Fitness Seller

Synthol.

Bezoekers in topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2003
So what? Alsof je het niet ziet dat iemand geared als die op +100kg staat met -10% BF
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?

Jij noemt net elke pro een loser ^^
Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

ijzer

Ecto
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 apr 2006
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Ten eerste is dat appelen en citroenen vergelijken, maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het lelijk en nep eruit ziet. Of ga je dat nu ontkennen?

Elke pro ben ik niet van overtuigd, maar goed zij hebben zoveel spiermassa dat een beetje niet altijd opvalt. Als het wel opvalt zijn het idd losers.

Een beetje synthol lopen verdedigen, what's wrong with you people? pfff ga werken voor je massa /out

Sinds wanneer zijn appelen en citroenen niet te vergelijken? Vergelijk ze op smaak, textuur, kleur etc. dan zijn er echt wel degelijk gelijkenissen. Maakt het uit of ik een appel met 300km pu tegen je hoofd gooi of een citroen?

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%

Vind jij :p Sommige vinden een vet% van -10% ook lelijk. En borstimplantaten bij vrouwen ook.

Ik niet. Als ik mooie ronde side delts zou krijgen zou ik er ook over denken. Nu groeien die krengen niet. En zo
lang je er niet over gaat, en het estetisch mooi blijft, waarom niet.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Sinds wanneer zijn appelen en citroenen niet te vergelijken? Vergelijk ze op smaak, textuur, kleur etc. dan zijn er echt wel degelijk gelijkenissen. Maakt het uit of ik een appel met 300km pu tegen je hoofd gooi of een citroen?

:roflol:

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78

inderdaad

stop met kuren jullie luie ongeduldige mensen, HARDER WERKEN

:roflol:

Zacheryah

Cool Novice
Lid geworden
23 okt 2014
Lengte
1m91
Massa
119kg
Het is gewoon voor losers man, denk maar niet dat een beetje niet zal opvallen,je ziet het altijd. De weggever is dat als je je synthol spier strekt deze een bolle vorm blijft houden.Uiteraard is het tijdelijk, het lichaam voert die troep af dus je blijft spuiten (en wordt verslaafd)

Veruit het belachelijkste aan synthol is dat die arm er kwasi hetzelfde uitziet, gestrekt of niet.
Als je dat wil, waarom geen implanten steken ofzo ?

De natuurlijke contractie van je spier verliezen ? Zou ik zelf niet willen en ik ben absoluut niet bezig met aesthetics

traindirty

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2013
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%

een beetje steroiden lopen verdedigen, what's wrong with you people? pff ga werken voor je massa /out.

@Ts ik ben wel in als je een log bijhoudt. Snap de taboe over synthol trouwens ook echt niet, elke pro gebruikt zowat synthol. Kan me voorstellen als je buff bent en geen kuiten hebt hoe hard je die ook traint dat je je daar aan irriteert.

In iedergeval niets geks aan dat synthol,

TRTtoPOWERPCT

Cool Novice
Lid geworden
4 jan 2015
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
  • Topic Starter Topic Starter
een beetje steroiden lopen verdedigen, what's wrong with you people? pff ga werken voor je massa /out.

@Ts ik ben wel in als je een log bijhoudt. Snap de taboe over synthol trouwens ook echt niet, elke pro gebruikt zowat synthol. Kan me voorstellen als je buff bent en geen kuiten hebt hoe hard je die ook traint dat je je daar aan irriteert.

In iedergeval niets geks aan dat synthol,

thx makker, ja ik zal het zeker doen vroeg of laat, ik zal dan gewoon alles hier posten.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

ik denk wanneer ik synthol ga halen gewoon een goei 400ml of 500ml dat zou genoeg moeten zijn.

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Serieus:

Heeft iemand wel eens nagedacht over kuit-implantaten?

Lijkt mij een beter alternatief dan synthol?

bricone

Monstrous Giant
Lid geworden
1 sep 2013
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
14%
Serieus:

Denk dat het niet echt easy is, kuiten zitten aardig veel zenuwen enzo. Stuk gecompliceerder als bv borstimplantaten.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Serieus:

Dan moeten ze het al achter de spier plaatsten anders is je vasculariteit weg

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

En zal wel in de weg zitten als je wandelt

TRTtoPOWERPCT

Cool Novice
Lid geworden
4 jan 2015
Lengte
1m85
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
  • Topic Starter Topic Starter
Serieus:

Hmm er zullen er wel zijn sowieso, maar volgens mij zal dat niet echt een prettig gevoel geven.

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 nov 2014
Hmm er zullen er wel zijn sowieso, maar volgens mij zal dat niet echt een prettig gevoel geven.

Ik heb er wel eens een reportage over gezien van een gast die een goed fysiek had maar zijn kuiten liepen echt achter. Na de operatie zag het er toch wel goed uit moet ik zeggen. Goede natuurlijke vorm etc. Je zou ook eens kunnen Google op afbeeldingen van voor/na operatie. Uiteraard zullen er ook vast minder geslaagde resultaten zijn net als met elke plastische chirurgie.

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2012
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik heb er wel eens een reportage over gezien van een gast die een goed fysiek had maar zijn kuiten liepen echt achter. Na de operatie zag het er toch wel goed uit moet ik zeggen. Goede natuurlijke vorm etc. Je zou ook eens kunnen Google op afbeeldingen van voor/na operatie. Uiteraard zullen er ook vast minder geslaagde resultaten zijn net als met elke plastische chirurgie.

je kuiten zie je niet 24/7 he en enkel in de zomer dus vind het idioot als je lichaam het afstoot zit je ermee

Naar boven