Fitness Seller

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

Als een Europees blank kind geboren wordt in Japan, dan is dat kind nog geen Japanner. Het zou een belediging zijn voor de Japanners en hun cultuur en de (voor)ouders van het kind.

Overigens, ook als alle buitenlanders in Nederland hardwerkende, intelligente Japanners zouden zijn, dan nog zou ik tegen hun massale aanwezigheid hier gekant zijn. Houd Japan Japans en Nederland Nederlands, is mijn motto.

Vol=vol, blank=blank!! Het boeit overigens weinig wat jij vind van de gestelde definities, autochtoon houdt niet automatisch in dat je van oorsprong volledig Nederlands is. In dat geval zijn er bijzonder weinig Nederlanders.

Vol=vol, blank=blank!! Het boeit overigens weinig wat jij vind van de gestelde definities, autochtoon houdt niet automatisch in dat je van oorsprong volledig Nederlands is. In dat geval zijn er bijzonder weinig Nederlanders.

Ik denk dat jij dat niet zo snapt of niet wilt snappen, iemand die in nederland woont maakt je geen nederlander tenzei je dat al bent, dat is te zien aan je uiterlijk.europeanen zijn gewoon blank, als jij dus een chinees bent wat duidelijk te zien is ben je geen nederlander.Alleen volgens het pasje maar je blijft een chinees.

Er zijn behoorlijk veel echte nederlanders nog in nederland maar dit zal wel minder worden omdat europa een geheel word.

Ik denk dat jullie het niet echt snappen, gevoelswaarden zijn niet belangrijk bij het vaststellen van definities. Wat een autochtoon is wordt gewoon gedefinieerd en dan kan je pimpelpaars zijn als je hier bent geboren uit ouders die hier ook zijn geboren dan ben je gewoon een autochtoon.

Tjah als je vindt dat Nederlanders geen identiteit hebben dan zal je inderdaad vinden dat iedereen in een paar generaties autochtoon/Nederlander kan worden, helaas werkt dit in de praktijk toch iets anders.

Ik denk dat jullie het niet echt snappen, gevoelswaarden zijn niet belangrijk bij het vaststellen van definities. Wat een autochtoon is wordt gewoon gedefinieerd en dan kan je pimpelpaars zijn als je hier bent geboren uit ouders die hier ook zijn geboren dan ben je gewoon een autochtoon.

Dat maken ze ervan, dat zijn de regels om discriminatie te voorkomen, iedereen heeft dan evenveel rechten, is ook terrecht.

Maar als jij spleetogen hebt of het uiterlijk van een pikzwarte n*ger ben jij geen ECHTE nederlander.Dit is een droom waar jij inzit en niet uit kan komen.Je bent een bewoner van het nederlandse grondgebied maar transformeerd niet naar een nederlander.Die pleetoogjes zul je hopelijk altijd houden.

Een plaat voor de kop noemen we zoiets, dat heb jij met meerdere dingen.

Identiteit van een volk is overschat.

Ik wil ze niet omarmen omdat dat een fundamentele ontkenning van de Nederlandse identiteit zou betekenen. We zijn prima in staat onze eigen boontjes te doppen, daar hebben we geen niet-Westerse allochtonen voor nodig.

En...in sommige gevallen kan het medicijn erger zijn dan de kwaal zo blijkt wel uit de jaarlijkse misdaadstatistieken.

Asielzoekers vijf keer crimineler dan Nederlanders
Criminaliteit Antillianen alarmerend hoog
Allochtonen plegen ruim vier keer vaker een misdrijf dan autochtonen

Belangrijk om te vermelden is dat het hier om etnische MINDERHEDEN gaat. Moet je voorstellen hoe zorgwekkend de cijfers zijn wanneer hun aantal verdubbelt. Duidelijk dus dat de multicul onze samenleving ontwricht.

Dat maken ze ervan, dat zijn de regels om discriminatie te voorkomen, iedereen heeft dan evenveel rechten, is ook terrecht.

Maar als jij spleetogen hebt of het uiterlijk van een pikzwarte n*ger ben jij geen ECHTE nederlander.Dit is een droom waar jij inzit en niet uit kan komen.Je bent een bewoner van het nederlandse grondgebied maar transformeerd niet naar een nederland.Die pleetoogjes zul je hopelijk altijd houden.

Ik droom nergens van, het boeit me eerlijk gezegd geen zak. Alleen hebben 'we' nou eenmaal definities vastgesteld en die tellen voor mij meer dan het gevoel van bepaalde groepen die Nederland blank willen houden.

Ik droom nergens van, het boeit me eerlijk gezegd geen zak. Alleen hebben 'we' nou eenmaal definities vastgesteld en die tellen voor mij meer dan het gevoel van bepaalde groepen die Nederland blank willen houden.

Regels kunnen ook vastgesteld worden, maar je kunt niet van een aziaat een europeaan maken kwa uiterlijk.Je Hebt bepaalde soort volken en rassen en die hebben zo allemaal hun eigen plekje.Dit moet een intelligente kerel als jou weten.

Ik Alleen hebben 'we' nou eenmaal definities vastgesteld en die tellen voor mij meer dan het gevoel van bepaalde groepen die Nederland blank willen houden.

Dit heeft niks met blank zijn te maken. Overal op de wereld zie je dat in tijden van onrust de meerderheid voor zijn eigen roots kiest. Kijk maar naar Zuid-Afrika, Rwanda, Congo, Haïti, Duitsland etc. Dit onderkennen getuigt meer van onwetendheid of naiviteit.

Overigens heb ik zelf ook allochtonen die getrouwd zijn met familieleden. Ik koester helemaal geen haat tegen die mensen, dat zou belachelijk zijn. Het is dan ook niet persoonlijk bedoeld, al nemen veel mensen het wel zo op. Maar dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem. Ik ben me enkel bewust van het het feit dat de huidige massa-immigratie desastreuze gevolgen heeft voor Europa.

Laatst bewerkt:
Dit heeft niks met blank zijn te maken. Overal op de wereld zie je dat in tijden van onrust de meerderheid voor zijn eigen roots kiest. Kijk maar naar Zuid-Afrika, Rwanda, Haiti, Haïti, Duitsland etc. Dit onderkennen getuigt meer van onwetendheid of naiviteit.

Ik heb zo'n gevoel dat bij jou ook iets anders meespeelt. Toevallig zeker een allochtone vriendin? :D Ikzelf heb ook allochtonen die getrouwd zijn met mijn familieleden en kan er prima mee opschieten. Het is ook niet persoonlijk bedoeld, al nemen veel mensen het wel zo op. Maar dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem.

Klopt, hij heeft een niet nederlandse vriendin.

Hij is een verrader!!!!!!!!!!!!

Van persie heeft toch ook een marokkaanse vriendin, zelfs een kind van haar. Heeft zelfs de shahada verricht om met haar te trouwen. Maakt dat de nationale doelpuntenmaker volgens jou ook een verrader?

Iedereen die met een vrouw/meisje trouwt en/of kinderen maakt met een niet nederlander of beter gezegd....een niet europeaan, is verkeerd bezig.Ik vind daarom ook dat er een regel moet zijn en dit verboden moet worden.

Tuurlijk blijft het je eigen keuze.Maar dit is mijn mening en die mag ik hebben.

Iedereen die met een vrouw/meisje trouwt en/of kinderen maakt met een niet nederlander of beter gezegd....een niet europeaan, is verkeerd bezig.Ik vind daarom ook dat er een regel moet zijn en dit verboden moet worden.
Tuurlijk blijft het je eigen keuze.Maar dit is mijn mening en die mag ik hebben.

hahaha, jammer genoeg wordt er politisch niet veel met je mening gedaan. Blijf lekker doordromen kerel

Van persie heeft toch ook een marokkaanse vriendin, zelfs een kind van haar. Heeft zelfs de shahada verricht om met haar te trouwen. Maakt dat de nationale doelpuntenmaker volgens jou ook een verrader?

Wat Jesaja schreef was sarcastisch bedoelt, hij is immers zelf allochtoon. En met zijn bericht bevestigd hij tevens dat hij niet op een normale manier tegen deze problematiek kan aankijken. Hij voelt zich immers in dit topic benadeeld als allochtoon en doet dat af met zo'n kinderachtig berichtje. Dat soort figuren zijn gewoon zielig en dragen dus niks bij aan een serieuze oplossing. Maar wel over enkel jaren het gek vinden dat er steeds meer onbegrip vanuit de bevolking komt..

Je wilt niet weten hoeveel Nederlanders hun vrouwen uit het verre oosten of afrika hierheen halen. Het is niet alleen een fenomeen die voorkomt bij de allochtonen.

Laat iedereen trouwen met wie ze lekker zelf willen, zolang ze maar aan de normen en waarden van Nederland houden.

arnoldfan zei:

Maar als jij spleetogen hebt of het uiterlijk van een pikzwarte n*ger ben jij geen ECHTE nederlander.Dit is een droom waar jij inzit en niet uit kan komen. Je bent een bewoner van het nederlandse grondgebied maar transformeerd niet naar een nederlander.Die pleetoogjes zul je hopelijk altijd houden.

Een plaat voor de kop noemen we zoiets, dat heb jij met meerdere dingen.

Ik ben een kleurling, met een Nederlands paspoort. Ik voel mij Nederlander en gedraag mij naar de Nederlandse wetgeving. Ik respecteer de Nederlandse waarden en normen en zet mij in voor de Nederlandse maatschappij door buurtwerk te doen.
En nu kom jij mij vertellen dat ik een neppe Nederlander ben?

Weet je wat ik vind? Ik vind jou maar een neppe Nederlander! Je uitspraken getuigen van disrespect voor de Nederlandse regelgeving. Artikel 1. van de grondwet, het verbod op discriminatie, is tegenstrijdig met jouw gedachtengoed. Jij wilt onderscheid maken tussen mensen op basis van uiterlijk. Niet eens op basis van afkomst, maar op grond van hoe iemand eruit ziet. Door te stellen dat kleurlingen, spleetogen en blanken niet samen een relatie aan zouden mogen gaan.

Terug
Naar boven