Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is niet goed dan volgens jou? Wat moet er dan worden veranderd? Betreft mijn eetpatroon.
Graag advies.
Ik snap niet waarom je krachttraining gaat doen om af te vallen.
als je 2 jaar serieus eet en traint is het logische dat je lichaam verandert.
en dan maken die paar reps echt niet uit, groeien doe je dan gewoon, ook omdat je best zware gewichten gebruikt.
Meer cardio lijkt mij veel beter i.p.v. het lichter trainen of je kan het beide doen.
ja leuk maar de weegschaal weet niet wat hij weegt....
)Ga gewoon minder eten. Bij jou lengte is rond de 60 kilo een mooi gewicht. Kan iets meer of minder zijn afhankelijk van je bouw. Dus probeer eerst eens 15 kilo af te vallen.
60 kilo voor een vrouw van 1.72m...
moet niet gekker worden

Het kan misschien zijn dat jij denkt dat je brede bovenarmen hebt en dat het niet zo lijkt.
.
Het gaat mij er helemaalniet om wat een ander denkt. Ik pas mijn blousjes niet meer. En dat zeg genoeg. Maar ik laat het nu hiermee rusten. Je mag reageren,maar ik geef geen reactie meer. Want ik heb genoeg tips gekregen.
een vrouw met armen van 45cm? buffer dan 98% van dbb!
wtf we zitten hier toch op een BB forum60 kilo voor een vrouw van 1.72m...
moet niet gekker worden
Spoonpic or it didn't happen.
True, maar aan de andere kant hebben we hier wel te maken met iemand die vindt dat haar armen te groot zijn geworden sinds ze is begonnen met kt.

Wat jij moet doen is naar het Libelle-forum gaan met je gezeik i.p.v. iedereen zijn/haar advies afkraken totdat je hoort wat je wil horen. Het heeft verder geen **** te maken met hoe je je oefeningen moet doen of wat dan ook.
.