MuscleMeat

Tartarus' IF+SL log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met WU?
En je moet jezelf eens filmen, kan je je techniek goed besturen.

Ik probeer mij om de 2weken te filmen, zo ben ik zeker dat ik ook een goede techniek heb met zware gewichten.

--

Laatst bewerkt:
Ik had dat ook rond dat gewicht. Ondertussen zit ik ook al aan 47,5kg. Ik denk dan ook iedere keer van volgende keer is het falen, toch blijf ik maar doorgaan.
Gewoon blijven doen, je kan er zeker nog een 10-tal kg bijdoen. Gewoon genoeg rusten tussen de sets door.

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Wat lees ik, geen spiegels meer aanwezig bij DJ's?
Dus ze zijn klaar met de verbouwing begrijp ik? Is het er een beetje op vooruit gegaan? :p

--

Laatst bewerkt:
Omdat de 1,25 schijfjes weer eens weg waren in de gym een iets andere verhoging:

SQ 5x5x64
BP 5x5x45
BOR 5x5x45

schijfjes van 1.25 en 0.5kg hebben we zelf gekocht.door de onzekerheid voor toekomst hebben we ze woensdag meegenomen.sorry!!

Wat lees ik, geen spiegels meer aanwezig bij DJ's?
Dus ze zijn klaar met de verbouwing begrijp ik? Is het er een beetje op vooruit gegaan? :p

over 4 weken pas klaar.alles gestript.alle tussenwanden en plafonds zijn weg.alle apparatuur is er nog.een grote puinhoop.

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Hoe heb je opgewarmd?
Misschien heb je teveel opgewarmd en was je al moe.

--

Laatst bewerkt:
Ik warm voor 40kg zo op:
5x20
5x20
3x30
en dan 40kg.

Misschien moet je dit eens lezen.
Het is een artikel over opwarmen op de website van stronglifts, en aangezien je dat schema volgt zal het misschien nuttig zijn.

--

Laatst bewerkt:
Had het er nog met Roy over hoe het 2 jaar geleden met ons ging. Net toen je aardig begon te groeien kwam je vetfobie. Ik zou niet zo bang zijn voor wat vet gains zolang je onder de 20% blijft. Meer eten dan wordt je weer de oude.

--

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven