Fitness Seller

syntol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
wat is jullie mening over syntol? kheb fotos gezien van lui die het gebruikten waar het er niet op uitzag te veel. maar bij normaal gebruik hoe denken jullie daarover?

ikzelf vind als je een perfect lichaam hebt en alleen je kuiten zijn gewoon slecht en wat je ook doet je het niet kan verbeteren. dan vind ik het eigenlijks vrij normaal. heelveel pros gebruiken syntol of hebben implantaten.

this bijna hetzelfde als een borstvergroting bij een vrouw wat ook over het algemeen normaal gevonden word.

• Topic Starter Topic Starter
heb ook een x iets over een stof formebolone gelezen weet neit of dat het zelfde is.

maar daar stond bij dat is een middel wat zorgt voor dat je spieren tijdelijk groter worden 48 uur was het volgens mij. en het doel ervan was ja ook voor wedstrijden. maar het doel er van was dat met gebruik van spiergeheugen je naar een poos weer de groote kan bereiken die je had toen je dat spul inspoot.

Lijkt me nix Synthol....ik wil niet opvolgen in de lijn van n La Paaij, Brard, of die andere implantatentroela's.

Check de foto maar s..

[Link niet meer beschikbaar]

Het kan op een goede manier gebeuren, maar dat moet je pas doen als je op top niveau zit, waar het gaat om die kleine verschilletjes.

Is dat niet zoiets als esiclene? In that case...gebakken lucht

asl je idd alles aan je kuiten gedaan hebt wat je kunt maar t gewoon niet lukt door genetisch bepaalde aspecten dan vind ik t niet raa. Misschien is dit omdat ik zelf ook met dit probleem zit dat ik er anders tegenover sta maar t moet wel in verhouding blijven vind ik

Vele professionals lees "gebruiken" het,sommigen lees "misbruiken" het en dan is het geen zicht meer,buiten proportie,wat niet de bedoeling mag zijn. In geval van verstandig gebruik door gevorderde atleten om zwakke punten op te trekken heb ik er niets tegen,in geval van gebruik door beginners die een gemakkelijke weg zoeken naar instant spieren,heb ik er wel iets tegen.

Heeft iemand hier een kuurschema voor Synthol ?

Jimbo zei:
Heeft iemand hier een kuurschema voor Synthol ?

Synthol is een olie-achtige vloeistof dat zich om de spiervezels gaat hechten

Eerste drie weken moet dagelijks geinjecteerd worden in de betreffende spiergroep. Daarna moet je het twee keer in de week zeg maar opvullen. Zodra er gestopt wordt met de synthol zal ook de omvang van de spier vanzelf weer gaan afnemen.

Volgens mij rek je er alleen de fascia mee op... waardoor je op lange termijn op die plekken meer spiermassa zal bouwen....

Het gaat volgens mij alleen om opvulling tussen de spiervezels.

Kortom injecteer je n illusie.

draait het in een bodybuildingwedstrijd niet om het creeeren van illusies?

Idd...met AS vergroot je je spiermassa en vul je de ruimtes tussen de vezels niet domweg op....en met meer spiermassa zul je ook zwaarder kunnen gaan.

die foto`s zijn echt bizar! gewoon smerig man! bleh..

Synthol, mmm, doet me altijd aan menthol denken

biggy zei:
dus als je weer gaat stoppen met injecteeren van synthol dan wordt je spier gewoon weer zoals die was voordat je synthol spoot? of heb ik het mis?

dat heb je inderdaad mis. ik heb mijn triceps eens bijgewerkt met synthol, deze liepen achter, nu ging het best wel hard, de 1e 2 weken merkte ik weinig, maar daarna pompte het lekker op, ben gestopt, want het werd out of proporties. Daarna zakt het wel weer iets terug. Maar mijn triceps lopen nu wel voor op de rest, ze zijn een stukje groter, ze pompen ook extra snel op na de training en blijven langer vol. Op zich leuk spul, maar je moet het met mate gebruiken, en niet zomaar ff..

Dboll zei:
Lijkt me nix Synthol....ik wil niet opvolgen in de lijn van n La Paaij, Brard, of die andere implantatentroela's.

Check de foto maar s..

[Link niet meer beschikbaar]

dat is niet mooi meer lijkt wel dat ie een gezwel op de armen heeft :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven