Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

• Topic Starter Topic Starter
Die tweet die je paste, ff doorlezen wat die er vannacht allemaal uit flapte.

Ja heb ik gedaan. Frappant dat van die 12 tweets je over dit stukje struikelt :roflol:

Vind je t gek dat ik mij dan afvraag waar je het over heb? Maargoed.
Nou de rest was ook niet hoogstaand. Val jij voor die onzin? Had je slimmer ingeschat, je bent toch geen Trump redneck?

Dat heb gestaan op Twitter.

Ik ben in het algemeen ook meer voor de conservatief Republikeinse lijn. Maar Trump heeft het flink verknalt.

Eens, maar een beetje hercalibratie was wel nodig, weten de Amerikanen ook weer waarom ze geen democrats moeten stemmen.

Wie op Biden stemt is slim en hoogopgeleid. Wie op Trump stemt een domme redneck aka deplorable.
Dat is ook het verschil tussen het feestje van Obama en een biker rally in Sturgis, het eerste is een sophisticated and vaccinated crowd (met meer en meer besmettingen die bekend worden), het tweede wordt door Fauci en de MSM als onverantwoord afgeschilderd: zoveel mensen, vooral buiten en in de open lucht.

Eens, maar een beetje hercalibratie was wel nodig, weten de Amerikanen ook weer waarom ze geen democrats moeten stemmen.
De meeste Amerikanen hebben ook niets aan de Republikeinen, maar dan weet je tenminste dat je genaaid wordt.

1629275587910.png

Ik zou door deze foto wel de indruk krijgen dat het nog goed komt als ik vast zat in Afghanistan.

Ach die gelukszoekers krijg je toch steeds meer, in de EU is het u eenmaal beter vertoeven dan erbuiten.
Het beleid moet gewoon anders en als 1 EU aanpakken anders wordt het toch nooit wat.
Mensen die uit Paniek vliegtuigen opklimmen om te vluchten gelukszoekers noemen gaat mij veel te ver. Ik vind dit hatespeach. Je weet niet waar je het over hebt. Stel je 1 keer je eigen familie voor in die situatie. Dat zijn geen gelukszoekers Meer of wel?!

Het is geen paniek, het is gewoon dom proberen als laatste kans mee te komen naar het beloofde land.
In al die landen rennen ze als vliegen op stront het geld achterna. Je kan het ze niet kwalijk nemen, zou hetzelfde doen. Maar ben je daar geboren, heb je gewoon pech, jammer voor je, klaar. Dat hoef ik niet op te lossen. En anderen die mooi weer proberen te spelen van mijn belastingcenten ook niet.

Terug
Naar boven