arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Slaat toch nergens op ?
Zet osama bin laden erop en je krijgt karma van alle linkse mods.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaat toch nergens op ?
Slaat toch nergens op ?
Dat betwijfel ik. Hoewel ik ook tamelijk rechts ben, geloof ik dat verwijzingen naar Nazi-Duitsland te ver gaan.
Ach een complot zou ik het niet noemen maar er is wel zoiets als een links=good en rechts=bad gevoel in Nederland en België. Dat is inderdaad merkbaar in alle niveaus van de samenleving.
Jup de burger uit zijn/haar frustratie dan ook over deze linkse elitaire machthebbers via het stemhokje.Dat is dan niet in overeenstemming met het stemgedrag van de laatste 30 jaar of zo. Als rechts = bad zouden ze nooit zoveel stemmen krijgen. Maar goed dat is wel weer erg off-topic.
Jup de burger uit zijn/haar frustratie dan ook over deze linkse elitaire machthebbers via het stemhokje.

En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders
Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.
En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders
Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.
Rechts komt meer op voor de mensen, dat is duidelijk en kun je niet onderuit.
slaap lekker. De VVD die opkomt voor het volk, het zou een wonder zijn. Van de PVV en Rita V. weten we het nog niet maar gelet op wie hun vriendjes zijn verwacht ik weinig voordelen voor 'het volk'. Misschien dat Cirkel maar een partij moet starten dan.Hehe true.En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders
inderdaad, en rechts voor de harde werkers en links voor de uitkeringstrekkers en krakende k*t hippiesLinks doet alles voor allochtone bevolking, Rechts alles voor autochtone bevolking!
Daar gaat het niet om. Ook al is het 0.1, verschil zou er niet mogen zijn.
slaap lekker. De VVD die opkomt voor het volk, het zou een wonder zijn. Van de PVV en Rita V. weten we het nog niet maar gelet op wie hun vriendjes zijn verwacht ik weinig voordelen voor 'het volk'. Misschien dat Cirkel maar een partij moet starten dan.