MuscleMeat

te brede bovenarmen

euhm, wat is mis met armen dan?
zijn ze 50 cm ofzo?
dit vraagt om een pic natuurlijk;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een hemafrodiet nou goed

Laatst bewerkt:
een vrouw met armen van 45cm? buffer dan 98% van dbb!

Bovenarmen met 60-70kg? Denk dat je een borst of rugoefening bedoelt. (Waarbij je je armen dus wel beweegt)

Maar zit er ook nog wel een aardig laagje vet overheen dan? Want kan me haast niet voorstellen dat ze echt te dik worden van spiermassa alleen.

123456788

Laatst bewerkt:
Pics or it dint happen,

123456789

Laatst bewerkt:
Hey,

Train lichter en met meer herhalingen dan je gewoon bent; als het enkel je doel is om er 'gelijnd' uit te zien kan je beter min 15 tot 20 reps maken per setje. Misschien kan circuit training iets zijn voor jou?
150kg leg press is trouwens redelijk wat voor een vrouw vind ik (alleszinds zie ik er bij ons in de club niet zo veel dit gewicht nemen).

Train armen niet meer apart.
Met andere oefeningen pak je de bi en tri ook.
Kijk hoe daat gaat.
Doe je cardio na KT?

zie je een ader lopen door je bicep heen? denk het niet dan ben je gewoon vet, veel vrouwen slaan op de armen ook vet op heel normaal, gewoon cardio doen en kracht training

Jkljsdkfjksdljfkld;a

Laatst bewerkt:
Ik zou graag een antwoord willen hebben op mijn vraag. Niet om te welles en nietesen. :mad:
Als het hoofdzakelijk vet is, zal het eerder averechts werken als je krachttraining verminderd. Door je spieren verbrand je namelijk extra calorieën. Het is echt haast onmogelijk voor een vrouw om te dikke spieren te krijgen, en aangezien je 80kg weegt bij 1.70 is het aannemelijk dat je probleem niet de spieren zijn, maar de vetmassa.

En er 'gelijnd' uitzien is een onzinterm... Sommige mensen denken echt dat je door verschillende repranges je spieren in een andere vorm ontwikkeld ofzo. Een spier kan alleen maar groter of kleiner worden, daar heeft reprange niks mee van doen. Het maakt hooguit verschil voor het tempo waarin die groter of kleiner wordt.

Laatst bewerkt:
Kjjdsfkjklasd;fj

Laatst bewerkt:
Ga gewoon minder eten. Bij jou lengte is rond de 60 kilo een mooi gewicht. Kan iets meer of minder zijn afhankelijk van je bouw. Dus probeer eerst eens 15 kilo af te vallen.

60? Dan ben ik een skelet hoor. 70kg is prima.
Jij gaat er maar van uit dat iedere vrouw hetzelfde is. Tevens wel even op mijn leeftijd letten.
Ik was 72 maar kwam vreselijk aan. trainen en medicatie.
60 kilo was ik toen ik 12 was. Dat gewicht past helemaal niet bij mij.
Je moet niet iedereen op een hoop gooien.

60? Dan ben ik een skelet hoor. 70kg is prima.
Jij gaat er maar van uit dat iedere vrouw hetzelfde is. Tevens wel even op mijn leeftijd letten.
Ik was 72 maar kwam vreselijk aan. trainen en medicatie.
60 kilo was ik toen ik 12 was. Dat gewicht past helemaal niet bij mij.
Je moet niet iedereen op een hoop gooien.
Dan ga je naar de 70. Ook prima. Maar afvallen is de enige oplossing voor je probleem. Bij vrouwen is het voornamelijk vet wat een arm dik maakt. Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk dus als je dunnere armen wilt zal je af moeten vallen.

Dfjksdjkas

Laatst bewerkt:
Inb4 lock

Nog beter zou zijn stoppen met anti-depressiva.
Mijn vorige keer aan de anti-depressiva was ik 40kg aangekomen en 42 kg daarna afgevallen. En nu helaas weer aangekomen door die *** troep.

Trouwens ik heb wel degelijk heel veel spieren.

Spiermassa zul je ook niet echt verliezen door anders te trainen. En je zal zien dat als je wat vet en vocht kwijtraakt die spiermassa al minder lijkt. Op gewicht blijven met antidepressiva is misschien moeilijker maar zeker mogelijk. Zorg dat je je dieet op orde krijgt.

Terug
Naar boven