AndroidHealthClinic

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk alleen hart van nederland :trollface:

Nee srs, dan zijn het inderdaad ook Nederlanders.. maar roofmoorden etc. wat zijn het dan?
Wacht ik ga ff op CBS zoeken naar bronnen ^^

PS: Ik veroordeel je niet ofzo Nador ;)

Ik ben wel benieuwd naar die cijfers, dus hoop dat je ze kan vinden. Ik veroordeel ook niemand.

TS is dom.

zie helaas geen moorden of verkrachtingen staan. De rest wist ik al. Ik wil cijfers over het aantal zeden- en moorddelicten naar afkomst zien.

zie helaas geen moorden of verkrachtingen staan. De rest wist ik al. Ik wil cijfers over het aantal zeden- en moorddelicten naar afkomst zien.
Ja die kan ik niet echt vinden.. echt recente onderzoeken over dit onderwerp
heeft CBS niet hehe

Je snapt het nog altijd niet he? Jij zei hier dat autochtonen meer moorden en je baseert dat op niks. Nou ja, je kijkt wel eens TV en daar zie je autochtonen die moorden. Je hebt geen statistieken en onderzoek dus je loopt wat te lullen. En je verwacht dan nog dat anderen jou bewijs brengen om aan te tonen dat je ongelijk hebt. Ik heb nieuws voor jou: zolang er geen bewijs is voor jouw claim, heb jij per definitie ongelijk. Je eerste reactie naar mij is blijkbaar verwijderd, en terecht.

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je level moet hoger dan 9000 zijn.

my thoughts exactly.

Moet daarvoor andere gaven laten vallen? Zoals die van "logisch interpreteren".

Hahaha, karma is onderweg.

hoop dat jij hem geeft ipv andersom ???

:p

Ik kwam hier even om te zeggen dat Philly keihard geowned is.

lol:D

Edit:
woow, toen ik wilde posten waren er 4 pagina's, toen ik klaar was 8, trending topic dit.

Laatst bewerkt:
lol what er zijn toch veel meer autochtonen philly

idioot topic dit, locked!

Jij hebt geen modkrachten ruud.

Topic loopt uit de hand, locked.

orlyhamster.gif

Alles is idd wel gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven