Fitness Seller

'Syndroom van Moslim'

Precies, daarom is het ook dikke onzin wat Cyan nou aan het vragen is
En hij blijft het maar proberen terwijl hij al harstikke klem staat, tis gewoon zielig

Cyan vraagt alleen een antwoord van je!

wanneer je je mening had getypt, en zodanig als ik in mijn post heb gedaan, is hij tevreden........hij verlangt er niet naar dat je je positief over incest gaat uiten........
:rolleyes::D

Ik vind het een heel goed geschreven stukje test van je en een heel leuk doordenkertje.
Imo karma waardig, maar dan had je t niet in t gare moeten posten.

dit soort topics zijn vooral favoriet om je postquota te verhogen, en die kans laat ik niet vaak liggen!
:p

Er komen geen profeten meer.
Daarom zijn Cyan zn vragen onzin, ik antwoorde alleen uit religieus standpunt van wat er gedaan zou moeten worden mocht ik bv in de tijden van de profeet en daarvoor geleefd hebben.
Maar wat Cyan vraagt zal nooit gebeuren, daarom zijn het dogmatische bullshitvragen. Want mocht Allah swt zich aan mij tonen, dan gaat dit tegen de koran in, wat betekent dat de koran en de profeet niet klopt, en de islam in elkaar valt.
En dit is gewoonweg onmogelijk, en daarom zeg ik de hele tijd, cyan is een perverse smeerlap die zijn fantasien hier aan het spuiten is

zijn god's wegen niet ondoorgrondelijk? is God ondanks al zijn almacht dan toch gebonden aan zijn eigen beslissingen, of zou hij in al zijn almacht nog zijn eigen woord kunnen wijzigen? zo niet is hij geen vrij wezen maar extreem deterministisch.

zijn god's wegen niet ondoorgrondelijk? is God ondanks al zijn almacht dan toch gebonden aan zijn eigen beslissingen, of zou hij in al zijn almacht nog zijn eigen woord kunnen wijzigen? zo niet is hij geen vrij wezen maar extreem deterministisch.

God is idd Almachtig, de mens daarintegen vrij sceptisch...............en sommigen zelfs zeer bereid om Zijn Woord te wijzigen totdat het strookt met hetgeen zij denken....
:eek::D

• Topic Starter Topic Starter
God is idd Almachtig, de mens daarintegen vrij sceptisch...............en sommigen zelfs zeer bereid om Zijn Woord te wijzigen totdat het strookt met hetgeen zij denken....
:eek::D

Dat was niet echt een antwoord. Het inhoudelijke gedeelte is enkel' god is almachtig' terwijl blackadder dus duidelijk aantoont dat ie niet is. Indien natuurlijk hij zijn eigen 'woorden' niet kan teniet doen.

Dus ofwel antwoord je er deftig op, ofwel geef je het toe, maar post aub niet wazige posts die niets zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het een heel goed geschreven stukje test van je en een heel leuk doordenkertje.
Imo karma waardig, maar dan had je t niet in t gare moeten posten.

Gewoon karma geven op m'n andere posts, dat hebben de anderen ook gedaan :p

msngeitenneukersyn1.jpg

Wtf is dat voor een vraag?

Zou je je eigen moeder doen.

Ik zou jou moeder en alle vrouwen in je familie wel doen als God dat zou vragen.

Klein kindje met je kinderachtige vragen.

Ga je registreren op pvv.nl ofzo.

Ik zou jou moeder en alle vrouwen in je familie wel doen als God dat zou vragen.

Volgens mij heb je geen idee waar het over gaat.

Nee jij wel he.

Maar wat zou je met je moeder doen???

Volgens mij heeft iedereen wel een idee waar het over gaat. De vraag is gewoon compleet belachelijk en inrellevant aan wat voor geloof dan ook. Je hoeft geen antwoord te geven op een vraag die nooit komt en uitterst ziek is.

Het is dan ook geen toeval dat alleen de mens zoiets zieks zou kunnen verzinnen, de woorden '' moeder nken '' en god in een zin noemen gaat mij te ver. Dat Cyan zo'n dingen erbij moet halen om zijn gelijk te halen laat al genoeg zien. Als je afzakt naar het '' maar wat als '' niveau dan ben je naar mijn mening al uitgelult.

Geen persoonlijke aanval naar jou Cyan, maar das is mijn mening.

Volgens mij heeft iedereen wel een idee waar het over gaat. De vraag is gewoon compleet belachelijk en inrellevant aan wat voor geloof dan ook. Je hoeft geen antwoord te geven op een vraag die nooit komt en uitterst ziek is.

Het is dan ook geen toeval dat alleen de mens zoiets zieks zou kunnen verzinnen, de woorden '' moeder nken '' en god in een zin noemen gaat mij te ver. Dat Cyan zo'n dingen erbij moet halen om zijn gelijk te halen laat al genoeg zien. Als je afzakt naar het '' maar wat als '' niveau dan ben je naar mijn mening al uitgelult.

+1

dit topic is melig om te lezen, sjjjjjt:D

Cyan vroeg ook aan Spiertje of hij zijn moeder zou vermoorden als Allah hem dat vroeg (:kots:) en dat beantwoordde hij bevestigend.

Cyan vroeg ook aan Spiertje of hij zijn moeder zou vermoorden als Allah hem dat vroeg (:kots:) en dat beantwoordde hij bevestigend.

Klopt dat heb ik gelezen, iets waarvan ik ook schrok. Maar naar mijn inziens heeft hij dit ook terug genomen. Cyan zit met een hoop vragen, vragen die een Spiertje niet zomaar kan beantwoorden. Daardoor krijg je dit soort zinloze discussies en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook gelezen dat Cyan van turkse afkomst is, dat maakt meteen een hoop duidelijk voor mij. Ik raad hem dan ook aan om met een goede imam te praten die al zijn antwoorden kan beantwoorden.

Hij hoeft zich niet te bekeren tot de islam, maar leer eerst de feiten over het geloof. Een hoop dingen zullen dan duidelijk worden en zullen dit soort vragen meteen als een last van zijn schouders vallen.

Klopt dat heb ik gelezen, iets waarvan ik ook schrok. Maar naar mijn inziens heeft hij dit ook terug genomen. Cyan zit met een hoop vragen, vragen die een Spiertje niet zomaar kan beantwoorden. Daardoor krijg je dit soort zinloze discussies en zie je door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook gelezen dat Cyan van turkse afkomst is, dat maakt meteen een hoop duidelijk voor mij. Ik raad hem dan ook aan om met een goede imam te praten die al zijn antwoorden kan beantwoorden.

Hij hoeft zich niet te bekeren tot de islam, maar leer eerst de feiten over het geloof. Een hoop dingen zullen dan duidelijk worden en zullen dit soort vragen meteen als een last van zijn schouders vallen.

Maar dan wel een echte goede, die niet direct overgaat tot het bekeren van Cyan.

Terug
Naar boven