MuscleMeat

te hard op xtc

Je bent sowieso een idioot als je verwacht na 30 minuten een pilletje te voelen.
Ik hou het maar bij 1x pak n de 3 maanden.

Nooit bad gegaan, wel op de grens gezeten maar niet er overheen gegaan :D. Woow wat ging ik kk hard toen. DE t*ring als ik daar aan terug denk.

2 keer gedaan 6-8 jaar terug. Nooit echt goede ervaringen mee gehad. Eerste keer was ook verkeerd gegaan, omdat ik na 45-60 minuten dacht dat het pilletje niet werkte en er dus nog 1 nam. Klassieke fout.

K*tspul.

En nog laten testen kaliber?

MDA of 2cp?

Rotzooi is het die harddrugs.

Aan een 2de pil beginnen als je nog nooit meer als 1 hebt genomen :rolleyes:
Zeer verstandig ;)

Dit is dus de reden waarom mensen een overdose kunnen krijgen met xtc, ze nemen te snel achter mekaar om dat de eerste(n) niet in slaan.

Hey mensen,

Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.

Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!

Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL

Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..

Hmm, het is angst, wss aangewakkerd door die bad trip, zal wel weggaan uiteindelijk.. Het waren wss ook geen goede pillen, of veel te sterk idd. Probeer je mss zo vlug mogelijk terug goed te voelen onder de mensen en zo en ik zou ook de eerste 3-6 maand niets meer gebruiken, want dan is er veel kans dat je opnieuw angstig wordt of een bad trip krijgt.

bad trip= dikke bullshit je moet geen harddrugs doen alsje je niet goed voelt. X moet je alleen maar nemen alsje naar leuk feest gaat effe lekker uit je dak!

ik vraag me af wie doorheeft dat dit topic al 1.5 jaar oud is

Op men 18 de verjaardag avondje uit naar de lagoa.
Liep ook wat uit de hand nam er 18.
Lag op de grond tussen een bende Walen die ik niet kende en die stopte van alles in men bek zei een vriend die op zoek was naar me.

Was echt ****ed up.

Vond dat heerlijk tot op het randje gaan.
Nam er soms 4 tegelijk.

Blij dat ik er nu vanaf ben.

Doe wel soms nog wat raar,maar ja ...wie niet.

Iets meer dan een halfje eens per 3/4 maanden en ik heb werkelijk waar een pracht avondje.

Een halfje man...
Eens ik er aan begon was er geen houden meer aan.Ik moets compleet weg zijn.

Lekker flippen.

Een halfje man...
Eens ik er aan begon was er geen houden meer aan.Ik moets compleet weg zijn.

Lekker flippen.

Ach ik hoef niet helemaal weg te zijn, als die maar lekker klapt in de trend van vrolijk/ energiek te zijn vind ik het al supers.

Omdat ik het niet zo vaak doe blijft het in mijn ogen ook rlxder.

Ach ik hoef niet helemaal weg te zijn, als die maar lekker klapt in de trend van vrolijk/ energiek te zijn vind ik het al supers.

Omdat ik het niet zo vaak doe blijft het in mijn ogen ook rlxder.

In combi met drank is het ook geweldig. Dan inderdaad een halfje, en wat drank om lekker aangeschoten te worden. Heerlijk.

Als ik alleen op X loop dan gaan er vaak 1,5 of 2 op een avond naar binnen.

Terug
Naar boven