XXL Nutrition

Te hoge cijfers voor allochtone scholier

Dat betwijfel ik. Hoewel ik ook tamelijk rechts ben, geloof ik dat verwijzingen naar Nazi-Duitsland te ver gaan.

Als adolf erop stond had ik gezegd oke, maar dit vind ik lang niet tever gaan.Het is gewoon leuk zon avater en moet kunnen.

Ach een complot zou ik het niet noemen maar er is wel zoiets als een links=good en rechts=bad gevoel in Nederland en België. Dat is inderdaad merkbaar in alle niveaus van de samenleving.

Dat is dan niet in overeenstemming met het stemgedrag van de laatste 30 jaar of zo. Als rechts = bad zouden ze nooit zoveel stemmen krijgen. Maar goed dat is wel weer erg off-topic.

hogja its a hardknock life!

Dat is dan niet in overeenstemming met het stemgedrag van de laatste 30 jaar of zo. Als rechts = bad zouden ze nooit zoveel stemmen krijgen. Maar goed dat is wel weer erg off-topic.
Jup de burger uit zijn/haar frustratie dan ook over deze linkse elitaire machthebbers via het stemhokje.

Jup de burger uit zijn/haar frustratie dan ook over deze linkse elitaire machthebbers via het stemhokje.

En rechts is er natuurlijk puur voor het volk? De arbeiders :roflol:

Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.

Face it, alle politici naaien Jan Modaal. Daar valt het meeste halen. Maakt dan weinig uit of het van rechts of links komt, genaaid wordt je toch.

Rechts komt meer op voor de mensen, dat is duidelijk en kun je niet onderuit.

Links doet alles voor allochtone bevolking, Rechts alles voor autochtone bevolking!

Ik had twee 5,4en ,was ik ( alleen ) op dit moment maar een EXPET!

Rechts komt meer op voor de mensen, dat is duidelijk en kun je niet onderuit.

:roflol: slaap lekker. De VVD die opkomt voor het volk, het zou een wonder zijn. Van de PVV en Rita V. weten we het nog niet maar gelet op wie hun vriendjes zijn verwacht ik weinig voordelen voor 'het volk'. Misschien dat Cirkel maar een partij moet starten dan.

• Topic Starter Topic Starter
VVD, nou noem je ook een partij op :roflol:

waar gaat dit over? :roflol: nounou 0,2 punt hoger... echt nieuwsbericht waardig.

ze zeggen er alleen niet bij dat de meeste niet westerse allochtonen in de goot belanden en crimineel zijn of worden

Maar on-topic, mochten allochtonen structureel hogere cijfers krijgen terwijl ze die niet hebben verdiend dan mogen ze van mij die leraren ontslaan. Alleen een beetje lastig gelet op het lerarentekort.

Weet alleen niet of het echt zo is, dat stukje is nogal wazig van opzet en ik kom nergens de conclusie tegen dat er ook daadwerkelijk groepen worden voorgetrokken. Een centraal examen is nou eenmaal lastiger dan een tentamen gegeven door scholen. Of je moet net de pech hebben dat je op een school zit waar de tentamens altijd van hoog niveau zijn.

:roflol: slaap lekker. De VVD die opkomt voor het volk, het zou een wonder zijn. Van de PVV en Rita V. weten we het nog niet maar gelet op wie hun vriendjes zijn verwacht ik weinig voordelen voor 'het volk'. Misschien dat Cirkel maar een partij moet starten dan.

De pvv is de partij die aan de macht moet komen willen autochtonen beter behandeld worden.

Ik kan voor een volle 100 % zeker zeggen dat ze voor de werkende burger opkomt.

Lijkt me stug dat er structureel hogere cijfers worden gegeven aan allochtone studenten/leerlingen.

Terug
Naar boven