123456789
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het hoofdzakelijk vet is, zal het eerder averechts werken als je krachttraining verminderd. Door je spieren verbrand je namelijk extra calorieën. Het is echt haast onmogelijk voor een vrouw om te dikke spieren te krijgen, en aangezien je 80kg weegt bij 1.70 is het aannemelijk dat je probleem niet de spieren zijn, maar de vetmassa.Ik zou graag een antwoord willen hebben op mijn vraag. Niet om te welles en nietesen.![]()
Dan ga je naar de 70. Ook prima. Maar afvallen is de enige oplossing voor je probleem. Bij vrouwen is het voornamelijk vet wat een arm dik maakt. Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk dus als je dunnere armen wilt zal je af moeten vallen.60? Dan ben ik een skelet hoor. 70kg is prima.
Jij gaat er maar van uit dat iedere vrouw hetzelfde is. Tevens wel even op mijn leeftijd letten.
Ik was 72 maar kwam vreselijk aan. trainen en medicatie.
60 kilo was ik toen ik 12 was. Dat gewicht past helemaal niet bij mij.
Je moet niet iedereen op een hoop gooien.
Nog beter zou zijn stoppen met anti-depressiva.
Mijn vorige keer aan de anti-depressiva was ik 40kg aangekomen en 42 kg daarna afgevallen. En nu helaas weer aangekomen door die *** troep.
Trouwens ik heb wel degelijk heel veel spieren.