AndroidHealthClinic

te hard op xtc

die kristallen zijn idd ubergeil...en dat werkt snel ;)

Poeder is k*t gewoon echte kristallen nemen! Met brokken van 1 cm dan heb je ook bijna geen gelul met versnijmiddelen.

@ younggod tandenknarsen van LSD :roflol:

je moet beter lezen ouwe... er staat lippen kapot bijten. dat heeft niks met tandenknarsen te maken zoals je van X wel doet.

dat zijn gewoon flip mode actie's.....

je moet beter lezen ouwe... er staat lippen kapot bijten. dat heeft niks met tandenknarsen te maken zoals je van X wel doet.

dat zijn gewoon flip mode actie's.....

Dat heeft nog niets met LSD te maken :roflol:

Edit: tandenknarsen en daarbij ook vaak op de lippen bijten is een kenmerk van XTC gebruik. Bij LSD gebruik is dat geen kenmerk en dus ook bullshit om dat aan LSD toe te schrijven....

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nou uhm., ik heb vandaag de hele dag gewerkt. De 1ste paar uurtjes zwaar k*t. Nu langzamerhand begin ik weer beetje bij te komen. Nog wel steeds last van de binnenkant van me mond lippen/wangen en ontzettend lam..

Ik ben normaal wel verantwoordelijk bezig met xtc, maar tja toen was ik nog helemaal nuchter. Langzaam opgebouwd.. eerst 1/4 toen 1/2.. maja zaterdag had ik al een paar biertjes op en het interesseerd me allemaal niet zo veel meer. Dus hup 1 weg voel niks hup dan nog maar een 2e.

Ik vind het nog steeds raar dat ik er zo op reageerde. Ik heb er nog ene paar over en ga deze ook laten testen om te kijken of er troep in zit.

Ojah khad nog een aantal persoonlijke eigendommen weggegooid, tshirt/mobiel/portomonnee uiteindelijk sthirt en portomonee weergevonden mobiel ligt ergens weg te roesten denk ik:S

Hey mensen,

Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.

Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!

Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL

Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..

er zit geen schade aan verder , je bent gewoon verkeerd gegaan.eigen schuld dikke blauwe bult:D en het gaat ten koste van je massa dat wil je niet weten met harddrugs.tog beterschap

Ach ja met dit soort dingen leer je wel om er vanaf te blijven. Ik ben zelf ook helemaal mee gekapt met harddrugs door een bizarre gebeurtenis waar ik mezelf voor schaam. :D

Op 15 paracetamol ga ik ook vaag...

Heb ik trouwens met paracetamol en cola-light tegelijk! Serieus, als ik 3 paracetmol eet en cola light drink heb ik enorm veel energie!

Hier krijg je ook meer energie van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en te hard van xtc? wtf daar moet je juist hard op gaan. des te vager des te beter....naam er laatst eens 2 bijna tegelijk....dacht de hele avond dat ik non stop klaar kwam ---> lekker :P

als je pillen k*t doseren vindt, moet je poeder kopen. kun je zelf wegen. neem wel een marge voor ect versnij middel erin mee ;)

haha jij de hele avond lopen kreunen hmmmm ;)

Hey mensen,

Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.

Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!

Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL

Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..

Dat noem ik nog is waar voor je geld.

Drugs zijn voor burgers.

Gare bump van een 2 jaar oud topic...

nice kick jongens :D

Dugs are bad M'kay.

Enneee kaliber, was jij niet hoog gevoelig ofzo iets? Dan kan je die rommel maar beter al helemaal laten.

gwn liters water en volgende keer geen 2de nemen blijf bij 1tje 's genoeg!

kan je nagaan, hoor wel verhalen dat er tussen de 5 en 10 stuks worden weggeknabbeld op sommige feesten! een gozertje die ik kon pakte er in iedergeval al 4/5 per nacht!

be happy.

Terug
Naar boven