MuscleMeat

te brede bovenarmen

• Topic Starter Topic Starter
12356789

Laatst bewerkt:
Die is niet goed dan volgens jou? Wat moet er dan worden veranderd? Betreft mijn eetpatroon.
Graag advies.

Weet je zeker dat je maar echt 1500kcals eet, of pak je bijvoorbeeld nog wat fris of koekjes erbij die je niet meetelt?

Ik snap niet waarom je krachttraining gaat doen om af te vallen.
als je 2 jaar serieus eet en traint is het logische dat je lichaam verandert.
en dan maken die paar reps echt niet uit, groeien doe je dan gewoon, ook omdat je best zware gewichten gebruikt.

Meer cardio lijkt mij veel beter i.p.v. het lichter trainen of je kan het beide doen.

Laatst bewerkt:
Uisdfiaosdoasdfi

Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom je krachttraining gaat doen om af te vallen.
als je 2 jaar serieus eet en traint is het logische dat je lichaam verandert.
en dan maken die paar reps echt niet uit, groeien doe je dan gewoon, ook omdat je best zware gewichten gebruikt.

Meer cardio lijkt mij veel beter i.p.v. het lichter trainen of je kan het beide doen.

Omdat cardio maar tijdelijk is en krachttraining je stofwisseling omhoog gooit misschien??

Afvallen is een vrij groot begrip die vaak verkeerd word gebruikt....
Afvallen in de vorm van gewicht??? ja leuk maar de weegschaal weet niet wat hij weegt....
of je vet% naar beneden brengen...

Maar goed over die dikke armen...
ik denk dat je gewoon een hele verkeerde weg bent ik geslagen met je voeding...heel simpel want je eet geen koolhydraten (of bijna niet)
je wil vet verbranden maar je zet je zelf op een spaarstand qua calorie in name....je lichaam krijgt vet en eiwitten binnen....vet zal hij niet zo snel verbranden want dat vind je lichaam moeilijk dus verbrand hij de eiwitten....
Je training kan uiteraard anders, dat kan altijd want 100 personen 100 verschillende meningen en 100 trainingen (goh dat rijmt :D)
maar denk dat de sleutel in je voeding gezocht moet worden...(zeker nu dat ik je laatste berichtje lees wat bv je ontbijt enzo was)

die 2 2,5 liter vocht moet bestaan uit water....de andere dingen zoals thee en koffie moeten gezien worden als extra boven op die 2 2,5 liter

advies laat je vet % eens meten, en weeg je zelf....dan kan je makkelijker zien wat het probleem is want misschien moet alleen je vet% naar beneden...

Laatst bewerkt:
Op die manier kunnen we moeilijk advies geven over je voedingsschema omdat je iedere maatlijd weer anders is. Je zult zelf bij iedere maaltijd moeten gaan rekenen en de verhoudingen rekenen.

Zoek een oplossing om te kunnen stoppen met je medicatie, want dat is je grootste struikelblok. En als je armen minder dik wilt hebben, stop of train ze minder intensief.

Ga gewoon minder eten. Bij jou lengte is rond de 60 kilo een mooi gewicht. Kan iets meer of minder zijn afhankelijk van je bouw. Dus probeer eerst eens 15 kilo af te vallen.

wtf we zitten hier toch op een BB forum??? 60 kilo voor een vrouw van 1.72m...??? moet niet gekker worden

Ik zou eerst je vet eens laten meten: anders weet je niet waar het probleem ligt, teveel spieren of toch teveel vet.

Het lijkt mij dat als je had kunnen stoppen met de AD, je dat al wel had gedaan. Ik had er zelf gelukkig geen last van, maar het lijkt me niet leuk als je dat wel hebt. :(

Misschien toch een foto laten zien???
Het kan misschien zijn dat jij denkt dat je brede bovenarmen hebt en dat het niet zo lijkt.
Dus ook wat andere zeggen je VP laten meten en dan kan je verder met een ander schema of plan van opzet wat je kan gaan doen???
Ik denk persoonlijk dat je VP wel wat aan de hoge kant kan zijn en dan moet je voedingsschema veranderen.

Het kan misschien zijn dat jij denkt dat je brede bovenarmen hebt en dat het niet zo lijkt.
.

Het gaat mij er helemaalniet om wat een ander denkt. Ik pas mijn blousjes niet meer. En dat zeg genoeg. Maar ik laat het nu hiermee rusten. Je mag reageren,maar ik geef geen reactie meer. Want ik heb genoeg tips gekregen.

Het gaat mij er helemaalniet om wat een ander denkt. Ik pas mijn blousjes niet meer. En dat zeg genoeg. Maar ik laat het nu hiermee rusten. Je mag reageren,maar ik geef geen reactie meer. Want ik heb genoeg tips gekregen.

Beetje rare reactie op goed bedoelde reacties en adviezen. Je vraagt om advies, mensen geven die en jij reageert niet meer omdat je genoeg tips gekregen zou hebben gekregen?...
simpel bedankje aan iedereen die je een advies gegeven heeft of zou willen geven, zou genoeg zijn geweest....en ook zeker leuker om te horen...

en dan nog raar vinden dat mensen niet meer willen reageren of helpen...

Give it to me ! :D

Wat jij moet doen is naar het Libelle-forum gaan met je gezeik i.p.v. iedereen zijn/haar advies afkraken totdat je hoort wat je wil horen. Het heeft verder geen **** te maken met hoe je je oefeningen moet doen of wat dan ook.

Je zal geen armen hebben van 45cm als vrouw tenzij je vet bent, wat waarschijnlijk zo is in jouw geval. Als je afvalt tot een kilo of 65-70 zal het een stuk minder zijn.

Ik zou je schildklier e.d. laten checken, antidepressiva zorgt voor een toename in eetlust en dus indirect voor een toename in gewicht, niet direct voor een toename in gewicht. Verder de stickies lezen.

Wat jij moet doen is naar het Libelle-forum gaan met je gezeik i.p.v. iedereen zijn/haar advies afkraken totdat je hoort wat je wil horen. Het heeft verder geen **** te maken met hoe je je oefeningen moet doen of wat dan ook.

.

En wat ga je zeggen als ik een hemafrodiet ben,moet ik dan ook naar het Libelle forum van je.
Daar accepteren ze helemaal geen hemafrodieten hoor.

Laatst bewerkt:
als je hermafrodiet was had je het wel goed geschreven...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven