silvervince
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2 keer gedaan 6-8 jaar terug. Nooit echt goede ervaringen mee gehad. Eerste keer was ook verkeerd gegaan, omdat ik na 45-60 minuten dacht dat het pilletje niet werkte en er dus nog 1 nam. Klassieke fout.
K*tspul.

Hey mensen,
Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.
Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!
Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL
Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..
Een halfje man...
Eens ik er aan begon was er geen houden meer aan.Ik moets compleet weg zijn.
Lekker flippen.
ach ik hoef niet helemaal weg te zijn, als die maar lekker klapt in de trend van vrolijk/ energiek te zijn vind ik het al supers.
Omdat ik het niet zo vaak doe blijft het in mijn ogen ook rlxder.
Ach ik hoef niet helemaal weg te zijn, als die maar lekker klapt in de trend van vrolijk/ energiek te zijn vind ik het al supers.
Omdat ik het niet zo vaak doe blijft het in mijn ogen ook rlxder.