Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poeder is k*t gewoon echte kristallen nemen! Met brokken van 1 cm dan heb je ook bijna geen gelul met versnijmiddelen.
@ younggod tandenknarsen van LSD![]()
je moet beter lezen ouwe... er staat lippen kapot bijten. dat heeft niks met tandenknarsen te maken zoals je van X wel doet.
dat zijn gewoon flip mode actie's.....

Hey mensen,
Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.
Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!
Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL
Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..
en het gaat ten koste van je massa dat wil je niet weten met harddrugs.tog beterschapAch ja met dit soort dingen leer je wel om er vanaf te blijven. Ik ben zelf ook helemaal mee gekapt met harddrugs door een bizarre gebeurtenis waar ik mezelf voor schaam.![]()

Zegt geen drol, wat er op staat.
Samestelling van elke pil is zowat anders.
Ik was alleen een keer vrij vaag na 15 pilletjes.
It sucks als je imuun voor drugs bent![]()
.Op 15 paracetamol ga ik ook vaag...
Heb ik trouwens met paracetamol en cola-light tegelijk! Serieus, als ik 3 paracetmol eet en cola light drink heb ik enorm veel energie!
en te hard van xtc? wtf daar moet je juist hard op gaan. des te vager des te beter....naam er laatst eens 2 bijna tegelijk....dacht de hele avond dat ik non stop klaar kwam ---> lekker
als je pillen k*t doseren vindt, moet je poeder kopen. kun je zelf wegen. neem wel een marge voor ect versnij middel erin mee![]()

Hey mensen,
Ik heb gisteren een zeer nare ervaring gehad. Ik heb nu al een aantal keren xtc genomen. Meestal een halve tot een hele. Maar gisteren heb ik via via wat weten te regelen. Dacht dat het spul niet goed werkte.
Dus 1ste ingenomen alles goed en wel na 30 minuten voelde ik nog niet echt superveel en toen er nog een bij achteraan geslikt.
Dat had ik dus niet moeten doen. Een half uur daarna werd alles heel vaag en wou ik gelijk weg uit de discotheek. Ik was bang voor mezelf. Toen ben ik ergens in een weiland half naakt terecht gekomen. Ik voelde me heel erg vaag! Uiteindelijk zeer veel mazzel gehad dat ik een bekende tegen ben gekomen die mij uiteindelijk naar huis heeft gebracht. Nu werd ik wakker vanochtend helemaal onder de blauwe plekken, lippen kapotgebeten.
En ik voel me nog steeds zeer vaag nog steeds een licht xtc gevoel (trillerig, moeilijk uit me woorden komen etc.) Ben bang dat het niet meer weggaat!
Ik ben hier zo van geschrokken dat ik het nu ook echt niet weer doe! k*tSPUL
Post hier maar ervaringen, en eventueel schadelijk gevolgen..
hahahAch ja met dit soort dingen leer je wel om er vanaf te blijven. Ik ben zelf ook helemaal mee gekapt met harddrugs door een bizarre gebeurtenis waar ik mezelf voor schaam.![]()