MuscleMeat

Evenveel allochtonen in bijstand als autochtonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat lul je nou, ik zeg alleen dat Marokkanen niet voor niets zo vaak in het nieuws komen. En dat Nederlanders ook niet stuk voor stuk heilig zijn is logisch, criminelen heb je overal, maar het is niet de bedoeling dat je nog meer leipen hier heen haalt.

Toch wordt er altijd met de vinger naar marokkanen gewezen. Zo zit het leven in elkaar. We pakken de kleinste criminelen waar men het meeste last van heeft en dan denken ze dat ze goed werk verrichten. Terwijl het echte tuig, de big bosses gewoon lekker vrij rond kunnen lopen.

Toch wordt er altijd met de vinger naar marokkanen gewezen. Zo zit het leven in elkaar. We pakken de kleinste criminelen waar men het meeste last van heeft en dan denken ze dat ze goed werk verrichten. Terwijl het echte tuig, de big bosses gewoon lekker vrij rond kunnen lopen.

Je moet niet zoveel van je eigen kennis uit gaan, dat is niet goed voor je imago.

Je moet niet zoveel van je eigen kennis uit gaan, dat is niet goed voor je.

Heb het anders aardig geschopt met mijn eigen kennis. Leven bevalt me prima zo, dus ik ga wel van mijn eigen kennis uit. Daarnaast ben ik gewoon realistisch. Ik gaf ook eerlijk toe dat een groot deel van de allochtonen in de bijstand gewoon weg te lui zijn en ervan profiteren, maar dan verwacht ik dat andere ook realistich blijven. Leuk dat er zoveel tijd en onderzoek wordt gestoken in overvallen en uitkeringen, omdat dat geld kost en mensen er direct last van hebben, maar de grotere misdrijven worden echt niet gepleegd door marokkanen en iedereen die een tv in zijn huis heeft staan die weet dat. Ik heb nog nooit een marokkaan in nl op tv gezien die even in het wilde weg om zich heen schiet of kinderen aanrandt.

Laatst bewerkt:
Heb het anders aardig geschopt met mijn eigen kennis. Leven bevalt me prima zo, dus ik ga wel van mijn eigen kennis uit. Daarnaast ben ik gewoon realistisch. Ik gaf ook eerlijk toe dat een groot deel van de allochtonen in de bijstand gewoon weg te lui zijn en ervan profiteren, maar dan verwacht ik dat andere ook realistich blijven. Leuk dat er zoveel tijd en onderzoek wordt gestoken in overvallen en uitkeringen, omdat dat geld kost en mensen er direct last van hebben, maar de grotere misdrijven worden echt niet gepleegd door marokkanen en iedereen die een tv in zijn huis heeft staan die weet dat.

:rolleyes:

En wat verstaat meneer dan onder grotere misdrijven?

Weet je wat het probleem is? Je klaagt, volledig terecht, de stigmatisering aan van een bepaalde groep mensen. Het heeft inderdaad weinig zin om criminaliteit te verbinden met een huidskleur, nationaliteit, of afkomst. De oorzaak van criminaliteit is een probleem dat je in elke groep moet aanpakken, en het is idioot om te stellen dat door te focussen op de afkomst of cultuur van een mens we het probleem wegnemen.

Waarom dan vervolgens autochtonen proberen stigmatiseren en dus net dezelfde fout maken? ;)

Het echte tuig zoals jij het noemt beperkt zich niet tot één specifieke groep. En niemand pleit ervoor om ze vrij te laten rondlopen.

Nee, ik heb ook nog nooit een nler gezien die wat steelt :rolleyes:. Dat soort shit komt vaker voor bij Nlers dan bij marokkanen kerel en dat weet jij zelf ook.

Je hoort mij niet zeggen dat Nederlanders nooit stelen, jij zegt wel dat Marokkanen niet verkrachten of moorden. Daarbij ligt het percentage van criminele Nederlanders een stuk lager dan bij Marokkanen kerel en dat weet jij zelf ook. Plus de Nederlandse bevolking is een stuk groter, dus kun je na gaan.

Weet je wat het probleem is? Je klaagt, volledig terecht, de stigmatisering aan van een bepaalde groep mensen. Het heeft inderdaad weinig zin om criminaliteit te verbinden met een huidskleur, nationaliteit, of afkomst. De oorzaak van criminaliteit is een probleem dat je in elke groep moet aanpakken, en het is idioot om te stellen dat door te focussen op de afkomst of cultuur van een mens we het probleem wegnemen.

Waarom dan vervolgens autochtonen proberen stigmatiseren en dus net dezelfde fout maken? ;)

Het echte tuig zoals jij het noemt beperkt zich niet tot één specifieke groep. En niemand pleit ervoor om ze vrij te laten rondlopen.

Om mijn punt te maken en dat is zo te zien gelukt. Ik ben ook geen voorstander van criminelen, van welk afkomst dan ook en ook niet van mensen die profiteren van een bijstanduitkering, terwijl ze prima aan het werk kunnen. Ik heb echter wel problemen met het feit dat er 9 van de 10 x naar de marokkaanse samenleving in Nl wordt gewezen, terwijl het probleem veel breder is. Iedereen is in mijn ogen wel een beetje racistisch, ik zelf ook. IK geef de schuld echter niet aan één groep mensen, wat algemeen wel wordt gedaan (marokkanen, marokkanen, marokkanen)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:59 ----------

Je hoort mij niet zeggen dat Nederlanders nooit stelen, jij zegt wel dat Marokkanen niet verkrachten of moorden. Daarbij ligt het percentage van criminele Nederlanders een stuk lager dan bij Marokkanen kerel en dat weet jij zelf ook. Plus de Nederlandse bevolking is een stuk groter, dus kun je na gaan.

Criminaliteit in welke vorm? Stelen en vechtpartijen of zedendelichten en moord. Dat de Nl bevolking een stuk groter is, is echter geen excuus om zulke dingen goed te praten.

Laatst bewerkt:
ik ben nu trouwens klaar met werken, dus ik ga pleite. Ik zal dus niet meer zo snel reageren en voor de mensen die denken dat ik nu al klaar ben. Ik werk van 7.30 tot 16.00 en in het weekend werk ik ook. :@

Om mijn punt te maken en dat is zo te zien gelukt. Ik ben ook geen voorstander van criminelen, van welk afkomst dan ook en ook niet van mensen die profiteren van een bijstanduitkering, terwijl ze prima aan het werk kunnen. Ik heb echter wel problemen met het feit dat er 9 van de 10 x naar de marokkaanse samenleving in Nl wordt gewezen, terwijl het probleem veel breder is. Iedereen is in mijn ogen wel een beetje racistisch, ik zelf ook. IK geef de schuld echter niet aan één groep mensen, wat algemeen wel wordt gedaan (marokkanen, marokkanen, marokkanen)

---------- Post added wo 15 jun 2011 at 15:59 ----------

Criminaliteit in welke vorm? Stelen en vechtpartijen of zedendelichten en moord. Dat de Nl bevolking een stuk groter is, is echter geen excuus om zulke dingen goed te praten.

Jawel want 250.000 op de 3 miljoen of 400.000 op de 15 miljoen is wel een verschilletje.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben nu trouwens klaar met werken, dus ik ga pleite. Ik zal dus niet meer zo snel reageren en voor de mensen die denken dat ik nu al klaar ben. Ik werk van 7.30 tot 16.00 en in het weekend werk ik ook. :@
ik ga ook zo, wacht je op me?

Nador is het andere uiterste van de PVV'er: de onwetende, simpel denkende, racistische, slecht opgevoede en opgeleide allochtoon.

Ik ben er trouwens vrij zeker van dat allochtonen (zeker Marokkanen) in alle vormen van criminaliteit hoger scoren dan autochtonen. Met uitzondering van witteboordencriminaliteit misschien, want daar moet je intelligent voor zijn...

Mensen in lage sociaaleconomische klassen zijn gemiddeld vaker crimineel.
Allochtonen zitten gemiddeld in lagere sociaaleconomische posities dan autochtonen.

Als ik het nieuws kijk en er komt een steekpartij in dan zijn er in de meeste gevallen toch allochtonen bij betrokken... De allochtonen die echt iets van hun leven willen maken komen er wel en met deze personen heb ik dus ook totaal geen moeite. Maar de allochtonen die geen fl**ker uitvoeren moet men het land uitzetten (kans verspeeld).. evenals de welbekende tokkies (zijn ook vaak betrokken bij steekpartijen etc.)

Als ik het nieuws kijk en er komt een steekpartij in dan zijn er in de meeste gevallen toch allochtonen bij betrokken... De allochtonen die echt iets van hun leven willen maken komen er wel en met deze personen heb ik dus ook totaal geen moeite. Maar de allochtonen die geen fl**ker uitvoeren moet men het land uitzetten (kans verspeeld).. evenals de welbekende tokkies (zijn ook vaak betrokken bij steekpartijen etc.)

en als jij het nieuws kijkt en er komt een zedendelict of moord?

en als jij het nieuws kijkt en er komt een zedendelict of moord?

Ik kijk alleen hart van nederland :trollface:

Nee srs, dan zijn het inderdaad ook Nederlanders.. maar roofmoorden etc. wat zijn het dan?
Wacht ik ga ff op CBS zoeken naar bronnen ^^

PS: Ik veroordeel je niet ofzo Nador ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven