XXL Nutrition

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niks tegen marokkanen, je stelling klopte gewoon niet, dus gooi ik er ook een tegenaan die niet klopt. De marokkaanse samenleving wordt zwartgemaakt door het nieuws, en het programma opsporing verzocht.

Ik heb absoluut niks tegen Marokkanen hoor maar wat je nu zegt is een beetje raar, ze komen niet voor niets in het nieuws natuurlijk, ze steken niet voor niets uit boven andere volken qua nieuwsberichten.

Ik heb absoluut niks tegen Marokkanen hoor maar wat je nu zegt is een beetje raar, ze komen niet voor niets in het nieuws natuurlijk, ze steken niet voor niets uit boven andere volken qua nieuwsberichten.

sure thing bro, je praat nu echt onzin. Marokkanen zijn kruimeldieven en thats it en daar hebben mensen in het algemeen veel last van ja, maar dat zijn lang niet de misdrijven die nederlanders in het algemeen plegen. Zoals dieren misbruiken, pedohandelingen (cough kinderen aanranden cough) verichten of baby's in containers gooien. ;) shit just got real bro. Ik zei het nog niet de marokkanen in het algemeen zwart maken:@

Laatst bewerkt:
liever een marokaan dan een turk.

sure thing bro, je praat nu echt onzin. Marokkanen zijn kruimeldieven en thats it en daar hebben mensen in het algemeen veel last van ja, maar dat zijn lang niet de misdrijven die nederlanders in het algemeen plegen. Zoals dieren misbruiken, pedohandelingen (cough kinderen aanranden cough) verichten of baby's in containers gooien. shit just got real bro. Ik zei het nog niet de marokkanen in het algemeen zwart maken:@
Als je over dit soort zaken gaat praten doe je er goed aan je statements te onderbouwen met onderzoeken en statistieken. Dat allochtonen niet moorden, verkrachten, misbruiken etc. is natuurlijk onzin. En in veel gevallen zijn ze juist oververtegenwoordigd.

Maar het zou beter zijn als we wat minder zouden focussen op huidskleur en afkomst en wat meer op het probleem en de oorzaken zelf.

Dat zeg jij nu. De meeste allochtonen in de bijstand zijn nog altijd de allochtonen van de eerste a tweede generatie die geen of een lage opleiding hebben gehad. Vooral de eerste generatie is naar nl gehaald om meer uren per dag te draaien dan jij aankan, die zijn dus gesloopt. Daarnaast kan je zonder opleiding niet rekenen op een leuke baan, maar eerder op k*t baantjes en ik durf te wedden dat jij liever thuis zit met je gezin, dan dat jij werkt voor dat bedrag en dan ook nog is je kinderen ergens moet dumpen, wat je ook nog een berg geld gaat kosten. Ze houden aan een uitkering zelfs meer over. De 3e en laatste generatie allochtonen zijn echter vaker aan het werk en zijn ook hoger opgeleidt, dat mag ook gezegd worden.

Ik ontken trouwens niet dat een deel van die allochtonen profiteert van de uitkering, omdat ze gewoonweg te lui zijn, maar je moet het wel van 2 kanten bekijken.

True

Als je over dit soort zaken gaat praten doe je er goed aan je statements te onderbouwen met onderzoeken en statistieken. Dat allochtonen niet moorden, verkrachten etc. is natuurlijk onzin. En in veel gevallen zijn ze ook daarin oververtegenwoordigd.

Maar het zou beter zijn als we wat minder zouden focussen op huidskleur en afkomst en wat meer op het probleem en de oorzaken zelf.

het woord allochtonen of marokkanen gebruiken wanneer het mensen uitkomt irriteert mij. Marokkanen zijn kruimeldieven, dat is een feit! Je zal weinig marokkanen vinden die moord op hun geweten hebben of dergelijke zaken, dat weet jij zelf ook. Wat andere allochtonen dan marokkanen doen interesseerd mij niks. Ik reageer puur op het feit dat realist en lijpe hond het over de marokkanen hebben. Dan ga ik het ook puur over de misdrijven die Nlers in het algemeen plegen. Ik roof liever 100 juweliers zaken dan dat ik mijn eigen baby vermoord en maanden lang in een koffer op zolder opberg. Alleen heeft men schijnbaar meer last van dieven, omdat hun bezittingen worden gestolen dan van iemand die haar eigen kind om het leven brengt, want dat is hun bezit toch niet.

Laatst bewerkt:
het woord allochtonen of marokkanen gebruiken wanneer het mensen uitkomt irriteert mij. Marokkanen zijn kruimeldieven, dat is een feit! Je zal weinig marokkanen vinden die moord op hun geweten hebben of dergelijke zaken, dat weet jij zelf ook.
Ik maak zelf wel uit wat ik wel of niet weet. ;) Marokkanen moorden ook, en het zou me verbazen als ze relatief gezien veel minder moorden dan mensen van andere afkomst. Omdat jij die claim hebt gemaakt, wacht ik nu op bewijs van jou dat dit waar zou zijn. Niet dat het belangrijk is, maar als je wat zegt moet je het ook kunnen onderbouwen. ;)

Wat andere allochtonen dan marokkanen doen interesseerd mij niks. Ik reageer puur op het feit dat realist en lijpe hond het over de marokkanen hebben. Dan ga ik het ook puur over de misdrijven die Nlers in het algemeen plegen. Ik roof liever 100 juweliers zaken dan dat ik mijn eigen baby vermoord en maanden lang in een koffer op zolder opberg. Alleen heeft men schijnbaar meer last van dieven, omdat hun bezittingen worden gestolen dan van iemand die haar eigen kind om het leven brengt, want dat is hun bezit toch niet.
Zou best kunnen dat er verschillen zijn in de vormen van criminaliteit. Maar ik krijg hier de indruk dat ze puur vanuit een buikgevoel worden aangehaald.

Verder begrijp ik wel je verdedigende houding, ik zou mezelf en mijn afkomst waarschijnlijk ook willen verdedigen als allochtoon.

Ik maak zelf wel uit wat ik wel of niet weet. ;) Marokkanen moorden ook, en het zou me verbazen als ze relatief gezien veel minder moorden dan mensen van andere afkomst. Omdat jij die claim hebt gemaakt, wacht ik nu op bewijs van jou dat dit waar zou zijn. Niet dat het belangrijk is, maar als je wat zegt moet je het ook kunnen onderbouwen. ;)

Zou best kunnen dat er verschillen zijn in de vormen van criminaliteit. Maar ik krijg hier de indruk dat ze puur vanuit een buikgevoel worden aangehaald.

Jij hebt geen tv en volgt geen nieuws? :rolleyes:
Overval = Marokkaan
Moord/ verkrachting = NL

Laatst bewerkt:
Ergens begrijp ik het ook wel, dat fabrieks werk is echt brein dodend wat de meesten allochtonen doen.
En dan ook nog zo k*t loontje...

Er is vast onderzoek naar gedaan, wie heeft zin om het op te zoeken?

Nee, jij maakt de claim, jij komt met het bewijs, zo werkt het en niet andersom. Ik wacht nu op serieus bewijsmateriaal van jou dat aantoont dat allochtonen, meer bepaald Marokkanen, zich minder vaak schuldig maken aan zware vormen van criminaliteit dan autochtonen (of mensen van andere afkomst). En zolang je dat niet doet, hoeft niemand je claim te geloven.

Marokkanen doen alleen dingen die hun direct geld opleverd en gaan dus niet even een aantal paarden misbruiken of kinderen misbruiken.
Leuk dat je dat even bedacht hebt. Waar is je bewijs?

Nee, jij maakt de claim, jij komt met het bewijs, zo werkt het en niet andersom. Ik wacht nu op serieus bewijsmateriaal van jou dat aantoont dat allochtonen, meer bepaald Marokkanen, zich minder vaak schuldig maken aan zware vormen van criminaliteit. En zolang je dat niet doet, hoeft niemand je claim te geloven.

Leuk dat je dat even bedacht hebt. Waar is je bewijs?

Zal thuis is kijken of ik daar wat over kan vinden. De meeste zullen toch wel weten dat het de harde waarheid is ;)

het woord allochtonen of marokkanen gebruiken wanneer het mensen uitkomt irriteert mij. Marokkanen zijn kruimeldieven, dat is een feit! Je zal weinig marokkanen vinden die moord op hun geweten hebben of dergelijke zaken, dat weet jij zelf ook. Wat andere allochtonen dan marokkanen doen interesseerd mij niks. Ik reageer puur op het feit dat realist en lijpe hond het over de marokkanen hebben. Dan ga ik het ook puur over de misdrijven die Nlers in het algemeen plegen. Ik roof liever 100 juweliers zaken dan dat ik mijn eigen baby vermoord en maanden lang in een koffer op zolder opberg. Alleen heeft men schijnbaar meer last van dieven, omdat hun bezittingen worden gestolen dan van iemand die haar eigen kind om het leven brengt, want dat is hun bezit toch niet.

Wat lul je nou, ik zeg alleen dat Marokkanen niet voor niets zo vaak in het nieuws komen. En dat Nederlanders ook niet stuk voor stuk heilig zijn is logisch, criminelen heb je overal, maar het is niet de bedoeling dat je nog meer leipen hier heen haalt.

LOLFace.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven