AndroidHealthClinic

syntol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koolhoven zei:
Synthol is een olie-achtige vloeistof dat zich om de spiervezels gaat hechten

Eerste drie weken moet dagelijks geinjecteerd worden in de betreffende spiergroep. Daarna moet je het twee keer in de week zeg maar opvullen. Zodra er gestopt wordt met de synthol zal ook de omvang van de spier vanzelf weer gaan afnemen.
dus als je weer gaat stoppen met injecteeren van synthol dan wordt je spier gewoon weer zoals die was voordat je synthol spoot? of heb ik het mis?

• Topic Starter Topic Starter
Jack zei:
dat heb je inderdaad mis. ik heb mijn triceps eens bijgewerkt met synthol, deze liepen achter, nu ging het best wel hard, de 1e 2 weken merkte ik weinig, maar daarna pompte het lekker op, ben gestopt, want het werd out of proporties. Daarna zakt het wel weer iets terug. Maar mijn triceps lopen nu wel voor op de rest, ze zijn een stukje groter, ze pompen ook extra snel op na de training en blijven langer vol. Op zich leuk spul, maar je moet het met mate gebruiken, en niet zomaar ff..

hey jack hoe heb je die syntol toen gebruikt?

Er staat nu een thread op "post je foto" over de foto van capricik en die beweert met clen zonder as behoorlijk droog te zijn en toch ontzettend veel massa aan overgehouden. Dus het kan wel, maar dan moet je wel naturel zijn, denk ik dan

!!BarmaN!! zei:
hey jack hoe heb je die syntol toen gebruikt?

eerste 3 dagen 1 ml in elke tricep.
dan 3 dagen 2 ml in elke tricep.
dan 2 dagen 3,5 ml in elke tricep.
daarna 2 weken 5 ml in elke tricep (ED)
3 weken rust
eerst weer 2 dagen 2 ml in elke tricep.
1,5 weken 5 ml in elke tricep (ED)

that's it.

herhalen tot het gewenste resultaat bereikt is. :D
wel oppassen dat je niet ter ver gaat, mijn tricep werd op een bepaald moment nogal hoekig, ben toen gestopot, gelukkig zakt de spier iets terug, waardor ik wel een normale ronde vorm heb.

Ik wil ook synthol :D

synthol vind ik dus echt werkelijk niet kunnen, ziet er echt abnormaal uit.
Als je het gebruikt om achterlopende spieren op te halen moet je gewoon beter trainen.

En tsja Gregg Valentino, wat moet je daar nou van zegge. KOTS

Ik heb er geen problemen mee. Bij recreatief BB moet iedereen zelf weten hoe hij zijn lichaam wil misvormen en bij pro BB moet alles kunnen om zo groot mogelijk te worden.

Nou ik denk dat het in het pro circuit redelijk veel gebruikt wordt. Onder andere is bekend dat Flex Wheeler synthol gebruikt heeft, terwijl men over hem zegt dat hij een van de meest geproportioneerde lichamen heeft. Daarnaast heeft Ernie Taylor (10 e Mr O 2003) duidelijk synthol in zijn triceps misbruikt, die zijn/waren buiten proportioneel groot. http://www.getbig.com/pics/ironman/2002/taylore.htm
Wat betreft Greg Valentino; die gozer is ziek. Hij had voordat hij ermee begon een heel mooi lichaam, maar heeft het totaal verknalt omdat ie geobsedeerd is door grote armen (hoewel hij zelf ontkent synthol gebruikt te hebben). Echt sick ik durf te wedden dat ik veel sterker in mijn armen ben dan hij, terwijl die van hem veel groter zijn.

Laatst bewerkt:
Kan synthol niet voor gezondheids problemen zorgen in de toekomst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven