MuscleMeat

Taliban verovert Afghanistan

Het is geen paniek, het is gewoon dom proberen als laatste kans mee te komen naar het beloofde land.
In al die landen rennen ze als vliegen op stront het geld achterna. Je kan het ze niet kwalijk nemen, zou hetzelfde doen. Maar ben je daar geboren, heb je gewoon pech, jammer voor je, klaar. Dat hoef ik niet op te lossen. En anderen die mooi weer proberen te spelen van mijn belastingcenten ook niet.
Denk je dit echt :( Dit zijn mensen die als de dood zijn dat hun kop afgehakt wordt omdat ze (samen) gewerkt hebben met de westerse bezettingmacht. Ik vind dit echt verschrikkelijk en het laat alleen maar onze onverschilligheid zien dat we keer op keer dat millitair complex de gelegenheid hebben gegeven dit soort streken uit te halen: Korea, Vietnam Irak wat oa de CIA geflikt hebben in Zuid Amerika.
Nog maar een biertje halen en wat op de BBQ gooien ipv het mailieveld vol tegen dat stelletje incompetente teringleijers.

Ti’s niet mijn oorlog, was daar überhaupt nooit heen gegaan. Dit is allemaal geopolitiek. Er is nationaal nog zat te doen.
en gutmenschen die graag met andermans geld voor god spelen zijn er al zat. Laat ze hun eigen teringzooi opruimen die ze gemaakt hebben.

Ti’s niet mijn oorlog, was daar überhaupt nooit heen gegaan. Dit is allemaal geopolitiek. Er is nationaal nog zat te doen.
en gutmenschen die graag met andermans geld voor god spelen zijn er al zat. Laat ze hun eigen teringzooi opruimen die ze gemaakt hebben.

Het is geen paniek, het is gewoon dom proberen als laatste kans mee te komen naar het beloofde land.
In al die landen rennen ze als vliegen op stront het geld achterna. Je kan het ze niet kwalijk nemen, zou hetzelfde doen. Maar ben je daar geboren, heb je gewoon pech, jammer voor je, klaar. Dat hoef ik niet op te lossen. En anderen die mooi weer proberen te spelen van mijn belastingcenten ook niet.
Je lost niks op. Je ruimt hun teringzooi niet op. Je hebt ook 100% zeker niet eens last van ze. En het allerbelangrijkst: het draait niet om jou.

Mensen die uit Paniek vliegtuigen opklimmen om te vluchten gelukszoekers noemen gaat mij veel te ver. Ik vind dit hatespeach. Je weet niet waar je het over hebt. Stel je 1 keer je eigen familie voor in die situatie. Dat zijn geen gelukszoekers Meer of wel?!
Die post is een reactie op een stroom asielmigranten die er aan zit te komen, niet over mensen die uit wanhoop aan een vliegtuig gaan hangen, die denken niet echt goed na.
Volgende keer iets beter lezen aub.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die uit Paniek vliegtuigen opklimmen om te vluchten gelukszoekers noemen gaat mij veel te ver. Ik vind dit hatespeach
Idd. Mensen die op vliegtuigen klimmen zijn geen gelukszoekers.

Het zijn genomineerden voor de Darwin awards.

Stel je 1 keer je eigen familie voor in die situatie.
Lol ik denk niet dat er iemand in zijn familie zo dom is om op een vliegtuig te klimmen.

Wat stel je voor om als NL te doen dan?
Dat is niet aan mij om voor te stellen. Ik reageer op jou omdat je er een heel probleem van maakt, terwijl ik zeker weet dat je geen enkele last hebt/krijgt van een asielzoeker als die in NL komt te wonen. En als je er wel last van hebt vraag ik me af waarom je in een fucking sloppenwijk woont, ik denk dat dat een groter probleem is waar je je druk om dient te maken.

Driekwart van de bevolking die BANG zijn (want dat is het namelijk: angst) hebben nog nooit in hun leven daadwerkelijk een asielzoeker gezien, hooguit op het nieuws. Waar maken mensen zich druk om lol.

Als je met een uitkering thuis zit en je hand ophoudt, gaat het je idd niet aan.
wanneer je 6 cijfers belasting afdraagt per jaar, is het fijner als je ziet dat je geld aan andere zaken besteedt wordt. Wanneer je zelf uit de ruif mee eet en niks bijdraagt is het makkelijk “goed” te doen, wanneer jij degene bent die de ruif aanvult, ben je daar toch war kritischer over.
Het is vooral het linkse bastion, wat altijd “ruimhartig” wil zijn van belastinggeld.

Het gaat hier niet om “bang” maar meer om het stellen van economische prioriteiten en duurzaamheid. Mensen opnemen en tot de dood blijven sponsoren is niet duurzaam.

Dat is niet aan mij om voor te stellen. Ik reageer op jou omdat je er een heel probleem van maakt, terwijl ik zeker weet dat je geen enkele last hebt/krijgt van een asielzoeker als die in NL komt te wonen. En als je er wel last van hebt vraag ik me af waarom je in een fucking sloppenwijk woont, ik denk dat dat een groter probleem is waar je je druk om dient te maken.

Driekwart van de bevolking die BANG zijn (want dat is het namelijk: angst) hebben nog nooit in hun leven daadwerkelijk een asielzoeker gezien, hooguit op het nieuws. Waar maken mensen zich druk om lol.
Zouden de ouders van Rik van de Rakt wel eens een asielzoeker hebben ontmoet?

Hun zoon in ieder geval wel.

Als je met een uitkering thuis zit en je hand ophoudt, gaat het je idd niet aan.
wanneer je 6 cijfers belasting afdraagt per jaar, is het fijner als je ziet dat je geld aan andere zaken besteedt wordt. Wanneer je zelf uit de ruif mee eet en niks bijdraagt is het makkelijk “goed” te doen, wanneer jij degene bent die de ruif aanvult, ben je daar toch war kritischer over.
Het is vooral het linkse bastion, wat altijd “ruimhartig” wil zijn van belastinggeld.
"onze belastingcenten" worden er altijd doorheen gejaagd aan zaken waar wij geen idee van hebben. Gaan we ons daar nog steeds druk om maken? Ben je nog steeds verbaasd?

Zouden de ouders van Rik van de Rakt wel eens een asielzoeker hebben ontmoet?

Hun zoon in ieder geval wel.
Het is ziek dat er zoiets gebeurd. Als je 20.000 asielzoekers een land binnen laat zullen er natuurlijk heus wel een paar tyfusratten tussen zitten. Je kan ook Tristan heten en teveel Call of Duty hebben gespeeld om vervolgens even met een gun een winkelcentrum in stappen.

Ook jij zou je familie hierheen willen halen als ze in thuisland de kans lopen om verkracht en vermoord te worden.

"onze belastingcenten" worden er altijd doorheen gejaagd aan zaken waar wij geen idee van hebben. Gaan we ons daar nog steeds druk om maken? Ben je nog steeds verbaasd?

Het is ziek dat er zoiets gebeurd. Als je 20.000 asielzoekers een land binnen laat zullen er natuurlijk heus wel een paar tyfusratten tussen zitten. Je kan ook Tristan heten en teveel Call of Duty hebben gespeeld om vervolgens even met een gun een winkelcentrum in stappen.

Ook jij zou je familie hierheen willen halen als ze in thuisland de kans lopen om verkracht en vermoord te worden.
Meer dan 40% van de Afghanen zit in de bijstand en leunt op het sociale stelsel. Velen daarvan gingen elk jaar nog op vakantie naar Afghanistan.

Dan ben je gewoon een gelukzoekende parasiet. Dat er een paar zo dom/wanhopig waren om op een vliegtuig te klimmen neemt niet weg dat het merendeel van de zogenaamde vluchtelingen gewoon economische migranten, aka gelukszoekers, aka parasieten, zijn.

Dan kunnen we natuurlijk vallen over de vorm en mijn taalgebruik, maar de cijfers liegen niet.
CBSsomalie.jpg

CBS cijfers uit 2014. Sindsdien is het nog veel slechter geworden.

Bijdragen of opzouten lijkt mij niet meer dan redelijk, toch?

Dat loopt mijn familie in hun thuisland hier des te meer door al die woestijnmensen uit shitholes te halen. Waar kan ik ze heen brengen dan?

Bijdragen of opzouten lijkt mij niet meer dan redelijk, toch?
Helemaal mee eens - maar het gaat niet gebeuren. Nu niet, nooit niet. Mijn reactie was gebaseerd op het feit dat @Raphie er een persoonlijk probleem van maakt terwijl hij er waarschijnlijk helemaal geen last van heeft.

Dat loopt mijn familie in hun thuisland hier des te meer door al die woestijnmensen uit shitholes te halen. Waar kan ik ze heen brengen dan?
Want je wordt in jouw directe omgeving overspoeld en omsingeld door asielzoekers die het hebben gemunt op je familie? Hoor je zelf niet hoe fucking retarded dat klinkt?

Punt is, massa immigratie werkt niet. In ieder geval niet in het huidige systeem.

Dus of we passen het systeem aan of we laten gewoon veel minder mensen toe. Massaal mensen hierheen halen, ze in clusters in dezelfde wijk dumpen en ze niet laten integreren is vragen om problemen.

Lukt het als overheid niet om deze mensen te laten integreren, waarom zouden we dan nog veel meer van die gasten importeren?

Dat ze zielig zijn is geen argument. 80% van de wereld is armoedig en zielig. Op dit tempo zijn we over een paar decennia ook armoedig en zielig.

Misschien dat de taliban ons tegen die tijd wel willen opnemen in hun welvarende shithole. Of misschien is er nog plek in Wakanda.

Helemaal mee eens - maar het gaat niet gebeuren. Nu niet, nooit niet. Mijn reactie was gebaseerd op het feit dat @Raphie er een persoonlijk probleem van maakt terwijl hij er waarschijnlijk helemaal geen last van heeft.
Eens. Ah op die fiets.

Want je wordt in jouw directe omgeving overspoeld en omsingeld door asielzoekers die het hebben gemunt op je familie? Hoor je zelf niet hoe fucking retarded dat klinkt?
Ik gooi mijn geld niet graag in bodemloze putten. Zou het liefst naar de US verhuizen republicans stemmen en amper belasting betalen (ivm NL dan)

Uhm afhankelijk van de wijk is 25-50% in de stad niet autochtoon, het hele centrum hier is bezet door hanggroepen van een bepaalde achtergrond die bij het uitgaan gezellige steekincidenten uitdelen en erna alleen naar huis fietsen is over beruchte fietspaden zeker niet veilig voor de dames. In het straatje naast mijn oude appartement midden in het uitgaanscentrum zijn meermaals meiden aangerand door mensen uit azc, is nog in het nieuws geweest omdat politie aangifte afraadde. Op de weg naar m'n oude studie werden studentes van hun fiets getrokken en verkracht door de gezellige woestijnmensen die daar vlakbij studentenwoningen opgevangen werden.

Dus ja. Jij woont niet in de randstad?

Terug
Naar boven