- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinlath zei:

vanaf toen heb ik wel serieus interesse om die sport beter te leren kennen. Er stond ook dat er werd gekeken of je geen strafblad had anders mocht je hier niet aan beginnen
b3ta zei:Nothing beats a 9mm...
Maar back on topic.
Ik las laatst een stuk over grav maga in de krant. En daar stond dat het israelische leger het ook gebruikte en dat je er mensen mee kan dodenvanaf toen heb ik wel serieus interesse om die sport beter te leren kennen. Er stond ook dat er werd gekeken of je geen strafblad had anders mocht je hier niet aan beginnen
![]()
Iemand mischien tips waar ik meer info kan vinden hierover?
\b3ta zei:Nothing beats a 9mm...
Maar back on topic.
Ik las laatst een stuk over grav maga in de krant. En daar stond dat het israelische leger het ook gebruikte en dat je er mensen mee kan dodenvanaf toen heb ik wel serieus interesse om die sport beter te leren kennen. Er stond ook dat er werd gekeken of je geen strafblad had anders mocht je hier niet aan beginnen
![]()
Iemand mischien tips waar ik meer info kan vinden hierover?

spiertje16 zei:\
AHAHAHAHAHAHHA omfg
hehehe sorry bro maar was echt grappig
bij google>>krav maga holland/nederland
zijn er alleen in de grote steden dat wel
ik ben gewoon zo lui omdat ik weet dat jullie toch wel met sites komen waar ik het kan vinden...
Marijn zei:Klasgenoot van me gaat 13 dec. naar Iran voor een gevecht als hij wint is hij wereldkampioen![]()
Silva zei:Bij Taekwando is toch meer bedoeling te schoppen en de meeste punten krijg je door te schoppen, lijkt ook totaal niet op elkaar. Bij thai boksen zijn knieen en ellenbogen toegestaan en bij clinchen mag je de tegenstander vloeren, volgens mij zijn low kicks bij Taekwando ook niet toegestaan.
Wing chung lijkt mij het beste vechsport en verdedeging het zo gauw mogelijk je tegenstander uitschakelen waar alles veroorloofd is. In de kruis trappen,ogen uitprikken, nek breken enz.
Vale Tudo vind ik ook een van de beste vechtsporten, lijkt op free fight maar is toegstaan om je tegenstander z'n nek te breken. In een van high lights van Wanderlei Silva zie je in het filmpje waar een soort voorbeeld voorkomt waar je wing chung op lijkt. Het is een wedstrijd in vale tudo in brazilie, Wanderlei zit in een verwurging het enigste wat die kan doen is rammen met z'n linkervuist op z'n tegenstander z'n nek. Dat doet die dus ook en z'n tegenstander zijn nek breekt[ziet erg ziek uit].
oftopic
Ik ga in januari beginnen met chinees full contact free boxing [sun-da/san shou] Het lijkt op kick boksen,thai boksen. Alles is bijna hetzelfde alleen zijn er 3 verschillen 1 je hebt bescherming op je hoofd en beenbeschermers,2 je mag je tegenstander ook op de grond gooien en 3 je verliest door een K.O of 3 keer van de mat afgeweest te zijn.
waarom ik dit gekozen heb is omdat erbij in de buurt geen kick boksen scholen zijn, lijkt me ook een nieuwe uitdaging om iets anders te doen.
Marijn zei:je moet gewoon een sterke papa hebben
nee tai boksen lijkt me wel leip.
Klasgenoot van me gaat 13 dec. naar Iran voor een gevecht als hij wint is hij wereldkampioen![]()