Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd...hetis gewoon moeilijk. Ik besef het en zie het zelf...het is niet meer echt mooi, kleren passen niet meer, kwaaltjes, mensen maken zich zorgen...Weet dat ik moet en mag bijkomen.... toch blijft het een obsessie, elke dag die weegschaal. Als er wat bij is is dat een teleurstellingen...dus fout in mijn hoofd.
Hulp zoeken ja...maar denk altijd dat ik het zelf kan, stilletjes aan. Eet nu af en toe een paar m&m's per dag...ga al minder sporten...kleine stapjes...
Daar ga je waarschijnlijk de fout in. Mensen kunnen vaak hun anorexia niet zelf oplossen, en gezien jij een vrij erg geval bent is de kans alleen maar kleiner. Denk eens aan je gezondheid, je hormonen die veel te laag zijn etc. Ga gewoon naar de huisarts, dat kost helemaal niks.Ja idd...hetis gewoon moeilijk. Ik besef het en zie het zelf...het is niet meer echt mooi, kleren passen niet meer, kwaaltjes, mensen maken zich zorgen...Weet dat ik moet en mag bijkomen.... toch blijft het een obsessie, elke dag die weegschaal. Als er wat bij is is dat een teleurstellingen...dus fout in mijn hoofd.
Hulp zoeken ja...maar denk altijd dat ik het zelf kan, stilletjes aan. Eet nu af en toe een paar m&m's per dag...ga al minder sporten...kleine stapjes...
Hoe ziet een gemiddelde dag eruit voor jou qua eten?Anorexiapatinten eten niet of braken...ik braak niet en eet constant...enkel gezonde dingen..
Anorexiapatinten eten niet of braken...ik braak niet en eet constant...enkel gezonde dingen..
diagnoses zijn aan de doktoren om te stellen...Anorexiapatinten eten niet of braken...ik braak niet en eet constant...enkel gezonde dingen..
diagnoses zijn aan de doktoren om te stellen... maar zo simpel als jij het stelt ligt het niet denk alleen maar eens aan het verschil tussen anorexia nervosa (en dan ook nog verschil tussen restrictief en purgerend type) en anorexia athletica buiten dat: met een vetpercentage van 4,5, zou ik serieus begeleiding gaan zoeken. Zoals terecht ook al door Tythor opgemerkt benvloedt dat ook je hormonen. Het verbaast me eerlijk gezegd dat bodylab je niet gelijk heet doorverwezen. Neem het serieus en zoek hulp.
Ontbijt: omelet (1 ei en 2 eiwitten) met 300g groenten (slamix, spinazie, kerstomaatjes) en 40g kipfilet of magere ham
20 gram havermout met wat shakepoeder gemengd
tussendoor:200g fruit met 100g kwark
middag: omelet zelfde als ontbijt
1,5 rijstwafel met 30g kipfilet en wat groenten
tussendoor: potje kwark (180)
17u: 200g fruit met 100g kwark
Avond: zelfde omelet maar dan met vis
Na het sporten: schep afslankeiwit en kwark voor het slapengaan
---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------
Dit zijn echt geen muizenprties hoor...gewoon allemaal heel mager....