Even de locatie bepalen en bombarderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terwijl je nog mensen van de luchthaven evacueert?
Ik heb geen bewijs dat dit daadwerkelijk in Afghanistan is.
Het had ook zomaar de Schilderswijk of Almere kunnen zijn.
Als ze alle andere illegalen en veilige-landers wel direct terugsturen zou een samenleving een tijdelijke opvang ook kunnen dragen. Dat is in Nederland inmiddels wel voorbij, dat punt. Te veel, te snel, te veel ellende en criminaliteit.Toch knap hoe "meer vacatures dan werkzoekenden" en "Afghanen naar Nederland halen" bijna in één zin genoemd wordt in het ochtend journaal.
Dat laatste komt heus nog wel. Maak je maar geen illusies. Executies, marteling, lijfstraffen, wordt allemaal weer heel normaal. Hoera voor de extreme islam.Allemaal makkelijk lullen hier
begin eerst eens net met "wat" en "hoe""te scheiden
Het "wat" (langer blijven dient geen nut, dus vertrekken is de enige juiste beslissing) is iedereen het toch hopelijk wel over eens.
Het "hoe" heb je geen invloed op, je hebt altijd een hele berg gelukzoekers die zich letterlijk vastklampen aan hun laatste hoop op een beter leven. Ik zie niet in hoe je had kunnen terugtrekken zonder al dit drama? Het is slecht nieuws, net als een bankrun. Wat doe jij wanneer je overheid zegt, ik ga niet voor je zorgen, maar als iedereen z'n geld opneemt, dan gaan we falliet?
Het loopt zo "geordend" als mogelijk: Vliegtuigen landen, ze stijgen op. Er ontploffen geen bommen, zijn geen grote offensieven.
Er hangen geen verraders aan kraanwagens op dorpspleinen.
Wel vind ik het idioot, maar dat is Biden niet te verwijten, dat er zo veel materieel is achtergelaten. (misschien ook wel bedongen voor veilige aftocht) "Wij vallen jullie niet aan, maar je laat alles achter" Is het opgevallen dat IEDEREEN wel verontwaardiging toont, maar NIEMAND iets doet? (anders dan hetgeen wat is bedongen?)
Ik lees hier en daar dat vooral juist afghaanse vluchtelingen gewelddadig zijn en veel seksueel misbruik plegen. Zou het?Als ze alle andere illegalen en veilige-landers wel direct terugsturen zou een samenleving een tijdelijke opvang ook kunnen dragen. Dat is in Nederland inmiddels wel voorbij, dat punt. Te veel, te snel, te veel ellende en criminaliteit.
Nouja, bij een misdrijf kunnen ze je gewoon terugsturen. Dat zou ik met Afghanen ook altijd doen. Ze weten dan precies waarom ze dat misdrijf niet zouden moeten plegen. Want dan ga je terug waar je hand of erger eraf gat na een misdrijf.Ik lees hier en daar dat vooral juist afghaanse vluchtelingen gewelddadig zijn en veel seksueel misbruik plegen. Zou het?
Alsof wij in die evolutie überhaupt relevant zijn. Dat is hun cultuur, al eeuwen. Gaan wij echt niet veranderen.Dat laatste komt heus nog wel. Maak je maar geen illusies. Executies, marteling, lijfstraffen, wordt allemaal weer heel normaal. Hoera voor de extreme islam.
Dat terugsturen gaat al zo goed met veiligelandiërs, je denkt werkelijk dat er nu nog mensen worden teruggestuurd naar Afghanistan?Nouja, bij een misdrijf kunnen ze je gewoon terugsturen. Dat zou ik met Afghanen ook altijd doen. Ze weten dan precies waarom ze dat misdrijf niet zouden moeten plegen. Want dan ga je terug waar je hand of erger eraf gat na een misdrijf.
Ik lees hier en daar dat vooral juist afghaanse vluchtelingen gewelddadig zijn en veel seksueel misbruik plegen. Zou het?
Als ze dat zouden doen, zouden Timmerman's klimaatplannen overbodig zijn, en het woningtekort praktisch opgelostAls ze alle andere illegalen en veilige-landers wel direct terugsturen zou een samenleving een tijdelijke opvang ook kunnen dragen. Dat is in Nederland inmiddels wel voorbij, dat punt. Te veel, te snel, te veel ellende en criminaliteit.
![]()
I've Worked with Refugees for Decades. Europe's Afghan Crime Wave Is Mind-Boggling.
Afghans stand out among the refugees committing crimes in Austria and elsewhere. Why?nationalinterest.org
Buitenlandse invloed hebben zeker invloed in hoe een land zich ontwikkelt: Iran met de Sjah, hoe het Westen jarenlang dictators in het zadel heeft gehouden in het Midden Oosten, hoe het Westen de "vrijheidsstrijders" tegen de Sovjets steunden (James Bond en Rambo).
Nee, de opkomst van dit soort salafisme is een vrij recente ontwikkeling.
Een land heeft eerst stabiliteit nodig, dan economische vooruitgang en een niet al te grote corruptie, probeer dan nog eens iets met democratie.
Woningtekort wordt niet veroorzaakt door asielmigranten, het maakt het hoogstens iets erger. Dat is vooral een afleiding om mensen aan de onderkant tegen elkaar uit te spelen.Als ze dat zouden doen, zouden Timmerman's klimaatplannen overbodig zijn, en het woningtekort praktisch opgelost
Het is geen opkomst, het is een revival, nu onder het vergrootglas gelegd door het westen. Je gaat uit van een premise van onderdrukking: veel mensen hebben last van weinig mensen. Maar salafisme heeft daar breed draagvlak. Het is alleen niet hoe wij het graag zouden willen zien. Maar onze normen en waarden opleggen aan een gemeenschap die zich daar tegen verzet, gaat nooit werken.Woningtekort wordt niet veroorzaakt door asielmigranten, het maakt het hoogstens iets erger. Dat is vooral een afleiding om mensen aan de onderkant tegen elkaar uit te spelen.
Ik zei ook ‘als’.Dat terugsturen gaat al zo goed met veiligelandiërs, je denkt werkelijk dat er nu nog mensen worden teruggestuurd naar Afghanistan?
90.000 verblijfsvergunningen in 2019 tegenover een tekort van 279.000 woningen. Je kan toch moeilijk zeggen dat het niets met elkaar temaken heeft?Woningtekort wordt niet veroorzaakt door asielmigranten, het maakt het hoogstens iets erger. Dat is vooral een afleiding om mensen aan de onderkant tegen elkaar uit te spelen.
Meeste verblijfsvergunningen zijn gezinsherenigingen, dus dat zijn verre van 90k woningen. Zoals ik al zei, het verergert het probleem een beetje, maar als de emmer vol zit, dan doet iedere druppel dat.90.000 verblijfsvergunningen in 2019 tegenover een tekort van 279.000 woningen. Je kan toch moeilijk zeggen dat het niets met elkaar temaken heeft?