sachin531
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
uit onderzoek.. ik vraag me af wie dat onderzoek heeft gepleegd en of je wel kunt bewijzen wat je simpel afwijst met "bullshit"..
ik kan je uit eigen mening vertellen dat je als allochtone sollicitant schriftelijk nergens komt.. Ik heb zelfs meegemaakt dat ik voor een stage een advocatenkantoor schriftelijk heb bericht, en deze aangaven geen gebruik te willen maken van mijn diensten. Echter vonden ze het aanbod van Jantje de klasgenoot met exact eenzelfde CV wel aantrekkelijk genoeg om hem uit te nodigen..
Er zijn dr talloze krantenartikelen over .. En vrijwel iedere allochtoon kan je vertellen dat hij ongeacht hoe goed zijn cv is en ook al is hij of zij bereid een bewijs van goed gedrag mee te leveren, de grootste moeite heeft uitgenodigd te worden voor een sollicitatiegesprek..
Ik heb stage gelopen bij een uitzendbureau in Helmond. Er belden regelmatig mensen op die dan zeiden dat ze per se 6 NEDERLANDSE uitzendkrachten wilden..
Zelfs de burgemeester Ahmet Aboutaleb heeft destijds een onderzoek verricht waarin naar voren kwam dat de allochtoon niet eens half zo veel kans maakt op een baan als de autochtoon..
"Een onderzoek van islamitische jongerensite Elqalem.nl naar discriminatie op de arbeidsmarkt, heeft uitgewezen dat allochtone sollicitanten vrijwel kansloos zijn. Tijdens een proef met honderdvijftig fictieve sollicitaties bij vooral bedrijven in de Randstad, kregen 51 van de 75 autochtone sollicitanten (68%) de baan aangeboden. Van de 75 allochtone sollicitanten kregen slechts twee (2,7%) de functie, waarbij 1 persoon te maken had met een islamitische personeelsfunctionaris voor wie het geen probleem was dat de sollicitante een hoofddoek draagt. "
true true