- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Daar gaat het niet om. Ook al is het 0.1, verschil zou er niet mogen zijn.
Fijne avatar heb je, maar je was geen racist toch?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat krijg je met die linkse leraren. (+ linkse rechters, linkse politie, linkse politici, linkse journalisten etc). Het is 1 groot links complot.
it's funny cause it's true 

ik heb echt medelijden met je, kind
ben je vroeger vaak gepest? heb je nooit goede cijfers kunnen halen op school? heb je problemen met je uiterlijk?
of heb je gewoon het IQ van een deur en roep je maar wat?
maakt niet uit hoor, je bent niet de enige hier op het forum
dat heb ik ondertussen wel gemerkt![]()

Ach een complot zou ik het niet noemen maar er is wel zoiets als een links=good en rechts=bad gevoel in Nederland en België. Dat is inderdaad merkbaar in alle niveaus van de samenleving.De hele wereld is links en het kleine groepje dat rechts is zal er voor zorgen dat we gered worden van de ondergang?![]()
Zoals gewoonlijk begrijp jij het principe weer eens niet ahmet.ik heb echt medelijden met je, kind
ben je vroeger vaak gepest? heb je nooit goede cijfers kunnen halen op school? heb je problemen met je uiterlijk?
of heb je gewoon het IQ van een deur en roep je maar wat?
maakt niet uit hoor, je bent niet de enige hier op het forum
dat heb ik ondertussen wel gemerkt![]()
Who cares, ze worden toch niet aangenomen als ze ali heten!

dat valt wel mee, misschien moet je langer/beter zoeken en jezelf meer bewijzen.Maar uiteindelijk krijgt imo iedereen in Nederland een kans.

Welke avatar?

Mocht nietJe had em erop mogen laten, dan had ik me trots kunnen voelen![]()