AndroidHealthClinic

te hard op xtc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumb:

Zo zal je wel van die vuiligheid leren afblijven

:thumb:

Zo zal je wel van die vuiligheid leren afblijven

Nou, dit is gewoon een stommiteit. Net als 160 binnen de bebouwde kom gaan rijden en dan janken als je ergens tegenaan rijd. Dat maakt autorijden an sich nog steeds niet gevaarlijk. Alleen heb je voor een auto eerst je rijbewijs moeten halen, terwijl met drugs (in welke vorm dan ook) iedere achterlijke onverantwoordelijke het kan nemen.

welk figuurtje stond er eigenlijk op ?

waar is de tijd naartoe dat je zonder zorgen de hele avond kon doorslikken :D

Zegt geen drol, wat er op staat.

Samestelling van elke pil is zowat anders.

Ik was alleen een keer vrij vaag na 15 pilletjes.

It sucks als je imuun voor drugs bent :P

Nou, dit is gewoon een stommiteit.

Kerel, ik heb al 2 vrienden gehad die een nacht in het hospitaal beland zijn na het nemen van XTC pillen die teveel MDMA bevatten. Ze hebben in het hospitaal zelfs een hartscan gedaan om te zien of er daar geen schade was (risico tot verlamming)

Gelukkig is het voor beide goed afgelopen, buiten de psychische miserie die ze er aan over gehouden hebben.

Ze konden er beiden ook niet afblijven, todat dit zich voordeed.

Het is altijd jammer dat er zoiets zich moet voordoen voordat men zich v.d. gevaren bewust wordt van die troep. Hopelijk laat de TS zich niet overhalen om het opnieuw te doen door van die verhaaltjes van "het waren wss uitzonderlijk slechte" .

Zegt geen drol, wat er op staat.

Samestelling van elke pil is zowat anders.

Ik was alleen een keer vrij vaag na 15 pilletjes.

It sucks als je imuun voor drugs bent :P

Imuun voor drugs ... sorry maar na 15 pillen een beetje vaag....dan waren dat waarschijnlijk placebo's of echt hele slechte zooi.
Je bent opgelicht......

Ik gebruik zelf al heel lang nix meer...maar ik stam uit de tijd van de gabbertonnetjes....dat waren nog eens pillen.
1 ton was ruim voldoende en hard gaan op de feesten van eind 90......daarna gewoon lekker slapen...next day gewoon weer "fris".

Uhm, nee.

De rest ging los.. XTC werkt gewoon niet bij mij :)

Heb er al zoveel geprobeerd

Rotervaring man! Je hebt er wat van geleerd en het komt allemaal goed

Volgens mij ligt de TS out op bed :D

Ik slik die shit ook al 15 jaar. De ene pil werkt wel en de andere niet. Vroeger waren er nog van die groene 180mg 007. De t*ring zeg wat ging ik daar hard op :D

De topicstarter had waarschijnlijk gewoon voor het eerst goede pillen.

En een wijze les voor de volgende keer als je drugs koopt bij een onbekende neem eerst een halve of een kwartje.

en te hard van xtc? wtf daar moet je juist hard op gaan. des te vager des te beter....naam er laatst eens 2 bijna tegelijk....dacht de hele avond dat ik non stop klaar kwam ---> lekker :P

als je pillen k*t doseren vindt, moet je poeder kopen. kun je zelf wegen. neem wel een marge voor ect versnij middel erin mee ;)

en te hard van xtc? wtf daar moet je juist hard op gaan. des te vager des te beter....naam er laatst eens 2 bijna tegelijk....dacht de hele avond dat ik non stop klaar kwam ---> lekker :P

als je pillen k*t doseren vindt, moet je poeder kopen. kun je zelf wegen. neem wel een marge voor ect versnij middel erin mee ;)

Poeder is k*t gewoon echte kristallen nemen! Met brokken van 1 cm dan heb je ook bijna geen gelul met versnijmiddelen.

@ younggod tandenknarsen van LSD :roflol:

trekt wel weer bij hoor..heb het wel vaker gehad dat ik pas 5 dagen later weer de oude was :D

Terug
Naar boven