AndroidHealthClinic

T-shirts Real Dutch Power

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop in de Hoeksewaard wel een paar van je:)

Hoe ging de verkoop eigenlijk?

Ik heb er 1. Zit goed.. tnx jan

Heb er 2, ze vallen wat groter dan andere shirts, maar is wel lekker om in te trainen oid.
Volgens mij heeft Jan er nog aardig wat verkocht.

Vallen idd groot.. ik heb een XL en die zit me nog redelijk ruim..

• Topic Starter Topic Starter
Ik was wat laat op de wedstrijd, maar kwam 's-ochtends echt doodziek me bed uit en hing om 12 uur nog over de wc pot heen. Zodoende heb ik de eerste drie onderdelen gemist. Jammer. Ik hoop dat degenen die een t-shirt wilden, me hebben gevonden. Ik heb er toch nog 18 kunnen slijten. Ik ga wel nog een aantal bijbestellen. De shirts zijn van het merk Gildan. Ik had nu L, XL en XXL. Ga nog een aantal XXXL bestellen en ook nog wat L (heel raar, maar de vijf die ik er van had, was ik toch zo kwijt). Ik zou ook evt. shirts kunnen versturen, maar dan komt er per shirt wel 2 euro verzendkosten bij.

Daar ben ik wel voor in, dan zou het totaal op 17 euro komen toch?
Check je PM Jan.

Ik ben het overzicht een klein beetje kwijt wat betreft DBB leden die eventueel een t-shirt zouden willen.

Dus nogmaals een verzoek: zouden degenen die een t-shirt willen mij even een e-mail willen sturen, niet via dit DBB forum, maar aan info@realdutchpower.nl

Vermeld even je naam en adres en het aantal en welke maat je wilt hebben.

Ik ga binnenkort op vakantie tot ongeveer 18 augustus, maar na mijn vakantie laat ik weer t-shirts bijmaken. In principe zijn alle maten verkrijgbaar, maar ik laat maken in l, xl, xxl en xxxl. Het zijn shirts van het merk Gildan.

Laatst bewerkt:
Ik heb een nieuwe partij t-shirts binnen. Verkrijgbaar in L, XL, XXL en XXXL. Andere maten zijn evt. bij te bestellen (kindermaten, S, M, XXXXL en XXXXXL). De t-shirts zijn 15 euro per stuk. Opsturen per post kost 2 euro per stuk. Of vanaf 3 stuks per postpakket (kosten 6 euro).

De t-shirts zijn van het merk 'Gildan' en zijn 180 grams.

Zie ook de eerste post (Cees Varkevisser in XXXL).

hahaha hoe vaak ga je dat nog zeggen dat ze van het merk Gildan zijn? :D wel vet shirt trouwens. alleen doe ik niet aan strong men training .....

omdat er steeds nieuwe mensen kijken misschien ?? als je een auto gaat verkopen zeg je ook niet tegen maar een klant dat het een volkswagen is . .

je kan hier toch een beginpost lezen ouwe :D maar goed wel vet shirt opzich.

daar zit wat in leeman, maar ik geef jan gelijk om een duidelijk beeld van zijn shirt te geven en op die manier domme vragen te verkomen

Ja Jan Waar blijfven me shirts of was je me vergeten

Kees varkenvisser Ik zie hem nog bij ons de sportschool binnenlopen
Toen was het nog een smurfje okay een dik smurfje
Maar is nu een aardige beer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven