MuscleMeat

Taekwondo voor op straat??

Voorbeeld is toch duidelijk of niet? Wat zou je duim dan niet kunnen breken?

Of is het zo'n magische houding van je duim dat hij gewoon fysisch onbreekbaar wordt, zelfs als iemand er met een hamer op ramt?

Fabrice zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Als iemand een zijwaartse trap geeft kan die persoon ook zijn teen breken..pfff

Dit is een van de manieren waarop wij leren slaan en neem van mij aan dat het net zo pijn doet als een vuistslag.

...
Nu agressie toe neemt op straat voel ik me veel meer aangetrokken door kick/thai boksen dan andere veel mooiere vecht stylen zoals taekwondo,karate,kungfu, ect...

Zou graag jullie reactie/ervaringen willen delen!

gert

Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa...
Ongelooflijk, het bericht kwam gelukkig uit 2005 MAAR hedensdaags is er ABSOLUUT NIET MEER geweld op straat!!!
Dit willen ZIJ ons/jullie doen geloven DAAROM besteed de MEDIA er zoveel mogelijk aandacht aan en overdrijven ze alles..
Hedensdaags is een duw/zetje al mishandeling..

Fabrice zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Als iemand een zijwaartse trap geeft kan die persoon ook zijn teen breken..pfff

Dit is een van de manieren waarop wij leren slaan en neem van mij aan dat het net zo pijn doet als een vuistslag.

Tremendes zegt gewoon dat je duim kwetsbaar is hierbij, omdat je hand echt wel perfect vlak op je 'vijand' moet neerkomen. Maar goed als jij zo messentrekkers knock out slaat, vind ik dat mooi voor je!

Tremendes zegt gewoon dat je duim kwetsbaar is hierbij, omdat je hand echt wel perfect vlak op je 'vijand' moet neerkomen. Maar goed als jij zo messentrekkers knock out slaat, vind ik dat mooi voor je!

Ja precies en ik geef daar een reactie op die voor hem bedoeld is en niet voor jou.Dus waar bemoei je je überhaupt mee.
Ik zit er niet op te wachten om met vage figuren zoals jij die continue negatief gedrag vertonen gesprekken aan te gaan.
19 jaar oud en meneer denkt alles beter te weten laat me niet lachen kerel...

Ja precies en ik geef daar een reactie op die voor hem bedoeld is en niet voor jou.Dus waar bemoei je je überhaupt mee.
Ik zit er niet op te wachten om met vage figuren zoals jij die continue negatief gedrag vertonen gesprekken aan te gaan.
19 jaar oud en meneer denkt alles beter te weten laat me niet lachen kerel...

Steek die attitude in condoom, doe er wat lube aan, en steek hem in je reet.

Een open-hand strike met je duim naar binnen is retarded.

Dit

670px-Strike-by-Hand-Blade-%28Sonnal-Chigi%29-in-Taekwondo-Step-17Bullet1.jpg

Is dus retarded non-contact crap.

Net zoals chambering zoals dit

chamber_01.jpg

Dit
method=get&s=bas-rutten-frank-shamrock-gif.gif

Werkt wel.

Laatst bewerkt:
Juijutsu

Op de straten is het geen wedstrijd maar overleven, dus gelijk uitschakelen en dirty fighting

als iemand mes trekt kun je het best gewoon wegerennen vriend, dus begin maar vast 1/2 x pw hill sprints te doen

Knuppels en messen doen het wel goed of een pipa als je eckte OG bent

Wat raad jij aan voor straatgevecht, Calyptus? (srs)

buff uit zien en met veel vrienden op stap gaan. Spendeer echt je tijd niet aan een vechtsport/stijl gewoon voor die paar keer in je leven dat je moet straatvechten(tenzij je in risicosector zit).

Laatst bewerkt:
Steek die attitude in condoom, doe er wat lube aan, en steek hem in je reet.

Een open-hand strike met je duim naar binnen is retarded.

Dit

670px-Strike-by-Hand-Blade-%28Sonnal-Chigi%29-in-Taekwondo-Step-17Bullet1.jpg

Is dus retarded non-contact crap.

Net zoals chambering zoals dit

chamber_01.jpg

Dit
method=get&s=bas-rutten-frank-shamrock-gif.gif

Werkt wel.
Denk dat de hand strike wel moet werken als je het op de nek/keel richt maar idd je vuist zo ver terugtrekken in een (straat) gevecht is vragen om in elkaar geslagen te worden
als je toch iets zou willen doe van vechtsport raad ik Jeet Kune Do of krav maga aan let wel op want beide hebben veel te veel fake clubs en als je niks anders vind iets van MMA?
heb je ook een volledige training mee hangt er ook van af hoe lang je er mee bezig wilt zijn denk dat je ook geen stoot van een bokser in je gezicht wilt krijgen.
Als je er intresse in hebt en zelf verdediging niet je enige doel is kan je gwn iets doen van martial arts en zelf experimenteren wat zou werken of niet ,je hoort wel veel dat Wing Chun het beste zou zijn voor close quarter fights maar als het erop aankomt hangt het allemaal af van de persoon heb genoeg 'vechtsporters' in elkaar gemept zien worden door personen zonder ervaring.

Mijn advies is om van die verdedigingssport te doen ofzo. Rot op met je geweld op straat, houdt dat lekker in de sportschool

@Calyptus

Dat een simpel antwoord op een reactie van 9 jaar terug zoveel woede in mensen naar boven haalt ongelooflijk!!
Ik dacht dat dit een vriendelijke forum zou zijn.

Je kunt wel 195m 115 kg zijn maar als je zo'n klap te verwerken krijgt dan lig je wel met je stoere verhalen op de grond!!

@Calyptus

Dat een simpel antwoord op een reactie van 9 jaar terug zoveel woede in mensen naar boven haalt ongelooflijk!!
Ik dacht dat dit een vriendelijke forum zou zijn.

Je kunt wel 195m 115 kg zijn maar als je zo'n klap te verwerken krijgt dan lig je wel met je stoere verhalen op de grond!!

Het is geen woede, gwn normale reacties op het onlogisch redeneren.

Het is altijd beter een conflict te vermijden dan het te bestrijden.

Stoer topic.

Vraag me altijd af in wat voor achterbuurten sommige mensen wonen.

Stoer Topic, Lekker Achterbuurt Ook.

• Like
Waarderingen: mat
lekker stoer, topic achterbuurt ook

heerlijk lekker potje straat worstelen met de boy's
beter direct lul uit de broek halen toch en gelijk laten zien wie de grootste heeft

Terug
Naar boven