Fitness Seller

Synthol.

Bezoekers in dit topic

Misschien ineens rugimplanten. Kwestie van ineens ook beter te slapen enzo
 
Wow doe eens niet zo bijdehand, voel je je nu stoer ofzo?


Echt weer een kinderachtige opmerking van je. Typisch .... Dit was een serieus topic maar ventjes als jij verpesten het met domme zogenaamd grappige opmerkingen . News flash: het was niet grappig.
 
Echt weer een kinderachtige opmerking van je. Typisch .... Dit was een serieus topic maar ventjes als jij verpesten het met domme zogenaamd grappige opmerkingen . News flash: het was niet grappig.

Was het grappig bedoelt dan? Proberen serieus te doen op een site waarvan 90% van de mensen niet serieus is.:o
 
Was het grappig bedoelt dan? Proberen serieus te doen op een site waarvan 90% van de mensen niet serieus is.:o

Er zijn toch meer topics hier waar serieus in wordt gedaan dan niet.
 
Er zijn toch meer topics hier waar serieus in wordt gedaan dan niet.

inderdaad.

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

echt weer een kinderachtige opmerking van je. Typisch .... Dit was een serieus topic maar ventjes als jij verpesten het met domme zogenaamd grappige opmerkingen . News flash: Het was niet grappig.


+1
 
echt weer een kinderachtige opmerking van je. Typisch .... Dit was een serieus topic maar ventjes als jij verpesten het met domme zogenaamd grappige opmerkingen . News flash: Het was niet grappig.


+1

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

wat ik me afvraag is, hoelang blijft synthol actief? en is het effect blijven of verdwijnen deze op langere termijn?
 
+1

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

wat ik me afvraag is, hoelang blijft synthol actief? en is het effect blijven of verdwijnen deze op langere termijn?


Ligt eraan wat voor cycle je doet en of je ook verder gaat met het onderhouden ervan.
Als je stopt kan je verwachten dat je wat "krimpt" maar er zou ook nieuwe massa bij gekomen moeten zijn dat blijvend is op het moment dat alle olie weg is.
Weet je al welke cycle je gaat volgen?

Nog steeds benieuwd naar je fysiek..
 
Sommige syntholfreaks spuiten in werkelijkheid goedkope motorolie in, naar verluid.
 
Ligt eraan wat voor cycle je doet en of je ook verder gaat met het onderhouden ervan.
Als je stopt kan je verwachten dat je wat "krimpt" maar er zou ook nieuwe massa bij gekomen moeten zijn dat blijvend is op het moment dat alle olie weg is.
Weet je al welke cycle je gaat volgen?

Nog steeds benieuwd naar je fysiek..


Wat dankje van elke spierkop

1ml per dag 10 dagen

2ml per dag 10 dagen

3ml per dag 10 dagen?

En ik ben aan het denken of ik deze naast een kuur laat lopen of in een nakuur?


Foto's komen van voor en na, nu heeft dat niet echt meerwaarde.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Sommige syntholfreaks spuiten in werkelijkheid goedkope motorolie in, naar verluid.

Hahaha indd, ik heb nog vreemdere dingen gehoord.
 
Dus na die 30 dagen stop je helemaal? Verdiep je eens in onderhoud cycles, anders verlies je snel weer volume.
Zorg dat je geen ophopingen krijgt en of laat zitten. Langzaam injecteren en masseren totdat alles "glad" is.
In welke spierkoppen ? Tri en bi ?
En wat is je doel? Want met zoveel kan je flink wat pakken.
Ik heb me er welleens in verdiept puur uit interesse. Ik weet iemand die het ook gebruikt en wanneer die net begint verliest die wel vasculariteit en zit het er niet mooi uit. In de onderhoud cycle komt dat uiteindelijk wel weer terug. Wie dat is ga ik niet zeggen.
Ik zou er ook zeker gear naast zetten, je wilt zo snel mogelijk groeien. Anders is alles voor niks geweest als je stopt. Vooral zonder onderhoud.
 
Back
Naar boven