AndroidHealthClinic

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

De pvv is de partij die aan de macht moet komen willen autochtonen beter behandeld worden.

Ik kan voor een volle 100 % zeker zeggen dat ze voor de werkende burger opkomt.

Door zich voor een x bedrag beschikbaar te stellen tijdens een leuke bbq met de loyale vrienden?

De pvv is de partij die aan de macht moet komen willen autochtonen beter behandeld worden.

Ik kan voor een volle 100 % zeker zeggen dat ze voor de werkende burger opkomt.
Hoe hoog schat je de kans in dat de pvv ooit aan de macht komt? (serieuze vraag).

En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders :roflol:

Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.

hahaha.. precies daarom heb ik geen politieke voorkeur.. heb echt maling aan het hele politieke onzin.. zakken vullen daar gaat het hun bij die gasten.. en aan de andere kant.. geef ze is ongelijk :D

En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders :roflol:

Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.

in de toekomst (ca 2050) komen er nog heel wat problemen ivm sociale zekerheid (oa door de vergrijzing)

weet je wat hier als één van de oplossingen gezien wordt ?
de instroom van immigranten vergroten om hier te komen werken

ja hoor... dit zal helpen :D

Mss moet je de titel veranderen naar: "Autochtone leerlingen halen te lage cijfers."

in de toekomst (ca 2050) komen er nog heel wat problemen ivm sociale zekerheid (oa door de vergrijzing)

weet je wat hier als één van de oplossingen gezien wordt ?
de instroom van immigranten vergroten om hier te komen werken

ja hoor... dit zal helpen :D
Idd kort door de bocht van de regering. Zolang men werklozen niet voldoende stimuleert om te werken zal dat niets oplossen aan de vergrijzing. Bovendien duurt het altijd even voor immigranten goed ingeburgerd zijn, dus een snelle oplossing is dat ook niet. Nu denk ik wel dat immigranten uit Oost-Europa beter ingezet kunnen worden dan de stroom die we van Noord-Afrika en Turkije hebben gehad. Voor mij hoeven er van die streken geen meer bij te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Idd kort door de bocht van de regering. Zolang men werklozen niet voldoende stimuleert om te werken zal dat niets oplossen aan de vergrijzing. Bovendien duurt het altijd even voor immigranten goed ingeburgerd zijn, dus een snelle oplossing is dat ook niet. Nu denk ik wel dat immigranten uit Oost-Europa beter ingezet kunnen worden dan de stroom die we van Noord-Afrika en Turkije hebben gehad. Voor mij hoeven er van die streken geen meer bij te komen.
+1.

Cultuur verschillen met oostblok landen zijn niet zo heel groot.

inderdaad
geen goede oplossing

Polen ed. zijn goede werkers ook, het relatief lage loon voor ons is een hoog loon voor hun dus daar zijn ze zeer tevreden mee.

Noord-Afrikanen raken gewoon niet ingeburgerd omdat ze het simpelweg niet willen. ze willen zich aan hun eigen tradities blijven houden

inderdaad
geen goede oplossing

Polen ed. zijn goede werkers ook, het relatief lage loon voor ons is een hoog loon voor hun dus daar zijn ze zeer tevreden mee.

Noord-Afrikanen raken gewoon niet ingeburgerd omdat ze het simpelweg niet willen. ze willen zich aan hun eigen tradities blijven houden

Polen zijn nu idd goede werkers aangezien ze nu alles uit de kast halen om te overleven.. je betaalt ze weinig en ze werken lange dagen dus uiteraard zijn het goede gasten (we kunnen immers perfect van ze profiteren) maar dat zal over een decenia ook anders zijn en dan zullen zij wat gelijkwaardiger zijn en dan zullen ze niet meer 14 uur per dag werken en dan houden ze meer tijd voor andere dingen en dan zullen ze zich ook anders gaan gedragen.. daarna komen hun kinderen die gelijkwaardig opgroeien met autochtonen kinderen in Nederland en die dan moeten gaan aanhoren dat er teveel Polen zijn in Nederland en dat ze niet zoveel moeten zuipen en de Polonez dansen als Leo beenhakker (als ie er dan nog zit natuurlijk) ze op het EK van 2024 naar de kwartfinale heeft geloods.. ze zijn namelijk niet in hun eigen land en het geluisoverlast is hinderlijk voor de buren.. want ook in 2024 zullen er genoeg simpele zielen zijn!

Laatst bewerkt:
hahaha.. precies daarom heb ik geen politieke voorkeur.. heb echt maling aan het hele politieke onzin.. zakken vullen daar gaat het hun bij die gasten.. en aan de andere kant.. geef ze is ongelijk :D

Je kan zeggen dat het idd nergens over gaat, maar zit imo stuk ingewikkelder in elkaar.Je kan gewoon heel weinig veranderen als politicus/politieke partij.Mensen denken dat je zomaar bepaalde hervormingen kan doorvoeren.
Politiek is niet hetzelfde als een bedrijf runnen, en komt veeel meer bij kijken.

Er zijn bv mensen die denken dat er een serieus verschil bestaat tussen pvda of vvd in het kabinet.pff hoe naief ben je dan, het grootste deel vh budget gaat al naar "vaste" uitgaven.Slechte een klein deel kan gebruikt worden voor je politieke agenda, rechts of links.

Polen zijn nu idd goede werkers aangezien ze nu alles uit de kast halen om te overleven.. je betaalt ze weinig en ze werken lange dagen dus uiteraard zijn het goede gasten (we kunnen immers perfect van ze profiteren) maar dat zal over een decenia ook anders zijn en dan zullen zij wat gelijkwaardiger zijn en dan zullen ze niet meer 14 uur per dag werken en dan houden ze meer tijd voor andere dingen en dan zullen ze zich ook anders gaan gedragen.. daarna komen hun kinderen die gelijkwaardig opgroeien met autochtonen kinderen in Nederland en die dan moeten gaan aanhoren dat er teveel Polen zijn in Nederland en dat ze niet zoveel moeten zuipen en de Polonez dansen als Leo beenhakker (als ie er dan nog zit natuurlijk) ze op het EK van 2024 naar de kwartfinale heeft geloods.. ze zijn namelijk niet in hun eigen land en het geluisoverlast is hinderlijk voor de buren.. want ook in 2024 zullen er genoeg simpele zielen zijn!

haha kerel wat verwoord je dat toch heerlijk :D

Nederlanders zijn immers gewend mensen te onderdrukken..
jullie waren toch de grootste slavendrijvers?;)

Heb je nou serieus gisteren google.nl bezocht en alle zoektermen als "Allochtoon slecht, turk slecht" uitgeprobeerd?? het leuke van dat soort zoekmachines is, je vindt er wat je zoekt.. zoek je voordelen van suiker dan vind je ze.. zoek je de nadelen.. dan vind je ze ook.. maar hoe zinloos :S

hehe nice one:p

Terug
Naar boven