze schaap ipv je zoon.
Uit dat verhaal wist abraham dus totaal niet dat zijn zoon levend eruit ging komen. Dus hij zou echt zijn zoon vermoorden! Hij had die intentie wel! (wat ik redelijk gestoord vindt)

Maar goed, moslims tegenwoordig hebben geen moeite mee om daarop te antwoorden of ze hun eigen zoon/moeder kan vermoorden mede dankzij dat verhaal.
Maar het is een totaal ander zaak wanneer het gaat om coïtus. De vraag op zich is hetzelfde, enkel de handeling is anders. Een handeling met een unieke interpretatie wat gewoon niet verenigbaar is met je familileden. Incest was van alle tijden taboe. Iedereen stuntelt over die vraag.
Want:

Eenerzijds zeg je: ik zou alles doen voor God
anderzijds zeg je: ik zou nooit incest doen, dat is vies!

En wat doe ik ? Juist, ik combineer ze.
Ze zijn overduidelijk onverenigbaar en dat zie je ook in de praktijk.
Zie spiertje16 post. Over de moord had ie totaal geen moeite om te antwoorden, over incest wel.

Zeg dus niet dat God zoiets niet zou vragen. Het eerste heeft ie wel gevraagd (moord). Het 2de niet, maar het is ook hypothetisch.
Ik stelde ook de vraag: waarom heeft God moeite met het incest ? dat is toch geen taboe voor hem ? Als een mens zijn eigen moeder kan nken als God het hem vroeg, toont hij dan niet meer gezag ? Want incest is toch veel moeilijker te doen dan moord toch ?

ITT spiertje, geloof ik dat jij hier wel wilt op antwoorden klusmier.

Ik volg je wel hoor spiertje en ik snap je argumenten ook en het zijn wel goede argumenten. Waterdicht dus.

Maar ik heb het niet daarover. Ik copy/paste het stuk dat ik wel bedoel.

Als Allah swt zoiets van mij zou eisen, dan zou ik het doen.
Als Allah swt zich voor mij zou vertonen, of een van zijn engelen dan weet ik gewoon dat mijn moeder in een veel betere plek zal terechtkomen dan dit aardse leven als ik het doe.

Het leven is maar vergankelijk, eeuwige verlichting is dat waar het om draait, angs en liefde voor god, standvastigheid en moed voor de Almachtigste der almachstigen. Jij zou zoiets niet doen omdat jij altijd al kuffar bent geweest, alleen heeft dit zich nooit echt gemanifesteerd bij jou. En ik weet zeker dat elke andere WARE moslim hetzelfde zou doen, immers als notabene een engel voor je verschijnt, is dat al een verschrikkelijke grote privilege dan weet je dat je moeder naar een betere plek gaat voor tot in de eeuwigheid. Zo een kleine daad valt dan in het niet voor wat er haar te wachten staat.

Welke moslim zou dat niet doen, dat is waar we met zn allen als moslims naartoe werken, en als je dan zo een buitenkansje krijgt om je moeder eeuwige en hemelse verlichting te gunnen...
Dat noemen ze standvastigheid, een term waar jij niet bekend mee bent

Deze!!!!
Toen ik over de moord op je eigen moeder vroeg, hoorde ik nergens 'dogmatisch' of 'god zou zoiets niet vragen'. Integendeel.
Bovenstaande was u repliek, recht uit het hart! Direct geantwoord, nog op dezelfde pagina...
Totaal, maar dan ook totaal geen moeite om te antwoorden.

Toen heb ik het over 'incest', en kijk nu eens. Al 2/3 pagina's ver en je ontloopt het nog steeds!

Ik volg je wel hoor spiertje en ik snap je argumenten ook en het zijn wel goede argumenten. Waterdicht dus.

Maar ik heb het niet daarover. Ik copy/paste het stuk dat ik wel bedoel.

Deze!!!!
Toen ik over de moord op je eigen moeder vroeg, hoorde ik nergens 'dogmatisch' of 'god zou zoiets niet vragen'. Integendeel.
Bovenstaande was u repliek, recht uit het hart! Direct geantwoord, nog op dezelfde pagina...
Totaal, maar dan ook totaal geen moeite om te antwoorden.

Toen heb ik het over 'incest', en kijk nu eens. Al 2/3 pagina's ver en je ontloopt het nog steeds!
Dat wat mischien dan omdat ik in emotie reageerde, en niet helder nadacht. We maken allemaal fouten, dus ik neem terug wat ik zei van mijn moeder
Ik zou dat ook niet doen, omdat het dan onmogelijk is voor de bovenstaande redenen die ik al 10 keer heb geqout.
En zoals je al zegt, het is waterdicht dus geen reden om er nog verder over te discussieren, en zeker niet over zieke perverse smeerlapperij.
Allah swt zou beiden niet vragen, dus jammer voor je :moon:
En wat probeer je met je zielige aanvallen nou te bereiken, terwijl ik je al eruit heb geluld he?
Je staat klem

Jij moet mijn posts beter lezen. Ik wil dat het uit spiertje's mond komt verdomme! Hij flikt altijd zoiets uit. Als ie in het nauw gedreven wordt, dan vlucht ie altijd weg! Je kan alles wel zelf interpreteren natuurlijk en het is zelfs niet zo moeilijk, maar niets is meer waardevoller of duidelijker als het hier eens op zwart op wit staat. Of ie doet zijn moeder of hij accepteert god z'n gezag niet. Either way, he's ****ed. (dat beseft ie ook natuurlijk, vandaar dat hij niet antwoord)

Waarom zou incest in god's ogen onmogelijk zijn ?
Waarom was 'moord op je eigen zoon' niet onmogelijk ?
Als god je naar het paradijs an bezorgen, naar het paradijs! Wat is incest dan ? Niks toch!!!
Aléé ja, als ik redeneer gelijk spiertje dan.
Hij vond de moord op zijn eigen moeder ook 'niks', in die zin dat ze dan eeuwig in het paradijs zou vertoeven.
Zeggen jullie me nou dat incest het paradijs overtroeft ? Dat jullie dus liever naar Hel gaan? (wederom, denkend gelijk een religieuze dan, een diep religieuze)

Zeg dus niet dat God zoiets niet zou vragen. Het eerste heeft ie wel gevraagd (moord). Het 2de niet, maar het is ook hypothetisch.
Ik stelde ook de vraag: waarom heeft God moeite met het incest ? dat is toch geen taboe voor hem ? Als een mens zijn eigen moeder kan nken als God het hem vroeg, toont hij dan niet meer gezag ? Want incest is toch veel moeilijker te doen dan moord toch ?

ITT spiertje, geloof ik dat jij hier wel wilt op antwoorden klusmier.

God zal je nooit iets vragen wat je niet kunt waarmaken; in mijn geval dus geen moord/geen incest.....

God heeft wel moeite met incest, maar liet het in het Oude Testament aan de mensen zelf over, omdat de Wet van Mozes duidelijk was: stenigen!

in het Nieuwe Verbond heeft God zijn eigen zoon Jezus geofferd, die als mens op deze aarde kwam om de mensen naastenliefde te leren...............hoe moeilijk dat ook was!

Dat wat mischien dan omdat ik in emotie reageerde, en niet helder nadacht. We maken allemaal fouten, dus ik neem terug wat ik zei van mijn moeder
Ik zou dat ook niet doen, omdat het dan onmogelijk is voor de bovenstaande redenen die ik al 10 keer heb geqout.
En zoals je al zegt, het is waterdicht dus geen reden om er nog verder over te discussieren, en zeker niet over zieke perverse smeerlapperij.
Allah swt zou beiden niet vragen, dus jammer voor je

You son of a b*ch! En nu terugkrabbelen hé!
You goddamn...:mad:

Ach ja, ik heb het niet uit u mond kunnen halen en verder doen is zinloos. Ik heb me ondertussen al 1000 keer herhaald en het wordt wel laat nu. Maar iedereen, en echt iedereen, kan het op die manier interpreteren dat ze het antwoord ook weten. Het is overduidelijk. Niet uit u mond, mjah, ik heb vandaag redelijk wat bereikt en ben best wel trots op mezelf.

Je wenst wrsch nu het allerslechtste over mij, maar laat vandaag onze 'relatie' niet schaden hé spiertje. Kiss and make up:D
Karma krijg je van me, jij genieperige koppigaard!

God zal je nooit iets vragen wat je niet kunt waarmaken; in mijn geval dus geen moord/geen incest.....

God heeft wel moeite met incest, maar liet het in het Oude Testament aan de mensen zelf over, omdat de Wet van Mozes duidelijk was: stenigen!

in het Nieuwe Verbond heeft God zijn eigen zoon Jezus geofferd, die als mens op deze aarde kwam om de mensen naastenliefde te leren...............hoe moeilijk dat ook was!

Precies, daarom is het ook dikke onzin wat Cyan nou aan het vragen is
En hij blijft het maar proberen terwijl hij al harstikke klem staat, tis gewoon zielig

Ik laat het 'wie wie in klem heeft gestoken' aan de anderen over. ;)

Ik vind het een heel goed geschreven stukje test van je en een heel leuk doordenkertje.
Imo karma waardig, maar dan had je t niet in t gare moeten posten.

You son of a b*ch! En nu terugkrabbelen hé!
You goddamn...:mad:

Ach ja, ik heb het niet uit u mond kunnen halen en verder doen is zinloos. Ik heb me ondertussen al 1000 keer herhaald en het wordt wel laat nu. Maar iedereen, en echt iedereen, kan het op die manier interpreteren dat ze het antwoord ook weten. Het is overduidelijk. Niet uit u mond, mjah, ik heb vandaag redelijk wat bereikt en ben best wel trots op mezelf.

Je wenst wrsch nu het allerslechtste over mij, maar laat vandaag onze 'relatie' niet schaden hé spiertje. Kiss and make up:D
Karma krijg je van me, jij genieperige koppigaard!
Ik engageer mij niet in homofiele praktijken, dus weet niet waar je het over hebt.
Tuurlijk zal je wel trots op jezelf zijn, dat zou de shaytaan ook op je zijn

Terug
Naar boven